1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581794 inlägg · 6215 ämnen

Silly Season 2019-2020

« · 2000438 · » Till forumet


Sv: Silly Season 2019-2020
Jockz: Tycker du att privat personer skall göra det .?
Om ..varför ?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
Clay.2:
Så du tycker Timrå IK som klubb ska stå ansvariga för att betala en självrisk då en eller flera okända personer har kastat sten på en buss?
Jag håller inte med.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
Clay.2: Vad syftar du till?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
OTROLIGT fint att killen som samlar in pengar till självrisken som orsakades ett gäng icke normala killar .
Att SEDAN INTE Timrå ik kan stå för den , det är mycket dåligt att inte visa godwill och visa att man är en klubb som bryr sig , att visa i media att man tar avstånd är självklart .
Jag tycker att det är riktigt svagt av klubben .
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
Gorkyman: Twittrade med Boychuk, och han verkade inte omöjlig, men verkar vara en pengafråga då svaret var - How much?

Kan ju alltid tipsa Nubbis, så får han fundera
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
Clay.2: 2st som ser ut att vara lediga. Vet dock inte skadestatus eller liknande

www.eliteprospects.com/player/9428/bryan-lerg
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
Knylan: Undrar om det blir en ekonomisk förändring nu när Westerlund förlänger ?
Vad skall hända nu ..skall spelare lånas ut ? eller in .
Dom 2 Frölunda lånen är båda långtids skadade , det mörkas hela tiden med dom , varför?
Kan väl inte vara svårt att delge deras framtid i Timrå när dom troligast kommer .
Någon läkare måste veta .
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
Knylan: Goda nyheter. Känns som vi behövde det. Inget nytt om Robot?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Väldigt bra. Frågan är om vi klipper med Westlund nu? Känns som att detta inte är den enda truppförändringen som sker.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
Flyttat inlägg

Sputnik: Westerlund klar! Hela säsongen dessutom 😀👍
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
sargad: Ja har alltid glimten i ögat rabben ; )
Månda och ny vecka å nya möjligheter!!
Ladda tusen i underbaren rus...!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
SMÅLAND: Han är ledig men han suger. Ta in Jämtin också :-)
Nämen, 40+? o några år sedan han höll nivå.
Me du slänger väl ut namnet Ledin med glimten i ögat?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
Knylan: Gissar att ST fick höra det från Timrå, men att de inte ”fick” gå ut med det eftersom att Fjellström är Frölundas spelare och att de behöver göra sin bedömning och gå ut med informationen enligt ”praxis”.

Artikeln som ligger ute nu säger bara att han ska undersökas i GBG, den tidigare sa att han skulle vara borta i flera månader.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Nu sitter 2 spelare som gjort 5 poängen tillsammans (spelar i samma kedja) ,säkert ,troligaste jättesäkert .
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
Knylan: Nu ligger artikeln uppe. Gratis läsning 45 min till.

Nu är det bara för Nubben att ge sig ut på värvningsjakt då.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
Vi kan ta in Ledin!
Han är ledi å sugen!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
Knylan: Alltså borde Nubben ha ett lån till att Tillgå. Kolla läget med Karlberg i Leksand?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: vad är sannolikheten att vi får låna två spelare från Frölunda där båda två har ryggskador?

Foliehatten på men känns lurt tycker jag.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
Knylan: Tror HA lagen kan låna 3 utespelare. Både Madhawk och Skarin postade detta på Twitter för ett tag sen då jag sa precis som du att det endast var 2 utespelare som man får låna in.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
Knylan: Ja då behöver Nubben värva en center för andra och en forward för minst en 3:e formation... inte lätt!!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
Var det fler än jag som fick en pushnotis tidigare idag från Hockeypuls gällande Oliwer Fjellström och att hans skada visat sig vara betydligt värre än befarat? Som jag minns det så stod det något om "flera månader" och att han redan befinner sig i Göteborg. Hittar inte artikeln nu så jag gissar att man drog tillbaka den av någon anledning, eller så vill de bara posta den lite senare idag.

Olyckligt är det hur som helst, och frågan är ju hur vi gör nu? I och med att Fjellström redan har gjort fyra matcher så har vi bränt en av två låneplatser för den här säsongen, om det nu är så (vilket inte framgår i länkad artikel) att vi bränt den andra i och med att Nässén stått listad hos oss (väl?) så är det kört på lånefronten. Fjellström trodde nog jag på förhand skulle vara god för att kunna spelas så högt upp som i en andrakedja så förlusten är ganska stor, trots att han inte hann visa speciellt mycket under de matcher han gjorde. Nubben måste nog ut på marknaden, helt enkelt.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
Clay.2: Ja ger fan i Rocky...
Dä finns bara 1...Balboa!
Rocky Balboa!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
Clay.2: eller så struntar jag bara i kommentarer om spelare från folk som inte ens sett personen spela.
Ingen Rocky i Timrå enligt mig. Hoppas att Nubben håller med.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
Bragd-Birger: Du kan beskriva hur han spelar tex: gör han kedjan sämre , åker dåligt ,mm
Så slipper jag titta på Oskarshamns matcher .
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
Nisse på Mon or: Kul att du jämför Timrå - Oskarshamn , hur menar du ?
Vad är likheterna ?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
Clay.2: du vill ersätta Berglund med Rocky? Ooookej.
Du kan knappast ha sett honom spela på länge. Gör det och återkom.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
Clay.2: kvalificerat skitprat. Ska det vara förstärkning ska det bara någon som går in i andra kedjan. Om han inte duger åt IKO så duger han inte åt TIK.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
Bragd-Birger: Precis, vi behöver ingen spelare vars form pikar spikrakt neråt och inget lag vill ha honom.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
Bragd-Birger: Kan svara lika dant , varför skulle han inte det , om han återfick 50% -60 -70% skulle många i Timrå sitta på läktaren och även i andra lag i HA och SHL
Vi tar och tittar på en spelare i Timrå ifjol =1 mål på 43 matcher .
Gjorde han inga poängen ifjol Roc Ticar ?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
Clay.2: Det är ju inte så att han plötsligt blivit dålig. Säsongen 17/18 spelade han i 3 KHL-klubbar med sisådär resultat. Förra säsongen startade han i ett kinesiskt KHL-lag men fick lämna för DEL. Och nu är han på väg att fockas från Oskars efter att ha tillfört typ nada. Vad tyder på att han plötsligt skulle återgå i full blom i Timrå?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
Bragd-Birger: Roc Ticar KHL matcher -Berglund KHL :0 tex........
Mfl: bara nollor i kolumnen
Varför skulle han ha blivit så jäkla dålig nu förstår jag inte , 10 matcher i SHL och sedan sågar man han ?
Då skulle många vara helt värdelösa .. i alla serier .
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
Clay.2: i jämförelse med Roc "0+0-totalt-fem-skott-på-mål-35%-vunna-tekningar" Ticar?
Ja.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
Tikarn97: Skulle få värvningen av Madsen att framstå som en färgstark, kittlande profilvärvning
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
Tikarn97: Nej bevare mig
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
Går det bra för någon spelare i Oskarshamn ?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
Nisse på Mon or: Jag ser att har mycket rutin och erfarenhet och är en smart spelare och platsar enkelt i vilken kedja som helst .
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
Tikarn97: sett en del av Oskars matcher, och Rocky har varit iskall. Frågan är hur mycket hockey han har i sig längre.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
Tikarn97: Nej tack.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
Tikarn97: om han är utanför truppen i iko, vad skulle han tillföra i TIK?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
Tikarn97: Skall cirkeln äntligen slutas. 😋
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
Ryktas att Ticar får lämna Oskarshamn då han är utanför truppen, kan detta vara den center Nubben söker? Förmodligen för dyr, men det hade varit intressant och se vad han hade uträttat i Timrå.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
NoMercy: Nä.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Märkligt uttalande av Nubben då det begav sig.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
mikenomad: skadar inte med lite backup i fall PP1 inte klickar nån dag men i ärlighetens namn så skulle jag vilja se en center med ledaregenskaper som dessutom kan producera.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
NDR: Palmberg var underbar på sitt sätt, som ett PP-ljus i ett becksvart mörker. Men det var där och då. I dagens Timrå har han intet att tillföra.

EK däremot...ja tack. Men så blir det inte.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
JanneH: Varken Palmberg eller Karlsson är karaktärsspelare i den bemärkelsen, för egen del så skulle jag föredragit Hållander på ett ben före tex Palmberg..
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
Clay.2: Jag lyss på Kjell Lönnå " Tryggare kan ingen vara " å tar en sängfösare!!!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
Kerstin_k: Du tycker inte vårt pp och vår spets är ganska ok som den är då? I min värld går EK före Palmen varje dag i veckan, är det nåt som skulle tillföra i det här laget så är det gå till jobbet varje dag-karaktär. Euforiska in the zone-spelare är vi bortskämda med.

Edit: Skulle ju svara janneH, inte kärran
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
Kerstin_k: ja men håll med om att Palmen skulle kunna bidra mer i PP än EK. Jag skulle så klart inte tacka nej till en karaktärsspelare som EK men när en poängspelare som Palmen kommer in i sitt flyt då kan han skapa något ur intet
Låst ämne

Sv: Silly Season 2019-2020
SMÅLAND: Napoleon XIV :They'ar coming to take me away... lyssna på den .
Låst ämne

« · 2000438 · »