hej alla timrå fans...
måste tycka att ni gjorde en bra match mot hv i går. hoppas ni kommer upp i tabellen för jag hoppas linköping hamnar sär eller något av 08 gängen.
sann BRYNÄS FAN...
Nylander är enligt uppgift klar för Kloten samtidigt som Hirschovits nu är officiellt klubblös.
Snyggt att ta in Åkerman, varför skulle han göra allt i en KS, han funderar redan nu på att sluta, åker TIK ut slutar han endå. Snacka och skit värvning om den går i hamn.
Mackelito: skott från blå i PP kanske?
inget vi har varit bortskämda med hittills...Åkerman har ju brukat kunnat träffa mål förr iallafall.
Ni som gillar hockey, kanske finns några här som gör det? passa på att gå på någon match, för våren 2012 kan vara den sista ni får se Timrå IK i högsta serien.
Ta ett djupt andetag och känn lugnet. Timrås öde vilar i Nubbens händer nu.
Åkerman kan säkert bli bra. Vi behöver förbättra våra special teams inför kvalserien.
Redigerad kommentar
Blizzard: Åkerman kan absolut bli ett tillskott. visst han suger i det defensiva, men hur måga offensiva backar har vi egentligen? Mat Robinson? tycker han visat sig vara mer framträdande i defensiven än offensiven. och med tanke på vårat spel i pp så behöver vi ju absolut en som kan vara kylig och köra lite slagga från blå :) Det ar ju vi supportrar skrikit om hela sessen. och när det väl dyker upp en så dissar nästan alla honom. Om man tänker efter, hur många spelare har gjort skäl för sin lön i Linköping i år. Ta en sån spelare som Mange Johansson. Han har ju absolut inte kommit upp till sin kapacitet.
med tanke på en kommande kvalserie så är det ju extra viktigt att ha ett fungerande pp. Där tror jag faktiskt att Åkerman kan vara en krydda.
Hamrins syn på en eventull värvning av Åkerman finns här nedanför i länken.
Frella: Fina ord, mannen.
Kärlek gör ont speciellt om man håller på Timrå.
Till våren kommer Timrå försöka dra igång en ny tidsordning och fram till dess handlar det om, i det långa perspektivet, att värka ut den här tiden.
I det korta perspektivet handlar det nog mer om tårar än glädje för oss som älskar Timrå.Marcus Högström fick tydligen "välja" klubb och då valde han MIF Redhawks, allt enligt ST.nu. Jag säger lycka till för nån större potential kunde då jag inte se under den tid han var hos oss. Frånsett en klart godkänd skridskoåkning skulle jag sätta honom i det klart mediokra facket, sett på ES-nivå.
Under fjolåret visade han ju i Sundsvall att han håller bra klass och kunde göra poäng, men detta var då i allsvenskan och dessutom i ett bottenlag. Nån annan blaska ordade visst om att han aldrig trivdes i Timrå IK. Nä, men knepigt med "the dynamic duo" som fick hålla i trådarna på tok för länge.
Jag tycker det är två så fruktansvärt fiaskobetonade säsonger de här två sista där man hade kunnat göra det hela på ett så mycket bättre sätt, bara man "vågat" agera. Som det blev nu så väntade man väl istället ut tränarna att ta första steget. Riktigt bedrövligt och något som kan visa sig bli riktigt kostsamt! Ante fick styrsel på försvarsspelet på ett par veckor. Ja, åtminstone ser man nu tendenser till att vi överhuvudtaget har nåt försvar alls! Grattis så jävla mycket att få hålla på i nästan två säsonger utan att ha ett enda rätt!