1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581825 inlägg · 6215 ämnen

Silly Season 13/14

« · 1544454 Till forumet


Silly Season 13/14

Dags att skapa denna tråd nu när det börjar komma rykten om kommande säsong. När jag skriver detta är det högst oklart vilken division Timrå IK kommer att spela i, klart är dock att vi lär få uppleva en Silly Season förutsatt att vi inte går i konkurs.

Kan inleda med att säga att jag tycker vi ska släppa Robinson, han är inte värd de pengar han kommer att kräva efter denna säsong, överlag är han överskattad både offensivt och defensivt. En kvick arbetsmaskin men med för dåligt skott. Han klarar inte positionsspelet framför mål särskilt bra mycket på grund av hans längd och sin dåliga styrka.

Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
Mackelito: klart vi kommer tvingas släppa robinson . Han spelar på en nivå som han inte behöver spela på . Större uppdrag väntar honom . Där han kan få spela ett spel som passar honom . I stället för att tvingas bära ett lag både offensivt och defensivt . De är en omöjlig uppgift
Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
Och Stefan Ridderwall har ännu en gång visat prov på sin oduglighet när han i dagarna fick sparken från Örebro.

En gång sopa, alltid sopa!!!
Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
Dream Team:@MrMadhawk: Örebro kickar Ridderwall. Sandberg och Lundberg är inte bättre. Räkna med ny målvakt inom kort.
Prenumerera | Anmäl
 
Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
Idag fyller ett av era trognaste fans 18, så se fan till att vinna. Annars ska jag glömma hela dagen med folköl, bara för att jag kan.

Fan fel tråd

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
KORITFW: Grattis. Men 18 bast, då räcker ju ett sex pack;)
Kommentera

Sv: Silly Season 13/14

Avdelning noll självinsikt? 

"– Det är deras beslut och jag kan bara lära mig av det och gå vidare. Men jag tycker att de gör ett misstag, säger Ridderwall till Nerikes Allehanda."

"– Jag har varit sjuk ett tag och mina blodvärden har inte varit det bästa. Är det deras motivering så fine, men jag kan garantera att jag orkar spela på den här nivån" 

Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
Blizzard:Snarare avdelningen  låta tankarna flyga rakt ut genom munnen inför media....

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
Kattgubben: Aldrig haft en åsikt om Riddan tills han skaffade twitter i timrå, han verkar vara en riktig översittare och väldigt lik Kolan i sina dumma uttalanden.
Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
Blizzard:Ja, han verkar oerhört dumdryg i sin Twitter. Avföljde honom efter förra säsongen.
Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
Kattgubben: dumdryg, där har vi ordet, haha gjorde samma sak, orkade knappt följa han när han spelade här, när han sen drog vart det ett enkelt beslut :)
Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
Blizzard: Ha ha jag avföljde honom oxå. Orkade inte med allt moderat snack mm
Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
@matthiasson29: TIK har för många forwards stöpta i samma form, små, snabba, hårt jobbande!behövs såna men inte tio st! Vem håller i gummit? Målskyttar?
Kommentera

Sv: Silly Season 13/14

Blizzard: In med Corso, han och Nordgren kan säkert leka bra ihop.

Nordgren lägger grymma passningar men ingen kan förvalta dem som det är nu. 

Önerud blir bara mer menlös för varje match, han som skulle vara så jäla vältränad är ju värre än en mjukost.

Hedström och Hallin körde med rätt inställning ikväll, synd att det inte var fler...

Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
Ja, hade vi haft pengar hade vi kanske tillåtit oss drömma i alla fall. Nu ser det ut som om det är penningstinna Frölunda som ror hem värvningen.
Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
Dream Team: Ja Frölunda badar tydligen i kosing.
Kommentera

Sv: Silly Season 13/14

Moe är klar för bobbarna i ettan. Helt otroligt vad det gick utför snabbt för honom. Då elitserien och JVM, nu division 1-hockey.

Kommentera


Sv: Silly Season 13/14

73Sjöbba:Jag fattar inte...

Jag fattar verkligen inte...

Det finns varken rötter elller fötter i varesig domarnas eller disciplinnämndens beslut. None whatsoever!

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
Mattias Wardström: Jag flyttar det här inlägget till den här tråden istället!

vem blir TIK första center

finns inte många att välja på

Mattias Wardström    

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
Se till att förlänga med Hallin !
Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
Lekstuga nere i Ängelholm
Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
Hälge: Du menar väl med Anton Wedin? Han har ju i alla fall framtiden för sig.
Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
John K: Som jag skrev så menade jag Hallin. Givetvis ska de förlänga med Wedin också.
Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
nectis: Det är bara det att nu har vi den föhatliga 2-0-ledningen på bortaplan. Trendbrott får man hoppas på i kväll och att vi vinner från det läget. 
Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
Wedin har ju 12/13+1 på kontraktet, så borde ju gå bra om han vill stanna.

Vi har ju tyvärr många besvikelser på kontrakt över nästa säsong. Söderström, Hagos, Sterner, Jonte Carlsson... 
Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
Mackelito: Kameramannen i Ängelholm verkar inte förstå hur man använder zoomen
Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
Pjernut: TACK! jag håller med! Jag blir fan yr av detta vilken jävla piss produktion! Det är dags att maila cmore IGEN. enda fördelen med as är tv produktionen...
Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
För att vara lite rättvis. Hedman borde få ass på wedins balja. Snacka om att öppna yta åt lagkamrat!
Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
söder över: Måste tillägga att det är pisskvalle också. Man ser knappt vad som händer på isen
Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
Pjernut: Murley!!
Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
MURLEEY !!
Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
söder över: Bra placering av Murley där!
Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
Pjernut: Fan vad skönt det är att äntligen ha en spelare som naturligt söker sig till målområdet hela tiden.
Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
Säga vad man vill om Murley men killen producerar poäng o mål, och han älskar att spela i TIK....kan inte bli så mycket bättre.
Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
Snoop: Hoppas verkligen att Murley förlänger
Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
Pjernut: Hoppas jag med, så länge han producerar och gör de han ska och dessutom verkligen vill spela här ser jag inga problem att förlänga med Matt.
Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
Pjernut: Fan! Nu rycker det i poängräknarnerven för tänkbara scenarior i slutstriden. Får.........inte.......ska.......inte....
HELVETE! Det blir ju ks oavsett, fatta det trögskalle!!

Om inte...............MEN FUCK! SLUTA!!
Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
Snoop: Fyfan va snyggt!!! Måste säga att Molinder imponerar stort på mig just nu. Sedan Matt kom in har han inte bara producerat poäng utan han verkar helt ha ändrat inställning. Tycker han vinner fler närkamper och jobbar stenhårt över hela banan! Kul att se
Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
Frågan är om molle någonsin fått en bättre träff än så?
Riktigt snyggt pp mål.
Smolle murran molle. Hehe komikens balja.
Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
Haha! Sa jag att Murra-kedjan var död utan Gunno? Dags att ta fram papper, tejp och sax. Här ska tillverkas en dumstrut.
Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
Molinder  Murley vilket radarpar !
Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
Snoop: I alla fall inte med fritt intag av amerikaner.
Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
Pjernut: Molinder dominerar ju just nu, men kul att han tagit chansen här nu och producerar för man har ju inte haft höga tankar om honom tidigare.
Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
riktigt väl genomförd 3e period! Allt för bellas nolla nu! Han har varit bra och förtjänar det!
Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
El Maco: Nej precis :)
Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
Pjernut: ja . Satt precis och tänkte på de . Va fan har hänt med molinder . Misstänkt doping eller formtoppad .
Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
superfalle: Haha exakt. Montén har mixat ihop nån revolutionerande sportdryck som fått Molle att vakna till
Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
Det var en avslagen tillställning men väldigt väl genomförd match!

Lugnt stabilt och tryggt hela vägen...
Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
Snoop: spännande det här nu
Kommentera

Sv: Silly Season 13/14
Pjernut: Sportdryck är det inte. Kolla vad spelarna har börjat dregla och spottat mycket på sista tiden. Slutsats -det måste vara spottdryck.
Kommentera

« · 1544454