Årets trupp känns lovande. Även att våra två fixstjärnor lämnat så har jag en bra känsla.
Två nya spännande målvakter som jag tror har en större potential att vinna matcher på egenhand.
Större och starkare trupp och betydligt fler rightare än vad vi är vana vid. Samt så ligger Colliton och Moras spelsystem som en grund för detta truppsbygge!
Nubben har nämt att truppen iår kommer prestera mer jämt över alla formationer. Den hierarkiska fördelningen mellan formationer ska suddas ut. Som Mora spelade förra året. Har gått att läsa i ST!
DenRöda: Endera ligger arenan kvar där den är, och då får man acceptera att klubben aldrig kommer kunna växa till någon stormakt i SHL ens i teorin, eller så flyttar man den till hamnen. Allt snack om Birsta osv. är ju bara en extremt ... | Läs mer
Årets trupp känns lovande. Även att våra två fixstjärnor lämnat så har jag en bra känsla.
Två nya spännande målvakter som jag tror har en större potential att vinna matcher på egenhand.
Större och starkare trupp och betydligt fler rightare än vad vi är vana vid. Samt så ligger Colliton och Moras spelsystem som en grund för detta truppsbygge!