1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 600362 inlägg · 6212 ämnen

Silly Season 11/12

Sv: Silly Season 11/12

Hahl Bundy: Ja man blir ju sugen. Men samtidigt: Om man en gång för alla ska slippa den här inpinkandet av revir så kanske man borde låta bli.

Jag hatar verkligen Modo. Och jag vill inte se nånting från deras fans här inne.

hubbenorlen:

Aldrig hata, bara älska!

hubbenorlen: Du är alltså motståndare till hela idén med och tanken bakom hockeysnack?

Timrå Icon: Nä jag har tappat sugen därinne. Det är roligare härinne. Det märker vi ju eftersom alla modoiter på HS har varit här hos oss idag utom spud......för en gångs skull.

När det går riktigt tungt för dom ska jag in o beklaga det hela. Väldigt fint.

Wayne Gresky: Det ni har åstadkommit här inne i dag har för alltid övertygat mig om att diskussionen inte går att hålla på en tillräckligt mogen nivå.
Så jävla mycket skitsnack och en så barnslig retorik att man bara sitter och suckar uppgivet.

Så ja, jag är numera motståndare till hela idén med Hockeysnack över laggränserna.

Hahl Bundy: Kan vi inte prata om något roligare än MoDo...? Jag börjar må illa :-(.

Jag såg en hundbajs idag :-)

Redigerad kommentar

Hahl Bundy: man misstänker nästan att de är lite skitnödiga över vad nubben har för sig...

hubbenorlen: Deras uppgift är att provocera. Vår uppgift är att göra detsamma.
Ju mer folk reagerar o blir vansinniga desto roligare.

Meningen är ju att vi ska kunna besöka varandra både för att vara seriösa o för att retas lite, Det ska ingå.
WG o jag har haft våra duster genom åren men han har dessutom hjälpt mig med div. saker härinne.

Jag bryr mig inte om så mycket vad han skriver eftersom jag vet vad han är ute efter. Lite krydda.härinne på HS. :)

hubbenorlen:

Då är det tur att ni har er alldeles egna Bragd-Birger, som tillsammans med sin trogna skara av följeslagare, gång på gång visar var skåpet ska stå.

Hahl Bundy: Har inte haft nåt emot det tidigare heller. När det sker inom rimliga gränser. Men det här var ju bara för mycket. Det är ju flera sidor av ordbajseri.

Hahl Bundy: visst ska det jäklas mellan lagen här på HS. Men nu har ju nivån blivit så jävla värdelös och ämnena det snackats om har fan avrit massa skit. det har liksom gått ett varv nu, det är över. Var och en går tillbaka och så kan vi jäklas om 1vecka typ igen.

men det finns en gräns där det blir för mycket och just nu är jag lika irriterad på alla Timråiter som orkar svara på allt dessa modoiter är här inne och skriver, liksom....LÄGG NER!

Alla har förstått nu, vi kör en annan gång igen...

FY FAN.

Bad_Brett: Ha ha BB har verkligen lyckats reta upp er Modoiter som anser sig ha riktigt höga högskolepoäng.

Hade jag varit du på hade jag inte orkat bry mig men BB har verkligen lyckats. Vad du får för betyg på det blir väldigt tydligt i mina ögon.:)

Redigerad kommentar

hubbenorlen: Seså, lugn i kamphundsburen nu. Det här är ett öppet forum där många olika åsikter måste få vädras och ventileras. Visst kan det vara irriterande eller störande att bli ifrågasatt från andra lags fans, men är det inte det som är själva poängen med ett forum i den här stilen? Hur kul vore det om alla var överens om allting och om inga fans från andra lag bidrog med synpunkter. Hur levande hade gästboken sett ut då?

Dream Team: Lika härligt död som hockeytabellen för en Timråit..?

Dream Team: Som jag sa tidigare. Inom rimliga gränser och om det är något sånär konstruktiva saker som sägs.
Men den här diskussion har ju inte handlat ett dugg om hockey. Bara en massa pajkastning för att få personlig upprättelse.
Sjukt tröttsamt i längden.

Dream Team: men nu har det ju typ varit personlige despyter mellan BB och den andra BB om nå jävla politisk anda. Sen har andra hakat på och det har snackats modo och helt andra saker, knappt ett skit om Timrå och skriver man ett inlägg så försvinner det in bland 47andra personliga inlägg mellan dryga despyter. 

Dream Team: Jaja. Skit samma. Nu går jag och lägger mig med hopp om att vakna till ett nyförvärv av hög klass.

En sak kan man säga om oneliners: Dom tar inte stor plats!

hubbenorlen: Och inte Högström klass ;-)

hubbenorlen: Gör som jag. Jag läser inte ens i tik-boken och skulle bara i undantagsfall skriva här. Den här gången undantagen såklart.

Redigerad kommentar

Hahl Bundy:

Tvärtom njuter jag av att läsa Bragd-Birgers inlägg. Jag tycker det är väldigt fascinerande att någon kan bli mer eller mindre helgonförklarad för att han kallar motståndarsupportrar för hjärndöda.

Sedan är det såklart direkt felaktigt att påstå att en författare har större likheter med Einstein än vad en civilingengör har. Jag var bara vänlig att hjälpa Bragd-Birger att korrigera felet.

Timrå Icon: P3 blev nyss tillgänglig igen.

hubbenorlen: Det blir några stycken till o jag är ytterst spänd på vad Nubben kan åstadkomma på nån vecka som inte Linkan har kunnat fixa på flera år.

En vecka att lappa ihop vad en har sabbat på några år.

Ja ja hoppas han lyckas. Jag Tror nästan det OM inte Perra är näste att sabba ännu mer än han gjort.

Bad_Brett: Jomenvissthörrudu.:)

NuMo: Du kan ju kolla mina inlägg i MoDo-boken. Jag tror du blir förvånad

T T: Neeej!! Tur att gammel-Linkan är borta....

Timrå Icon: Du kan ju kolla mina inlägg i Modo-boken. Jag tror du blir förvånad.:)

Hahl Bundy: Det tror jag knappast!

Timrå Icon: Nä det kan nog vara sant. Tror jag.

Timrå Icon: Hörru Nubben, vad presenterar du för några snart då? Vågar du släppa några namn?

Hahl Bundy: Vi kan ju börja med den där nära-komma-ut-ur-garderoben-kärleksförklaringen till Peter Forsberg ;-)

Hahl Bundy: Outar du mig?!?

Timrå Icon: Hmm. Har jag inget minne av. Du måste tänka på nån annan. Definitivt.

Timrå Icon: Ja du kan ju alltid förneka. Nån tror dig säkert.

Wayne Gresky:

Det har jag varit länge, skönt att fler börjar vakna.

Vad fan är vitsen med ett forum där hockeydiskussionerna försvinner i prepubertalt trams och hån från mentala kalhyggen?

Ni kan väl höra med HS ledning om ni kan få en specielll dagcenterbok att härja fritt i.

Nä, ett eget utbrutet forum som faktiskt tillåts diskutera Timrå IK. (Vad är det ni brukar säga, "det diskuteras mer om Modo än Timrå i Timråboken." Och som vanligt så förmår ni inte att se bjälken i ert eget öga) Eller i alla fall någon form av moderering så att det blir lugnt från alla grottmongon som väller in likt Egyptens gräshoppor.

Mangy92: Kan väl inte vara så att Henrik Petré är på väg tillbaka ??

Gorkyman: idagens St, i artikeln om Motin, berättar Nubben att det sprack med en back och att man nu inte riktigt vet hur man ska värva vidare.

Ids inte länka med mobilen. nån annan kan gärna göra det.

Är vi redan mätta? 2 räcker inte av de utlovade 5 som nån herre så fint sa här.

AGERA!!!!11!!11
HÄNDER JU INGET HÄR!!!11111

Kostiainen:

Är väl ingen som vet, alla gissar.

Ingen visste om Bremberg och ingen visste om Motin.

Ingen vet vad som kommer härnäst.

Det som är tjusningen.

Kostiainen: Vi kan väl samla Ridderwalls...

haggen: Jo, det var nån som visste om Bremberg.

hmm ska det inte presenteras någon i dag? 

=( det behövs juh fler spelare ju! =(

inte ens min lilla nakladal?

haggen: "

Ingen visste om Bremberg och ingen visste om Motin."

Flera visste väl om Bremberg iaf en. och Motin fick jag veta kvällen före.

Mycket roligare när Nubben är tillbaka visst fan har man börjat fått mer inside information nu :D

A51: Nubben är så jävla rak och skön, snacka om att man vet vad han gör om dagarna

Har du en till back på ingång?

- Inte just nu. Det sprack med en back

Liksom okej. Då vet man, han ahde något på gång men tyvär sprack det han kör vidare.

hade det där varit linkan och det ahde spruckigt hade han svarat

Har du en till back på ingång?

- Vi kikar överallt. Det är inte så lätt att hitta den rätta, men vi är öppna för alla förslag.

Ett sånt svar, då vet amn inte ett jävla skit, liksom har han avrit nära någon spelare överhuvudtaget..........

Blizzard: jag får inte veta ett skit innan det ligger på www.timraik.se o de är lugnt men jaa jag tycker det hör till jag ser det inte som ett problem att det sipprar ut lite inside innan det är helt klart! det bygger upp det hela lite! 

det var juh rätt ofta steeeeendött under linkans tid...

men som sagt jag har inga vettiga kanaler till timrå´s ledning så vad vet jag?

=P

söder över:

Om ni får välja fritt, vilken spelartyp hoppas ni att Nubben värvar (om han värvar någonting mer)?

varför är inte keano eller nån här o droppar rykten om storspelare som är på ingång?

är det så att man inte vill ha ett allt för starkt lag nu när tik riskerar att få betala en massa biljetter åt folk på ännu nästa hemma match?

Redigerad kommentar

« · 1426822 · »