yngwie: Ska jag tolka dina "inför" som att du gör ditt bästa för att undvika att gå i den klassiska "modoitfällan" som innebär att man tar ut saker i förskott? :)
Jag tycker faktiskt att ganska många "förlorade själar" har spelat upp sig i Timrå på slutet så det är lite tidigt att summera säsongen redan nu.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
yngwie: Ska jag tolka dina "inför" som att du gör ditt bästa för att undvika att gå i den klassiska "modoitfällan" som innebär att man tar ut saker i förskott? :)
Jag tycker faktiskt att ganska många "förlorade själar" har spelat upp sig i Timrå på slutet så det är lite tidigt att summera säsongen redan nu.