Angående värvningen av Damien Fleury så säger jag bara...
In Nubben we trust.
Icing-Ove: där borde Nubben hugga helt klart! :)
In Nubben we trust.
Redigerad kommentar
Hahl Bundy: "Damien Fleury är klar för resten av säsongen och jag har även uppgifter på att en till back kan bli klar inom kort."
Undrar vad det är för klass på den backen isåfall...
Hatar sånt här, kan dom inte bara säga vem det är, vi vill ju veta..
Redigerad kommentar
orion: Jämtin? Vem har nämnt Chucky?
wwwc.aftonbladet.se/sport/0703/10/SPORT-10s71-dreas-927_438.jpg
4.bp.blogspot.com/_AwYU_w6oli4/SwUSK6Eda3I/AAAAAAAAADU/ujlis0H7w6M/s1600/Chucky_Sideshow-15-l.jpg
Redigerad kommentar
Johnny Rocker: Eller hur, tack ska du ha Jimmy! Nu kommer man ju fan inte kunna få en blund inatt ;) För övrigt så håller jag med HB, Nubben borde adlas när man läser det där. Vilken jävla man.
EDIT: Får en känsla bara så här, utan några källor, att backen är en kille som lirat här förut! Bra pucktransportör, etc.
Redigerad kommentar
ersson:
Styfen?
När det gäller Damien så kanske han kan bidra vid straffläggningarna också.
ersson:
Den hallen i Antjärn som lades ner, tror Styfen har spolat upp isen där igen;)
Kongo:
Att de får spela för Sveriges viktigaste ishockeyförening borde väl ge tillräckligt med energi;)
Som sagt, vore det inte bra om man kunde få loss den här killen? Och kanske han brorsa också ;)
Mangy92: Då får värvarkampanjen ett namn ...donera till dubbeldonati ja va-för inte en kvick liten rightarcenter Hagos är ju segare än seg på rören samma med Bagarn om än något lite bättre men våra skridskosega centrar har svårt i den snabba omställningshockeyn idag...
vår förste center A.Larsson är dock rätt skridsko rask o därvid ett bra undantag .
Den där förstacentern är nog bara att glömma. Ett hett spår på backsidan är föga förvånande Sebbe, men frågan är om han är den vi behöver? Själv hoppas jag att Nubben tar sig ett snack med Bergfors som skulle vara en helt ok ersättare för Pikka.
Edit: Sticker in med lite Jonte också, det är oundvikligt en sån här dag, även om det är i fel tråd.
Redigerad kommentar
Ambroo: Bergfors före Pikken alla dagar i veckan. Vi får hoppas att Nubben har lite magic kvar och lyckas trolla bort Pikken och ersätta honom med Bergfors.
Sannolikt? Troligt? Nej.
Om Sebbe är rätt man? Tveksamt. Han är dock jävligt välkommen för en riktigt bra hockeyspelare är han. Men återigen; han är ingen "försteback" som kan dominera på blå. Men jag kommer likväl att bli glad om han kommer tillbaka.
Kerstin_k: sebbes egenskaper är ganska välbehövliga i årets timrå.
just det där med att han kan bära puck från egen till offensiv zon är en av dem som jag verkligen saknar. det kan robinson men väl framme så ger han juh bort pucken o får stressa hem...
sedan tyckte jag att sebbe under sista året hos oss klev in på mål med pucken på ett bra sätt. han gör sina poäng!
defensivt är han inte klockren dock.
han kan ju slå llite huvudlösa krosspass tillofrån som inte är direkt svårlästa...
bort med dom o han hoppar lätt in på 4 backar i årets timrå eller ja kanske rent av första backpar tackvare sin rörlighet o skitvackra skridsko teknik!
orion: ja men visst är den skönare att ha en nedgångsreumatism som man hade efter ajkmatchen:-)
förövrigt kan jag säga att det nu blir skönt att slippa Pikken, han gjorde troligen sin sista match igår och jag kommer inte att sakna honom, utvisningen var fan i mig droppen som fick bägaren att formligen forsa över. Apropå Sebbe så tror jag han kan vara här innan jul, Vancouver får väl om jag inte missminner mig bjuda ut honom i 2 dagar då han blir ute till försäljning(när det blir vet väl ingen men man kan ju hoppas å det snaraste) är ingen intresserad då så torde han väl komma.
Mitt i euforin över gårdagens match kan jag inte låta bli att nämna Matt Murley, detta jävla duttande och allmäna uselhet gör ju att man hoppas slippa se karln trä på sig vår vackra tröja något mer. Att få dra på sig Timrås tröja är det absolut finaste man kan göra på elitnivå i Sverige, det är inget jävla häpp häpp och allmänhetens åkning utan det är 100% arbete, det lever han inte upp till!
In Nubben we trust!
Wayne Gresky:
Niclas Lucenius har väl varit på tapeten för TIK innan Vampola, sitter på en KHL-lön men har 0+6 just nu på 24 matcher. Tro vad en sån kille tjänar i KHL, 300-350,000?