1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

580476 inlägg · 6216 ämnen

Silly Season 12/13

« · 1453884 Till forumet


Silly Season 12/13

Antti Halonen till KalPa!

...efter säsongen.

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Knylan: Hoppas det blir så behövs bättre backar
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Modano: Instämmer! Torp och Hedman kan stanna, resten kan kasta in. Möjligtvis Motin kan vara kvar. 
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Vilken kanal visar Semifinalen (JVM) ? 
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
fredriko74: Såg nu att den går på 3an. 
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13

Jag fick precis en fruktansvärt stark vibb som sa att Timrå IK kommer tränas av Tomas Montén nästa år. Challe ryktas ju till DIF tillsammans med Nichlas Falk så jag antar att dom rensar ut hela tränartrojkan om dom inte behåller någon ur dagens uppställning.

Montén känns på något sätt väldigt mycket Nubben.

Observera för övrigt att denna tråd är för nästa säsong, så att det inte spårar ur med snack om dagens trupp tänkte jag.

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Knylan: Var roligt! En man som brås på Mamma sin när det gäller det yttre. Ingen skäggväxt o välkammad.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13

Jack Daniels: En tränare med skägg skulle jag samtidigt acceptera också. Mats Waltin då kanske?

Nästa års tränartrojka: Mats Waltin - Tomas Montén - Ante Karlsson.

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Knylan: Det beror nog till 90% på hur denna säsong slutar.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Perra måste vara hockeyns svar på Nile Citys Farbror Barbro.
Wikegård är fan hockeyns svar på Micke Persbrant...

Vem är Bagdad Bob och Clintan?
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13

Smokey:

Bagdad Bob= leif strömberg

Clintan= hardy nilsson

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Smokey: Chuck Norris då? När vi ringat in hans motsvarighet är det väl egentligen inte så mycket att fundera över - ta hit honom bara, liksom!
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Kattgubben: Chuck Norris motsvarighet är Chuck Norris. Många vill vara Chuck Norris men bara Chuck Norris kan vara Chuck Norris.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Smokey: Njaaaa inte fasen är väl Wikegård hockeyns svar på Persbrandt? Jag tycker mer han är en Ulf Brunnberg-typ...all show and no go....
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
ChriZt3r:Det har du fan rätt i. Då är ju frågan hur sjutton vi ska lyckas få honom att förstå att ett jobb som tränare i Timrå IK är rätt för honom. Vad har vi att locka med? ;)
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Timrå Icon: Nu tänkte jag inte på Persbrandts karaktärer, utan mer att det bara är skådespel;)
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Kattgubben: Clabbe borde varit George Costanza he he
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Timrå Icon:haha, Costanza är alldeles för cool för det :) Han hade varit i full färd med att lista ut hur han skulle kunna inreda i båset med filtar och kuddar, så han kunde ta sig en tupplur där utan att förstetränaren märkte det:)
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Kattgubben: Brudar . Massor av brudar . Här i jämtland kör vi med basket horor till basket killarna tror jag . De är nya amerikaner här varje år men dom har samma tjejer medans dom är här .
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Kattgubben: Ja det kanske var därför det ofta var för många på isen då och då....? De fick inte plats i båset för alla filtar he he
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
superfalle: Det är det jag alltid sagt! Korgboll är en tjejsport! :-)
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Kattgubben: Själv efterlyser jag en Manuel från Fawlty Towers nu när Perra försvunnit.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Jack Daniels: Den där som var med i Full Frys med Stefan och Krister som sprang runt och gömde spritflaskor i stolsben och grejer skulle också vara rätt intressant att ha i båset.....
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Timrå Icon: Ja just i förrgår köpte han köttfärs o fick med rengöringsmedel med spånken i.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Jack Daniels: Tänk om man kunde göra ett sånt kap någon gång. Men de är så jädra snåla på Ica.....
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Timrå Icon: Ja de är ju det. De ska ju ha allt själva.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13

Timrå Icon: Hade jag vart ICA handlare så hade det varit en gratis JD till alla som handlar över 1501 kr.

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13

Jack Daniels:

Varför vill du förgifta dina trogna kunder med smaklös bourbon?

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13

gör ett litet instick bara, hoppas verkligen att Timrå har flytet några matcher framöver nu, så tror jag att Ante kan bli 1 tränare i Timrå. Jag tror stenhårt på den mannen.

Rätta virket för ett lag som Timrå. Hoppas verkligen på Ante. Han kan hockey, och vågra bryta mönster. Jag är nästan säker på att Timrå kommer spela ES nästa år.

Forza Timrå IK

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13

Burkmat:

Men varför i hela friden ställde han Murley utanför laget?

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13

Bad_Brett: Är det inte uppenbart att Murley behövde en väckarklocka han gör poäng men jobbar ibland oerhört lite defensivt..

det tror jag personligen var huvud skälet att murley alldeles för ofta undvikit skitjobbet lagjobbet som också ingår o speciellt längre fram om TIK skall klara sig kvar efter kvalserien

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Bad_Brett: Det är en berättigad fråga faktiskt :P
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Bad_Brett: Ja dom som inte gillar bättre drycker kan ju få Loka citron.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Johnny B Goode: Ser även en klar likhet mellan Jeremy Boice och Ron Jeremy =) 
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Bad_Brett: Fråga Ante, jag är förvisso inte förvånad för 5 öre, är du?
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Mer från Jimmy
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
T T:

Ge fan i Sunken!
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
T T: Jimmy ger mig hopp. Fy sjutton vad han resonerar gott!
Må vi överleva!
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Hahl Bundy: ger dig hopp? att vi skulle bli tippade sist igen nästa säsong?
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Hahl Bundy: Härligt att läsa sådant .men saknar ett sammarbete med Sundsvall .
Kommentera


Sv: Silly Season 12/13
Per HApps: Se första inlägget i tråden.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Per HApps: Där är sammarbetet  med dom vad bra!?
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
T T: Jag tycker nästan vi kan hänga Dagbladet i det här fallet som gör en nyhet av en egen, gammal, nyhet utan nyheter. Någon får ansvar att Roxetta Dagbladet i det här fallet. Om det nu ens är en Roxette. Reglerna är otydliga i det här fallet.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Knylan: hur började roxette köret här egentligen? det har jag klurat på länge..
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13

KORITFW: Det kommer komma i mina framtida memoarer. Du får hålla ut.

Men. Snabb sammanfattning: någon la ut en länk som redan diskuterats i dagar, olidligt inaktuell vid tillfället. Jag ville fulhåna denne för skribentens oförmåga att bara scrolla lite längre ner på sidan, så: "Har du hört Roxettes senaste?". I en tid när Roxette var sjukt inaktuella ska sägas, nu har dom ju comebackat. Jag minns att det stod mellan Roxette och Snoddas vid just det tillfället.

Så skapas historia.

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Knylan: stort! jag känner känslan man får efter man sett Braveheart..
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Ska vi gissa på att Anton Wedin erbjuds kontrakt nästa säsong oavsett serie?
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Tycker skit om dom som säljer Gratis biljetter för 150 kr som det gjordes igår !!!
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Nybbe: Vilka gjorde det?
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Wayne Gresky: en man som stod vid insläpp var på mig hade ca 5-6 st. såg 2-3 till .
Kommentera

« · 1453884