1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 606529 inlägg · 6214 ämnen

Silly Season 12/13

Sv: Silly Season 12/13

Mackelito: Moe då kanske o Oscar J?

Nja men man ska inte underskatta det som kanske kan bli en stomme kryddat med en o annan talang o etablerad bra spelare.

Nästan så att man blir sentimental över en sån stomme.

Mackelito: Lauritzen vill jag ha, men han kostor nog för mycket :/

aka

Redigerad kommentar

Ska vi göra ett nytt försökt att försöka få hit Arto?

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=3248

Hahl Bundy: Lugn, låt nu övriga lag värva klart så kan vi med "vår" kassa ta resterna som övriga inte vill lägga något krut på. Kan bli bra! 

Blizzard: Fick nyss ett mail från SIBA;"30% rabatt på tunga vitvaror" Undra vad det är....? En lina cola eller....?

fredriko74: Vi jagar allt som gör mer än 3 poäng på en säsong.

Boyce gjorde 3 p på 46 matcher .

Hahl Bundy: Som spelare ser jag gärna Månsson. Men den person som kommer med på köpet vet jag inte om det är vad vi behöver.

Frella: Tydligen har han gjort bort sig i SSK. Fansen är väl inte såå förtjust i honom längre.

Hahl Bundy: Var har han inte gjort bort sig?

Frella: Ha ha Touché. :)

Timrå Icon: Ursäkta mig men nu hänger jag inte med i svängarna? "Crippe-revansch".....eeeehhh.

Frella: Jag ser helst vare sig personen eller spelaren Månsson i Timrå. Snubben har ju sett helt slut ut den här säsongen, i allsvenskan. Det klår t o m Crippe, som i a f hasat runt i Elitserien.

Nu inväntar vi bara Mats Hansson och Moe, så är förstafemman till 4/5 klar. Bäva hockeysverige!!1

Bragd-Birger: Tror Månsson varit skadad denna säsong mer lr mindre. 

Vad säger ni, vill ni ha Jonte Carlsson i eran trupp nästa säsong?

Hahl Bundy: Hittat om Månsson på sportklubbens forum " Balkongrökarn UT och förhoppningsvis Robban IN... "  

Ingen rök utan eld säger jag.

Brynäslegenden: Japp, det vill jag :)

Huge: vad har timrå med detta att göra, Brynäs har skött det dåligt och Brynäs har fått helt sjukt mycket kritik av sina egna också, så sluta försvara A.L.L.T som har med Brynäs att göra, t.om du borde förfan se detta.

fredriko74: Jasså både Månsson och Crippe har varit skadade i år?

Man kan uppenbarligen inte härstamma från Sundsvallsområdet och samtidigt vara en kass hockeyspelare.

Bragd-Birger: Jag kan gå i god för att Månsson inte är aktuell för Timrå IK. Tåget har redan gått där! Mest troligtvis hamnar han utomlands. Det finns ingen utveckling att ta utav i det här fallet. Nej Månsson spelar inte i TIK något mer.

Mackelito: Månsson har ju faktiskt varit skadad och det hade du sett om du läst din egna länk.

"I februari blev han helt friskförklarad efter diskbråcket i nacken som hämmat honom under i stort sett hela fjolårssäsongen"

Blizzard: Hoppas han kan ta ytterliggare ett steg hos er. Stabil defensiv back som är stark framför mål som faktiskt kan göra en del mål och poäng ibland, Hängde 2 mot HV förra säsongen minns jag. Spelar med stort hjärta.

Brynäslegenden: Är han på ingång då? Inte bara dom silly rykte?

Mackelito: Godmorgon yxskaft. =) 

Magnus Rövarn : Det är ju typ bara du och jag som vill ha hit honom.
Aaah du hann inte läsa Ö-nisses raderade inlägg?

Timrå Icon: Intressant att ett +18 inlägg blir raderat.

Hahl Bundy: Vem skrev o vad stod det?

Hahl Bundy: Personligen hade jag nog tänkt mig för med tanke på att han spelar ett av sitt livs viktigaste matcher imorgon och med tanke på alla Brynäsare här inne innan jag outade det där

Hahl Bundy: Move along, sir!

There's nothing to see here.

Timrå Icon: Jaså du tänker så? Ok själv hade jag aldrig tänkt så men Brynäsare är ju definitivt ett släkte för sig.

Mackelito: Kan inte återge det men hade du hängt mer härinne så missar man inte så mycket. :)

Hahl Bundy: Så måste man ju tyvärr tänka

Timrå Icon: Japp jag är med.

Kattgubben: This message will selfdestruct in five seconds

Timrå Icon: Nu avgår herr Bundy. Barca på 3:an.

Hahl Bundy: Farsans favvo-lag! Ja efter TIK förstås....

Menar du inte utgår...?

Redigerad kommentar

Timrå Icon: Jo utgår. :)

Hahl Bundy: Kan man ta en whiskey på en onsdag....? Märker levern någon skillnad på veckodag...?

Blizzard: "Huge: vad har Timrå med detta att göra, Brynäs har skött det dåligt och Brynäs har fått helt sjukt mycket kritik av sina egna också, så sluta försvara A.L.L.T som har med Brynäs att göra, t.om du borde förfan se detta."

Haha, Timrå har ingenting med saken att göra.
Inlägget var inget försvar av Brynäs eller kritik mot Timrå.
Bara en liten skämtsam pik om att ni aldrig spelat nån SM-final, det borde du förfan kunnat räkna ut...

Redigerad kommentar

Huge: Ingen har humor som du.

Huge: Du är ungefär lika bra på att skämta som Brynäs är på att sälja biljetter.

Bragd-Birger: Problemet är ju att Brynäs är alldeles för bra på att sälja biljetter! Förmodligen större efterfrågan på biljetter i Gävle än vad det någonsin har varit i Timrå.

Peja:

Brynäs

Datum Match Res. Publiksiffra
1. 1967-11-04 Brynäs - Frölunda 3-6 9062

Timrå

SM-slutspelet 1972 blev något alldeles särskilt. Torsdagen den 20 januari skrevs hockeyhistoria i Timrå. Timrå IK slog denna dag svenska mästarna Brynäs inför en rekordpublik på drygt 11.000 åskådare

Peja: Vi säger "sköta biljetthanteringen" istället så förstår även en Brynäsare, vad som menas.

Blizzard: Du kan ju inte komma med fakta förstår du väl. Hitta på nåt istället så Gävlepojkarna kan hitta på nåt värre. 

Peja: Pwnd by Blizzard.

Brynäsarna är fan sjukt grymma på att komma med påståenden som inte stämmer.

Nästan så man blir avis.

Blizzard: Haha, bra där reportern:)

Blizzard: Vad är din poäng? Brynäsmatchens efterfrågan på biljetter är jävligt mycket större än var arenan rymmer och därav missnöjet bland de som inte har fått biljetter. Efterfrågan på biljetter är förmodligen större än vad den någonsin har varit i Timrå. Inklusive när Timrå vann SM-guld... eller just ja...

Peja: Inte nog med att ni inte vet hur man hanterar oväntat publiktryck, ni är crybabies också. En biljettlös timråit hade helt sonika stuckit till arenan, lyft av grindarna och promenerat in.

Men, det är klart. Att sura med Hockeysnack och TV4 är ju också manligt.

Peja: jasså du vill ha mer? okej efterfrågan var det ja

"Vid sju-tiden på kvällen sprängdes den första grinden in till isstadion av det vällande publikhavet. Strax efteråt sprängdes två grindar till och ungefär 2000 personer smet in. På E4′an och omkringliggande vägar var det kaos. Köerna var otroligt långa och supporterbussar från Gävle fick vända om. Bilkön på E4′an sträckte sig ända bort till Timrå kyrka (puh!). Många rankar denna upplevelse som den värsta de varit med om."

« · 1494584 · »