1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 611817 inlägg · 6214 ämnen

Silly Season 2026-27

Sv: Silly Season 2026-27
Håkkybåkky: å nej ingen liten klen jävla jänkare på 1,75 m och 78 kg hoppas jag.
Ge oss (Modano) en 2 meters, 100 pannors kanadick istället!!!

Håkkybåkky: Hoppas det inte är Nubbens lirare på artistkontrakt. Förstacenter på 6 mån hade ju varit minst sagt olyckligt.

Om vi ska sikta på en sådan värvning får det gärna vara en vinge...

Andersson: yee! En filmstjärna mindre!

JanneH: Shinnimin går ju in under den kategorin också även fast han har mer intensiv spelstil. Sen filmar han för mycket

Andersson: Tänkte nästan säga "ge oss en ny Daniel Corso" men enligt EP så är han ju bara 178 cm och 86 kg. Mkt rätt i övrigt dock, så som center, kanadensare, gjorde 44p på 49 matcher, läxade upp Adam Larsson. M a o ge oss en storväxt version av Daniel Corso

Håkkybåkky: Toronto och Detrot är inte så långt ifrån varandra så någon kontakt skulle kunna finnas där också genom Zäta. Typ en sån här kille hade kunnat fungera enbart på EP scouting. Men i liknade stil.

GE OSS NÅTT FÖR HELVETE å int en mass fyllesvammel!!!
Gör' t nu för FAN!!!

Gathlopp: Det namnet har nån föreslagit här inne tidigare. Inte som aktuell utan mer som EP scoutingen du nyss gjorde

Gathlopp: LASTA. Ungefär den hyllan jag vill se som 1:a center. Dags att kliva fram nu alla sponsorer osv.

JanneH: ja det stämde. Ganska nyligen också. Hade missat detta då det var flera länkar. Men förstår att fler föll för honom. Rätt ålder för att ta ett utlandsäventyr i slutskedet på karriären. Producerar bra. Fått byta mellan olika lag.

”3016440 · Puckat · 0x20-logotimraik.gif · 2026-04-04 15:35
Någon av dessa kan jag tänka mig som förstecenter
Länkar:
David Gustafsson - Stats, Contract, Salary & MoreVinni Lettieri - Stats, Contract, Salary & MoreNils Åman - Stats, Contract, Salary & MoreWilmer Skoog - Stats, Contract, Salary & MoreEmil Bemström - Stats, Contract, Salary & More”

Fan va nojjig man blir ändå när Expressen inte vill spika Barkemo utan bara hänvisar till Aftonbladets uppgifter

"Backbjässen Tim Barkemo är dessvärre förlorad och har skrivit på för Timrå, enligt Sportbladets uppgifter"

« · 3025304