Ska bli intressant att se vilka som kommer in som nya nu framöver. Rattie och Eronen räknar jag in…men kan det finnas några andra kvalitet spelare som är på ingång? Jag hoppas och tror på det… silly season fest!
Niikeliito: Kan ju vara därför det dröjer innan allt är officiellt, eftersom kontraktet ska faxas fram o tillbaka för genomkoll och diverse påskrift. Är parterna muntligen överens så kanske ingen av dom känner nån press att snabbt skriva på bara för sakens skull.
eliassjo : Jag bockar av artikeln där Rattie nämndes som klar också, 1 år på LL är lika med 100% rätt på 3 av 4 uppgifter där den 4:e bara inte är officiell ännu. Finns i nuläget inget som talar för att Rattie spelar nån annanstans än i Timrå IK nästa säsong
Sputnik: Nu när dom hintar så här med ägg osv blir man ju besviken ifall det blir så. Inget illa menat mot Noel på något sätt. Men lär väl ske något nu kl 13.
Sputnik: Är det extremt dålig fingertoppskänsla ännu en gång? Nu får dom folk att sitta och leta något påskägg också, jag har gått igenom hela TIK's hemsida. Finns säkert inget, känns inte som dom tänkt efter direkt.
T T: tveksamt, men gör han det så vinner vi, det är ju en hockeyestetisk naturlag.
Gött med uppehåll, men mysigt att det drar igång igen. I synnerhet på bortaplan, mot en motståndare som på alla sätt bör betraktas som "bättre än oss". Läs mer