1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 600328 inlägg · 6212 ämnen

Silly Season 11/12

Sv: Silly Season 11/12
hubbenorlen: Går fort nu, bara att hänga med! ;)

mikenomad: haha...fan vad alla är snabba på att svara. Alla sitter och uppdaterar hela tiden.

Hälge: Källa på det?

Jag hörde att Sebbe var så gott som klar att komma hem.

erathoo:

Ni får nynna lite harmynt på denna slagdänga vettja!

Medans vi väntar på beskedet om att Bendl är klar   :-)

Får nog gå och skaka av bananen i handfatet igen   =) 

superfalle: Ilmavievi!

superfalle: är han ledig?

diffe:mm . precis . är du från vettet människa . självklart mikael granlund 

Kattgubben: Ja tänk om denna säsong avslutas med att Timrå precis nått ingenmansland (eller ännubättre slutspel) efter en äkta kämparinsast i sista matchen. Dagen efter detta meddelar Nubben att han hittat glädjen igen i Timrå och vill fortsätta som sportchef! ;)

Kan inte annat än hålla med om att allt snack utåt och så har fått otroligt mycket mer possitiva vibbar sen Linkan lämnade. allt från detta forum till vad som skrivs i tidningarna.

Kattgubben: Sjukt effektiv och ett stort kontaktnät genererar i goda spelare. Tror det kommer hända mer inom de närmaste veckorna! 

The Nubbisch vill göra det rätt, och ha de rätta verktygen i verktygslådan som man så fint säger. 

Kämpa

Redigerad kommentar

superfalle: Vadå vass center, kom med en konkret spelare tack!! Hålla på att generalisera på ett forum!?

fredriko74:Ja, verkligen! För en man som "aldrig någonsin" skulle vilja jobba som sportchef igen, så tycker jag han maskerar det ganska bra må jag säga. Han måste ju trivas med rollen ändå? =)

Redigerad kommentar

Jockz: Det förlarar en hel del! kollade bara på eliteprospects där det stod kontraktlängd: 11/12. Jag hoppas det där med backen också stämmer Hahl Bundy :) Nu ska vi uppåt!

Känner mig mer harmonisk med Nubben i jämförelse med Linkan. (Stefan). 

Det som tidigare var sirap i allt som handlade om nyförvärv, sker nu med explosivitet och en god tanke bakom. KLASSSKILLNAD ! 

Bigthelin:ser hellre en vass center . och en back . och en målis . pappa betalar 

Hahl Bundy: Han får sänka precis vad han vill bara det sänks.

Bigthelin: Han skullle bara spela där tills han fick ett bättre erbjudande.

Hassan: Vore kul att se han sänka Modo o Brynäs framöver. :)

Hahl Bundy: Öm lödet i svärdet finns kvar så kanske man bara hinner med ett sch-ljud och sen fräser det till...

Bigthelin: En bra back kommer. Trusten me harden.

Hahl Bundy: Du kan vara lugn, promise! Källor är källor, där gömmer man sin godaste lingonsylt ! =)

fredriko74: Kan inte annat än hoppas att det stämmer! Men om man ska kolla på ryktena lite kritiskt så undrar jag vad som är anledningen till att HC Pardubice släpper honom till oss? Är det en klubb med ekonomiska problem? Finns det interna problem mellan spelarna och Brendl? För annars känns det som en klubb som ligger 4:a i ligan borde precis som alla andra lag vilja uppåt i tabellen och därmed inte släppa en målgörare som Brendl?

Men jag hoppas verkligen det stämmer och att Nubben har arbetat med sin magi för att få hit honom ;) En riktigt bra back på det här så!

Hassan: Nu kan man ju skrika: SKJUT! o nån verkligen Skjuter.

superfalle: Hemsk, som Lehtonen fast forward då. Sen skjuter han nog snabbast i hela ES. Lucky luke ligger nästan i lä. =)

Skarin: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! tror jag.

fredriko74: Jao, nu har jag ingen aning om hur karln har presterat sedan han lämnade Sverige sist, men förhoppningsvis har han fortfarande torrt krut i påsen.

Stämmer detta, vilket jag tror, är detta helt fantastiskt!

Stämmer detta tror jag TIK går ut med detta i samband med Canal+ sändning ikväll.

fredriko74:ja de skottet som han har skulle man haft , 

Gustav Scirea B: Han menar nog detta forumet.

Hassan: Ja, det är liksom ingen uddaspelare direkt. Här kommer det in en riktigt målspruta som har otäck känsla för målet, karln ser fan nätet från alla möjliga o omöjliga positioner. Här får han kliva in och lära de övriga hur man göra mål. 

Grym värvning!!! Ståpäls x mycket ! 

fredriko74: Hoppas det var från el Nubbo himself, annars ligger jag nog lite lågt ännu med jublet...;)

fredriko74: Vackert så. Utan att ha en aning om nånting känns det dock otroligt långsökt att han skulle spela ikväll. Fast vem vet, kanske har han suttit i Tallnäs och tryckt den spjuvern!

Säga vad man vill om allting, men nog fan händer det saker alltid.

Text

Redigerad kommentar

mikenomad: Fick bara messet med texten. Brendl helt klar, underbart lr hur? 

fredriko74:Hinner han bli spelklar till ikväll? :D

timraw: Vilken blogg?

timraw: Stämmer garanterat eftersom jag precis fick mess att han ska vara klar!  Också det från de med känning! 

timraw:Tack! Det var allt jag behövde :)

Kattgubben: Jag kan säga så här att min "källa" är väldigt pålitlig och skulle aldrig ljuga. Jag läser ofta denna blogg med stor nöje och skriver ytterst sällan men nu när jag har så pass goda nyheter kunde jag inte hålla mig. Jag lovar att jag talar sanning! Har ingen aning dock om när hemsidan går ut med nyheterna

timraw: Nu går jag och skakar av bananen i handfatet!! Yes!! Måtte detta stämma nu! 

men kom igen... bekräfta?

Nån annan?

Är det osanning så blir det kölhalning!

timraw:

JIIIIIIHAAAAAAAAA!!

timraw: Håller tummarna på att du talar sanning!

Redigerad kommentar

timraw:  Säger som min 3 åring hemma - DU SKOJAR!!!!1 ?

timraw: va?! :D

Brendl är helt klar för timrå! Fick reda på det för tjugo minuter sen!

Mackelito: Får man inte sparka tränare får man värva ihop ett eget La Familia för att han ska känna sig hemtam.

Hahl Bundy: Får han hit Gustavsson lovar jag att... Ja det var svårt att komma på något men.

GLAD blir jag iallafall ;) 

« · 1427418 · »