Jag måste bara få sticka in i debatten vad otroligt jämn elitsierien är. Det skiljer alltså 14 poäng mellan Skellefteå på förstaplatsen och MoDo på den tionde. Det är bara vi som sticker ut! Vilket jäkla sär-gäng man håller på! :)
Dream Team: Har ärligt talat tappat intresset för ES generellt när det går som vi går.
I vanliga fall tappar jag intresset för ES när Timrå åkt ur slutspelet, men nu kom det betydligt snabbare än så...
Ambroo: Lismaren har iaf tidigare visat Timråhjärta.
Självklart kommer inte Sanny att komma hit, men som han spelade när han lämnade och den relation han hade till klubben då, ja det är precis en sån spelare vi behöver idag.
Att laget nu börjar visa åtminstone lite linjer i spelet, BÅDE vad gäller anfalls- och försvarsspel, känn på den!!!1!, borde vara positivt trots förlusten. Att vi torskar nu känns inte oviktigt såklart men fokus hädanefter bör inte ligga på att vinna matcher till varje pris utan att hitta ett eget vägvinnande spel. Ett spel vi kan känna oss trygga i. Sedan måste samtliga spelare (Linkan givetvis undantagen) inställa sig i ledet och vara villiga att ta kampen varje match. Det är på det viset vi kommer att kunna vinna mark i kvalserien.
Hahl Bundy:
Rönnqvist är väl tveksam till allt som öht har med Timrå IK att göra ?
Ambroo: Haha, tänka sig att jag alltid ska få som jag vill. Först ville jag få Perra sparkad samma dag som han anställdes, tog ett tag men likväl foten. Och nu Lakos. Kan ge mig fan på att jag kommer få se Mikael Ahlén värvas tills nästa säsong också, en annan gunstling jag tror skulle kunna bli bra här.
En gång i tiden så ville jag få Stefan Pöllä värvad också, mest på grund av namnet. Gick vägen det med.
Nu lär väl Lakos välja Modo men mina känselspröt är inte att leka med. Nästan i klass med Rövarns. Nästan.
Jontas:
............................................________
....................................,.-'"...................``~.,
.............................,.-"..................................."-.,
.........................,/...............................................":,
.....................,?......................................................\,
.................../...........................................................,}
................./......................................................,:`^`..}
.............../...................................................,:"........./
..............?.....__.........................................:`.........../
............./__.(....."~-,_..............................,:`........../
.........../(_...."~,_........"~,_....................,:`........_/
..........{.._$;_......"=,_......."-,_.......,.-~-,},.~";/....}
...........((.....*~_......."=-._......";,,./`..../"............../
...,,,___.\`~,......"~.,....................`.....}............../
............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-"
............/.`~,......`-...............................\....../\
.............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__
,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-,
.....`=~-,_\_......`\,.................................\
...................`=~-,,.\,...............................\
................................`:,,...........................`\..............__
.....................................`=-,...................,%`>--==``
........................................_\..........._,-%.......`\
...................................,<`.._|_,-&``................`