Wayne Gresky: Det ni har åstadkommit här inne i dag har för alltid övertygat mig om att diskussionen inte går att hålla på en tillräckligt mogen nivå.
Så jävla mycket skitsnack och en så barnslig retorik att man bara sitter och suckar uppgivet.
Så ja, jag är numera motståndare till hela idén med Hockeysnack över laggränserna.
Redigerad kommentar
Hahl Bundy: man misstänker nästan att de är lite skitnödiga över vad nubben har för sig...
hubbenorlen:
Då är det tur att ni har er alldeles egna Bragd-Birger, som tillsammans med sin trogna skara av följeslagare, gång på gång visar var skåpet ska stå.
Redigerad kommentar
hubbenorlen: Seså, lugn i kamphundsburen nu. Det här är ett öppet forum där många olika åsikter måste få vädras och ventileras. Visst kan det vara irriterande eller störande att bli ifrågasatt från andra lags fans, men är det inte det som är själva poängen med ett forum i den här stilen? Hur kul vore det om alla var överens om allting och om inga fans från andra lag bidrog med synpunkter. Hur levande hade gästboken sett ut då?
Dream Team: Som jag sa tidigare. Inom rimliga gränser och om det är något sånär konstruktiva saker som sägs.
Men den här diskussion har ju inte handlat ett dugg om hockey. Bara en massa pajkastning för att få personlig upprättelse.
Sjukt tröttsamt i längden.
Redigerad kommentar
Hahl Bundy:
Tvärtom njuter jag av att läsa Bragd-Birgers inlägg. Jag tycker det är väldigt fascinerande att någon kan bli mer eller mindre helgonförklarad för att han kallar motståndarsupportrar för hjärndöda.
Sedan är det såklart direkt felaktigt att påstå att en författare har större likheter med Einstein än vad en civilingengör har. Jag var bara vänlig att hjälpa Bragd-Birger att korrigera felet.
Kostiainen:
Är väl ingen som vet, alla gissar.
Ingen visste om Bremberg och ingen visste om Motin.
Ingen vet vad som kommer härnäst.
Det som är tjusningen.
hmm ska det inte presenteras någon i dag?
=( det behövs juh fler spelare ju! =(
inte ens min lilla nakladal?
Ingen visste om Bremberg och ingen visste om Motin."
Flera visste väl om Bremberg iaf en. och Motin fick jag veta kvällen före.
Mycket roligare när Nubben är tillbaka visst fan har man börjat fått mer inside information nu :D
Har du en till back på ingång?
- Inte just nu. Det sprack med en back
Liksom okej. Då vet man, han ahde något på gång men tyvär sprack det han kör vidare.
hade det där varit linkan och det ahde spruckigt hade han svarat
Har du en till back på ingång?
- Vi kikar överallt. Det är inte så lätt att hitta den rätta, men vi är öppna för alla förslag.
Ett sånt svar, då vet amn inte ett jävla skit, liksom har han avrit nära någon spelare överhuvudtaget..........
Blizzard: jag får inte veta ett skit innan det ligger på www.timraik.se o de är lugnt men jaa jag tycker det hör till jag ser det inte som ett problem att det sipprar ut lite inside innan det är helt klart! det bygger upp det hela lite!
det var juh rätt ofta steeeeendött under linkans tid...
men som sagt jag har inga vettiga kanaler till timrå´s ledning så vad vet jag?
=P
söder över:
Om ni får välja fritt, vilken spelartyp hoppas ni att Nubben värvar (om han värvar någonting mer)?
varför är inte keano eller nån här o droppar rykten om storspelare som är på ingång?
är det så att man inte vill ha ett allt för starkt lag nu när tik riskerar att få betala en massa biljetter åt folk på ännu nästa hemma match?
Redigerad kommentar
Hahl Bundy: Ja man blir ju sugen. Men samtidigt: Om man en gång för alla ska slippa den här inpinkandet av revir så kanske man borde låta bli.
Jag hatar verkligen Modo. Och jag vill inte se nånting från deras fans här inne.