1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582742 inlägg · 6215 ämnen

Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02

« · 1300077 · » Till forumet


Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
"fin passning till hynning som inte har klubban i isen"

dagens citat.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Synd att inte boysen skjuter mer för saikmålisen ser inte ett dugg stabil ut.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
haggen: handledare från rödlinjen nu!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
nu börjar jag så smått ge upp.

fanfanfanfanfan
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Raggaren Putte:

Lös ut han från kontraktet, 16-17 matcher o inget visat intresse ännu.
Han duger helt enkelt inte på denna nivå.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
När får vi se Kolans vrede omsatt i praktik? Borde bli när som helst nu va?
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Hehe, Karlsson keep going strong med lama dragare från blå.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Åkerblom i 6e: Sonnie är avskriven. Det blev för mycket fokus kring honom vilket kunde få en negativ effekt på det sportsliga. Så glöm honom.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Mer tid till Larsson, sitter Boyce med på bänken så in med honom också, något måste hända nu.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Icing-Ove: Ja det var länge sen man såg, men det är ju så typiskt corso med att slänga handskarna och puckla på.. jo men då ska man ju lyckas ta poäng i varje match med!!

haggen: Ja han skulle ju kunna vara nånting oxå.. en liten krigare.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
haggen: Slarvar gör dom alla, kolla vilket skit-PP dom fixa. Skärpning behövs i PP, en kurs kanske?
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Vad gör Meunier nu för tiden?, det skulle vara en kanonvärvning nu om det inte blir Sonnie.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
honhunden:
Jävligt häftigt med en riktig fight måste jag säga, det ska vara så långt ifrån vänskapliga matcher i Elitserien som det bara går. Rätt inställning kan bära långt i ett slutspel. Krig om poäng i varje match, underbart tycker jag..
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Majeskys jättelår. Det vore något att få lägga på grillen. :)
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Raggaren Putte: vem behöver handledare när man kan försöka fånga en fladderpuck med hela kroppen utan att lyckas?
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Känns som att vi måste hänga en nu i PP för att få match av det här. In med Kolan och handledaren nu!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Faan vad Sebbe slarvar, vad är det med karln.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Åkerblom i 6e: det har jag drömt flera nätter, men inte satan kan det bli sant inte... Det skulle bli ett helt annat spel om han kom. Jag håller med dig, Timrå spelar dåligt man ska inte bara gnälla på domaren!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
PEJ om Kolans uttalande om att vara förbannad: "vi får hoppas han använder sin ilska i tredje perioden".

Det vore något! Jag drömmer fortfarande om en Kolan på speed som tacklar frenetiskt och drämmer på sitt slagga i varje läge.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Blizzard: Det var min uppfattning också skridskorna skär ju bara iväg för han när han försöker bryta in. Men det ligger väl i linje med övriga utvisningar i matchen att ta även där.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Blizzard: Hirso har problem med tempot. Han hänger inte med i skridskoåkningen tyvärr.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
KniveN: Jupp, bra av Hynning att markera där. Var ju en riktigt ful armbåge vad jag kunde se på repriserna. Får väl tillfälle att se mer noga senare då man är lugnare också men spontant, inte snyggt.

Utvisningen som leder till 2-1 istället för chans till 1-2 kändes för övrigt ruggigt tveksam :(

Hirscho drar återigen på sig en utvisning som kändes onödig. Undrar om han borde lira 4-4 verkligen? Han hänger inte riktigt med då.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Åkerblom i 6e: Ja när han tog ut Jokela för att han puttar omkul SAIK spelaren med pucken då höll ja po o garva ihjäl mig, gick dock fort över när dom på den utvisningen fick göra mål.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
haggen: haha jag litar på dig då.. =) hynning kan jag inte med, han är inte mycket värd i mina ögon.. =) Jag hoppas vi kan ta det här nu, för det är känns tungt.. vill ha sonnie!!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Åkerblom i 6e: Tydligen hoppade Styven in på isen och vevade också.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
"Timrå spelar dåligt" tycker jag inte ni ska säga, åt helvete med domaren skare låta? han gav dom ju detta!

Få se ett nytt lag nu kom igen 3 kassar!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
haggen: Det som är synd att att vi just stratar tredje med tre man på banan....drygt att börja en jagande period med att försvara och kanska släppa in 4-1 målet.

Utv på Hirso var hård, killen ramlar ju
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Jag drömde att Sonnenberg var signad någon natt sedan. Att jag behövde vakna!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
honhunden:

Äh kom igen, efter Corsos uppryckning så kommer vi ut som ett nytt lag i sista, döda BP sedan öser vi på, Hynning rappare än någonsin.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Jahap ner på 8:e plats då.

Vart fan kom gnagarna ifrån, apng så var de på slutspelsplats.
Den där 3:e platsen var riktigt säker.....
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02

Bedrövligt spel av Timrå. Det är inte så att man toklängtar till torsdag iaf...

Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Timrå Icon: Hynnning var först in och kopplade grepp om sin gubbe. Bra initiativ av honom, borde inte vara någon utvisning dock.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
KniveN: Det var så osannolikt att jag totalt missade det :-)
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Snoop: LÅG ja! Vi gör inte det längre tyvärr, vilket vi kanske gjort med en spelare som sonnie.. men det här är ju timrås ledning i ett nötskal!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Åkerblom i 6e: Du menar en s k "Axelsson"?
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
KniveN: Är det sant!? Det finns nånting i den pojken ändå alltså :)
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Timrå Icon: Det var hynning som hoppade på SAIKaren som tacklade Granat
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Men vi behövde ju inte göra nåt enligt TJ, vi låg ju 3:a i tabellen :)
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
haggen: Hemskt att se Kolan stå och gnälla! Mannen som glider mest utav alla...Men han har ju gett chipsfetma ett ansikte?
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Tycker Ilkka kan fullfölja nu och dra en "Hanson brother" längst deras bås med klubban i deras nyllen.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Sportbladet:
Corso och Adam Larsson avstängda
Skellefteå-Timrå 3-1
I alla fall nästa match, eftersom domaren gav både det grövre match penalty. Det innebär automatisk avstängning en match och att fallet hamnar hos disciplinnämnden. Lär väl bli en hel del snack om det efteråt. Adam Larsson behöll handskarna på, medan Corso kastade sina och slog den svenske juniorbacken blodig. Kanadensaren är ju lite mer rutinerad på området, kanske ska tilläggas.
Mats Wennerholm, Skellefteå Kraft Arena

Då är det bara oh räkna med 3matcher på corso då och 1på larsson för den fegisen kasta ju inte handskarna
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Smokey: jo då .. fjällräven center en matchdag . då ska du få höra på enögd ljudnivå .. fruktansvärt irriterande . fast jag håller med . de va fan vilket liv de är där uppe
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
haggen: Hehe. Ja, det där kom verkligen från rätt person. Annars har Karlsson rätt i sak. Laget måste börja visa lite jävlaranamma. Vinna närkamper, vinna tekningar, vara först på pucken. Såhär har vi ju spelat i nästan alla våra matcher den här säsongen och det håller inte.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Bergius: Och Hallin? Och nån eller ett par finnar som får frispel i sista perioden och drar matchstraff.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Äntligen visar han att han vågar slå på nån jävel i ES också, lite för mycket snack förra året, bra Corso, synd att han inte kommer finnas emd mot m0do :/
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Foyn: Dålig ekonomi? Är det er tur i år?
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
fyfan vad dåligt detta är, fölusten ikväll lär väl innebära flera placeringar neråt i tabellen, vi måste fan börja agera där ute på isen.Enda roliga i denna period var att Corso spöade skiten ur Larsson.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Lemmy: Utan Corso på torsdag då. Och i värsta fall även Granath.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Lemmy: Hynning åkte ut för något jag aldrig förstod. För att han var lat och inte deltog kanske

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
O M. Karlsson tycker inte närkamperna vinns, för faan ta tag i det själv då 150 kilos koloss....
Kommentera

« · 1300077 · »