El_loco: Den omedelbara frågan är varför man släpper honom?
Frågan ställdes här även när vi släppte honom, han var ju näste back påväg in från J20 och så bara släppte vi honom. Svaret då löd väl något om att han var oseriös eller något, "disciplinära" skäl. Inte svinsugen på att gnugga försäsong. Har jag för mig. Det handlade inte om hans prestationer på isen i vilket fall.
SMÅLAND:
" – Man hugger tag i det man har och försöker få varenda jävla spelare att bli bättre, säger Timrå IK:s nya tränare. "
mycket trevliga ord han säger :)
in coach foppa we trust
Imponerande siffror från SSK:s insamling, men jag misstänker att de räknar in hela summan från paketen och inte bara den första delbetalningen.
"Jag Mobiliser - Privatpersoner: 250kr per månad via autogiro i 10 månader (valfritt antal ”andelar”).
Jag Mobiliserar – Företag: Minimum fem ”andelar” (5 X 2500kr)."
Medarbetarsamtal i eftermiddag. Tror förvisso inte att ens framtid avgörs helt här och nu, men ändå. Man tar några stänkare för att känna sig ännu mer bekväm med situationen. Att ha några jävlar innanför västen är underskattat. Ingen märker något. DJ har tandborste och munspray och allt det där, allt det där som man ska ha... Faaan!
Hälge: Finns inte så mycket att klaga på när det gäller den här sillyn, jävligt habilt. Än så länge så har vi väl inte tappat en enda spelare som vi absolut ville ha kvar, vilket visserligen kan ha samband med att vi inte hade någon som stack ut speciellt mycket ifjol. Vi var nära att tappa Pettersson men honom fick vi också behålla.
Målvakter?
Det har nu gått knappa 10min sedan norja presenterades som klar.
ingen har reagerat på detta forum än....
VAFAN händeR?!!?!?!
Norja alltså. Positivt överraskad ändå. Genomgående den stabilaste över säsongen.
Vår nya Kapanen? Lite får man väl drömma o hoppas ändå.
Låter ju kanon det! Vi kan ju alltid bubbla varandra för vidare kontaktuppgifter. Gonna get high 'til the day I die...