Hahl Bundy: Undrar varför han kallar sig alnöit? Fast jag håller med honom om Linkan och Modo, jag jublade också när det inte blev av. Linkan hade varit ett betydligt större hot än t.ex tjock-Dick. Ja alltså, nu är det kanske orättvist att jämföra, Modos "supervärvning" har ju knappt spelat....Men det har i praktiken bara räddad tjockisens ansikte, där har vi en flopp i glidarkostym.
alnöit: men det var ju inte säsongen som var det relevanta. han syftade på att du tar EN AHL säsong och säger att han slnittar 1.59 i AHL. men han snittade bara 1.59 DEN SÄSONGEN. räknar man alla AHL matcher snittar han inte 1.59 BLÅST DU ÄR.
Förövrikt "Det är väl ändå det aktuella som är relevant?" 2011-2012 Tampa Bay Lightning NHL 5 0 0 0
alnöit: Vad ska du göra åt saken om alla "vi" Timrå supportrar enligt dig tror att de spelare som sätter sin fot här har klubbhjärta? Fan vad du ordbajsar! Har du inget bättre för dig?
Timrå kommer för övrigt värva minst en till, antagligen en back. Det kommer dock vara på Pikkarainens bekostnad, det kan jag köpa. Vampola kommer dom inte släppa.
hubbenorlen: Nej? Då var han en liten snorunge. Det är väl ändå det aktuella som är relevant? Det är samma sak som att säga att "ZÄTA GJORDE BARA TRE POÄNG FÖR TIMRÅ 97/98!!" Gaah... Är som att undervisa sjuåringar. Nu sticker jag och hoppas att ni klarar kvalet så vi får se fler derbyn. Hej.
Blizzard: Ja det är skitbra om han gör poäng för oss. Jag poängterade bara att Bremberg inte kommer "FÅ ETT TIMRÅHJÄRTA!!! :O" som ni tror att precis alla spelare som sätter sin fot i Timrå får.
Blizzard: Haha ja men det skiter jag i? Så länge han gör sina poäng för Modo så får han gärna sitta med en miniräknare i båset. Är ju ni som är helt utan spelare från närområdet som brukar snacka om "hjärta". Och snälla. Kom inte dragandes med "the heart of hockey". En slogan man backat undan lite från sen man faktiskt var det.
alnöit: "Han kommer räkna mål och assists och inte hur många poäng laget tar"
"Vi fick 15 år yngre Mattias Ritola med 1.59 poäng/match i AHL istället "
Snacka om att säga emot sig själv, först var det dåligt med en spelare i TIK som gör poäng, sen börjar du själv räkna poäng om eran värvning och då är det som posetivt.
alnöit: Nej, han har inte 1,59 per match i AHL, utan 0,58. Han har för övrigt inte legat över en poäng i snitt per match, förutom under tv-pucken och J18.
erathoo: Haha jag hade gråtit blod om Bremberg tackat ja till Modo. Hade blivit helt rasande. Han blev dock erbjuden ett rejält skambud. Vi fick 15 år yngre Mattias Ritola med 1.59 poäng/match i AHL istället =) Klagar ej!
alnöit: Ja, men vad skönt för Er då att han inte valde MoDo trots att han visst hade ett anbud....eller då hade hjärtat varit med??? inom "the heart of hockey"??
Glöm nu inte varför Bremberg väljer Timrå. Fick han välja skulle han spela i någon av dom andra elva klubbarna, men dom har tillräckligt med spets framåt. Så förvänta er inget hjärta. Han kommer räkna mål och assists och inte hur många poäng laget tar. Hur Timrå kan välja honom är ju en annan femma.
Fredag em o inte ett ljud om truppen... fyyy vad trist.. som i somras tyyp...
Ang tränarna... sorry ambroo du hade tydligen rätt... jag hoppas att dom försvinner. I min bok så är det självklart med tanke på att allt dom rört vid iår har blivit sämre än föregående år. Men av princip så sparkar vi inte tränare utan vi siktar mot ks/as med hedern i behåll...
KORITFW: Lagom till kvalet så kommer han va rena väggen . Vilken spännande vecka de varit . . Informationen om vad som kommer hända har bara sprutat ur klubben . Äntligen är veckan slut så man kan vila lite efter allt agerande
Mangy92: När limpan drog så skrattade man åt att ta tillbaka Backe, med facit i hand så skulle Timrå behövt honom ifjol och även i år med tanke på de målvakter vi har signat.
Per HApps: I Sholms södra förorter går rykten om att Z tar en vända i ES för att hitta formen. Han ligger nu runt plats 15-20 av svenskarna i poängligan med samma skörd som Oliver Ekman och Viktor Stålgren. Skämt åtsidan, någon som vet vad som fattas våran köng?
Per HApps: Äh...det är bara TJ som ringt in världspressen för att redovisa gångna helgens informella lagfest och i vilken grad av berusning olika spelare var.