Nybbe:
Ja ni är bäst, får ni bara Jonte och Crippe på det här så är ni oslagbara.
Mackelito:Jämför Modos trupp och våran nu deras är inte bättre ,men mycket kommer att hända vi kanska fydar bättre, det tror jag .
Redigerad kommentar
Ambroo: Hagos karriär har ju inte några möjligheter att stiga uppåt direkt så frågan är ju varför han skulle gå med på något sånt här när han kan luta sig tillbaka, lyfta drömlön i två säsonger till och sedan gå över till Malmö. Örebro eller Leksand där dom säkert kan överbetala honom i ett par säsonger innan killen går i pension.
Det är ine Hagos fel att quislingen linkan skrev treårskontrakt. Jag tycker för övrigt att beskrivningen av Hagos på EP är klockren:
"Furthermore he has strong balance on his skates..."
Friman SR: Intressant att han gillar mitt favorit band, detta borde vara en sak på västra stå
Ca 2.30 in i klippet
Redigerad kommentar
Icing-Ove: haha nej nej, så fjollig är ja inte, har lyckats ta mig till datorstolen men är så långt att gå till ölen ;-)
Du, det låter som en fin plan de :)!
Blizzard:
Är du sängliggande? Jag ber Nubben och Hedman att komma över med starka hälsodrycker...
Frella: Nä jag tar nog Bellissimo före Norrena eftersom Norrena har passerat bäst före datum utan at passera Gå.
Dessutom när man läser diverse artiklar så spred han ingen bra stämning i truppen.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Hoppas det inte var någon stackare där bara
Redigerad kommentar