Lander, hur går utvecklingen, AHL-spel?, vill kan kämpa på där eller komma hem och rädda Timrå?
Backbesättningen, där är vi tillbaka på ruta ett igen.
Sebbe, har han gnuggat klart i AHL och insett att det inte blir något NHL.
Får vi tillbaka dem så kan denna säsong räddas.
Längsta långskottet - Hirscho kanske vill ge det en chans igen då han verkar gjort sig omöjlig i Finland, läget är prekärt så varför inte, det dräller inte av lediga centrar.
Skarin:Detta låter kanske lite konstigt, men dessa 2 skador som kom nu Är bra för Timrå.
Nu tycker spelarna att det få vara nog och reser sig och kämpar mer ,man sluter sig samman till ett lag och visar j-anamma, media tycker synd om oss,sponsorer det samma.
haggen:
Om resten av laget kunde börja åka lite skridsko i stället för att glida in i anfallszon skulle det ge lite bättre utdelning. Fan, var e tempot i uppspelen!!!?? Passningarna är en katastrof från många klubbor. För att inte tala om att man förlorar ta mig fan 95% av sargduellerna även om man ibland är 2 mot 1!!!! Detta är tre stora bidragande orsaker till att man e jumbo i dag!!
Man får gräva djupt som fan nu alltså, men jag får någon form av känsla att Anton Gustafsson skulle kunna vara en riktigt mörk häst. I princip helt oprövad i ES och i grunden ett storlöfte, minns att han var överlägsen i TV-Pucken. Bra storlek. Jag får en vibb av att Nubben kanske varit där och nosat lite. Fyra pinnar på 18 matcher i NLA är ju inte så skräckinjagande heller så Langnau kanske inte håller i honom stenhårt. Med dagens skriande centerbrist så tror jag att det kan vara en bra lösning.
Kanske vi kan få farsgubben på köpet och använda till något. Vad vet jag?
Timrå Icon:tyvärr så håller inte han mer än två matcher på raken, så torsk ikväll
det är en andramålis