stoff: Jag tittar på 16 and pregnant på Mtw.
Roligt att man bestämmer över TV-dosan :S
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
kommer sebbe att dra hem till jul? hans fart skulle inte skada...
11 matcher i chicago vargar låter inte som en hit i hans utvecklingstege...
15-20 min/match i våran rödvita tröja låter mycket bättre i min värld! =)
taskigt för honom om han kommer hem att se boork o vikegårds sågningar...
det verkar finnas en mall över att killar som åker över bara för att sågas av sina nya organisationer skall sågas igen när dom åker tillbaka till es...
synd
om man skall såga dessa killar typ ekholm o sjögren nu senast bör man läsa på om hur just dessa killars situation har varit på andra sidan pöölen...
Olle:
Absolut, jag menar det! :) Jag vet inte vem som sköter kontraktsföhandlingarna. Det måste nog någon högre uppsatt svara på?
Jockz:
Det värmer att höra!
Olle:
Är det nånting man lärt sig som Modoit är det att inte ta ut något i förskott. :)
yngwie: Ska jag tolka dina "inför" som att du gör ditt bästa för att undvika att gå i den klassiska "modoitfällan" som innebär att man tar ut saker i förskott? :)
Jag tycker faktiskt att ganska många "förlorade själar" har spelat upp sig i Timrå på slutet så det är lite tidigt att summera säsongen redan nu.
Olle:
Det är ju det Timrå kör med inför säsongen, jämn fördelning på kvaliten i laget inför säsongen, det gick väl sådär.
Olle:
Mest troligt hade han varit bankrutt i dag om han spelat i Timrå.
Om vi ska snacka dubbelhakor, Mattias Karlsson nån?
lungan: Ja Justin tycker jag är en bra lösning, undra om hans bror kan följa med!?
Dom har säkert ett Italienskt pass..
Jag antar att det kommer komma in spelare under decemberuppehållet då väl både Friberg och Boyce kan tänkas få åka iväg på JVM. Med tanke på forwardsläget känns det som att en otränad Gnagarn och en jättebebis inte är nåt att förlita sig på i de fem-sex matcher det då handlar om.
Blizzard:tänk att så få ord kan få vissa att gå taket, kom igen nu, torr bakom ....
hur gamal e du. lite borde väl ni tåla. men kort stubin har man när man håller på ett skitlag som ligger i botten år ut å år in
hahahahahahah
Redigerad kommentar
Knylan:så du tyckte han höll mot AIK? dom släpper in för mycket mål. ja vet att det inte är bara hans fel, men att släppa in 3,2 mål per match håller inte i denna serie
– Det kommer att bli en fantastisk dag när hon blir fri och nu mår jag mycket bättre, säger han "
Effektivitet!