1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 609347 inlägg · 6214 ämnen

Silly Season 11/12

Sv: Silly Season 11/12
Bigthelin: En bra back kommer. Trusten me harden.

Hahl Bundy: Du kan vara lugn, promise! Källor är källor, där gömmer man sin godaste lingonsylt ! =)

fredriko74: Kan inte annat än hoppas att det stämmer! Men om man ska kolla på ryktena lite kritiskt så undrar jag vad som är anledningen till att HC Pardubice släpper honom till oss? Är det en klubb med ekonomiska problem? Finns det interna problem mellan spelarna och Brendl? För annars känns det som en klubb som ligger 4:a i ligan borde precis som alla andra lag vilja uppåt i tabellen och därmed inte släppa en målgörare som Brendl?

Men jag hoppas verkligen det stämmer och att Nubben har arbetat med sin magi för att få hit honom ;) En riktigt bra back på det här så!

Hassan: Nu kan man ju skrika: SKJUT! o nån verkligen Skjuter.

superfalle: Hemsk, som Lehtonen fast forward då. Sen skjuter han nog snabbast i hela ES. Lucky luke ligger nästan i lä. =)

Skarin: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! tror jag.

fredriko74: Jao, nu har jag ingen aning om hur karln har presterat sedan han lämnade Sverige sist, men förhoppningsvis har han fortfarande torrt krut i påsen.

Stämmer detta, vilket jag tror, är detta helt fantastiskt!

Stämmer detta tror jag TIK går ut med detta i samband med Canal+ sändning ikväll.

fredriko74:ja de skottet som han har skulle man haft , 

Gustav Scirea B: Han menar nog detta forumet.

Hassan: Ja, det är liksom ingen uddaspelare direkt. Här kommer det in en riktigt målspruta som har otäck känsla för målet, karln ser fan nätet från alla möjliga o omöjliga positioner. Här får han kliva in och lära de övriga hur man göra mål. 

Grym värvning!!! Ståpäls x mycket ! 

fredriko74: Hoppas det var från el Nubbo himself, annars ligger jag nog lite lågt ännu med jublet...;)

fredriko74: Vackert så. Utan att ha en aning om nånting känns det dock otroligt långsökt att han skulle spela ikväll. Fast vem vet, kanske har han suttit i Tallnäs och tryckt den spjuvern!

Säga vad man vill om allting, men nog fan händer det saker alltid.

Text

Redigerad kommentar

mikenomad: Fick bara messet med texten. Brendl helt klar, underbart lr hur? 

fredriko74:Hinner han bli spelklar till ikväll? :D

timraw: Vilken blogg?

timraw: Stämmer garanterat eftersom jag precis fick mess att han ska vara klar!  Också det från de med känning! 

timraw:Tack! Det var allt jag behövde :)

Kattgubben: Jag kan säga så här att min "källa" är väldigt pålitlig och skulle aldrig ljuga. Jag läser ofta denna blogg med stor nöje och skriver ytterst sällan men nu när jag har så pass goda nyheter kunde jag inte hålla mig. Jag lovar att jag talar sanning! Har ingen aning dock om när hemsidan går ut med nyheterna

timraw: Nu går jag och skakar av bananen i handfatet!! Yes!! Måtte detta stämma nu! 

men kom igen... bekräfta?

Nån annan?

Är det osanning så blir det kölhalning!

timraw:

JIIIIIIHAAAAAAAAA!!

timraw: Håller tummarna på att du talar sanning!

Redigerad kommentar

timraw:  Säger som min 3 åring hemma - DU SKOJAR!!!!1 ?

timraw: va?! :D

Brendl är helt klar för timrå! Fick reda på det för tjugo minuter sen!

Mackelito: Får man inte sparka tränare får man värva ihop ett eget La Familia för att han ska känna sig hemtam.

Hahl Bundy: Får han hit Gustavsson lovar jag att... Ja det var svårt att komma på något men.

GLAD blir jag iallafall ;) 

varför är inte keano eller nån här o droppar rykten om storspelare som är på ingång?

är det så att man inte vill ha ett allt för starkt lag nu när tik riskerar att få betala en massa biljetter åt folk på ännu nästa hemma match?

Redigerad kommentar

söder över:

Om ni får välja fritt, vilken spelartyp hoppas ni att Nubben värvar (om han värvar någonting mer)?

Blizzard: jag får inte veta ett skit innan det ligger på www.timraik.se o de är lugnt men jaa jag tycker det hör till jag ser det inte som ett problem att det sipprar ut lite inside innan det är helt klart! det bygger upp det hela lite! 

det var juh rätt ofta steeeeendött under linkans tid...

men som sagt jag har inga vettiga kanaler till timrå´s ledning så vad vet jag?

=P

A51: Nubben är så jävla rak och skön, snacka om att man vet vad han gör om dagarna

Har du en till back på ingång?

- Inte just nu. Det sprack med en back

Liksom okej. Då vet man, han ahde något på gång men tyvär sprack det han kör vidare.

hade det där varit linkan och det ahde spruckigt hade han svarat

Har du en till back på ingång?

- Vi kikar överallt. Det är inte så lätt att hitta den rätta, men vi är öppna för alla förslag.

Ett sånt svar, då vet amn inte ett jävla skit, liksom har han avrit nära någon spelare överhuvudtaget..........

haggen: "

Ingen visste om Bremberg och ingen visste om Motin."

Flera visste väl om Bremberg iaf en. och Motin fick jag veta kvällen före.

Mycket roligare när Nubben är tillbaka visst fan har man börjat fått mer inside information nu :D

hmm ska det inte presenteras någon i dag? 

=( det behövs juh fler spelare ju! =(

inte ens min lilla nakladal?

haggen: Jo, det var nån som visste om Bremberg.

Kostiainen: Vi kan väl samla Ridderwalls...

Kostiainen:

Är väl ingen som vet, alla gissar.

Ingen visste om Bremberg och ingen visste om Motin.

Ingen vet vad som kommer härnäst.

Det som är tjusningen.

Är vi redan mätta? 2 räcker inte av de utlovade 5 som nån herre så fint sa här.

AGERA!!!!11!!11
HÄNDER JU INGET HÄR!!!11111

Gorkyman: idagens St, i artikeln om Motin, berättar Nubben att det sprack med en back och att man nu inte riktigt vet hur man ska värva vidare.

Ids inte länka med mobilen. nån annan kan gärna göra det.

Mangy92: Kan väl inte vara så att Henrik Petré är på väg tillbaka ??

Wayne Gresky:

Det har jag varit länge, skönt att fler börjar vakna.

Vad fan är vitsen med ett forum där hockeydiskussionerna försvinner i prepubertalt trams och hån från mentala kalhyggen?

Ni kan väl höra med HS ledning om ni kan få en specielll dagcenterbok att härja fritt i.

Nä, ett eget utbrutet forum som faktiskt tillåts diskutera Timrå IK. (Vad är det ni brukar säga, "det diskuteras mer om Modo än Timrå i Timråboken." Och som vanligt så förmår ni inte att se bjälken i ert eget öga) Eller i alla fall någon form av moderering så att det blir lugnt från alla grottmongon som väller in likt Egyptens gräshoppor.

Timrå Icon: Ja du kan ju alltid förneka. Nån tror dig säkert.

Timrå Icon: Hmm. Har jag inget minne av. Du måste tänka på nån annan. Definitivt.

Hahl Bundy: Outar du mig?!?

Hahl Bundy: Vi kan ju börja med den där nära-komma-ut-ur-garderoben-kärleksförklaringen till Peter Forsberg ;-)

« · 1427381 · »