1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582040 inlägg · 6215 ämnen

Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08

« · 1447957 Till forumet


Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
Dags för bortamatch igen. Kommer TIK att ha hämtat igen sig efter debacklet mot MoDo eller kommer det ett till bakslag? Faan vet, hoppas kan man ju alltid.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
Nu är det läge att damma av en liten matchtråd. Hade vi snackat Thai-tid hade det varit 11 minuter till matchstart. Nu är det dock några timmars skillnad, men ändå. Älta inte skiten som varit utan fokusera på det som är. Ikväll visar vi att förlusten mot Modo var en tillfällighet och att det faktum att vi vinner mot tippade topplag och förlorar mot motsatsen håller i sig. Själv ska jag, tillsammans med en Skellefteåpöjk gå ut i det Thailändska vimlet och höra om man kan köpa hem matchen. Det borde gå. Det finns både National Geographic och moviestar planet här, samt 718 kanaler som visar Thai-boxning. Önska mig lycka till. Över och ut.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
ÖstrandsNisse: Nähähäru! Du kan gå gott gå och dricka en halvvarm Chang med is i och se thaiboxning till fioler i stegrande tempo du haha!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08

Timrå Icon: Lev i frihet. Dö med ära.

Over and out.

Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
ÖstrandsNisse: Sedärja, tidsskillnad is the shit! Speciellt när det vankas hockey :)
Vi hade precis anlänt till Krabi i mars när det vankades serieavslutning hemma mot Djurgården. Kan ju säga att det var en enda lång pina att följa matchen via Jimmys blogg på ST.nu. Dessutom strulade, förstås, hotellets wifi vilket gjorde att jag satt och tvångströck på datorns F5-knapp innan jag fick upp att vi hade fixat kontraktet. Mannen, myten, legenden - Anton Lander!!!!

Jag önskar dig absolut lycka till! Och du, svep en Singha bara för min skull är du snäll! :)
Kommentera


Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
Timrå Icon:Hehe, nä inge AVIS på Ö-Nisse vi inte! Såg ni "En idiot på resa" när han fick thai-boxas, med bindel för ögonen! KLASS! Höll på garva hakan ur led, thaifolket visste inte om de tordes skratta, elr skulle bura in "idioten". Helt vansinniga uppdrag han får av M.Gervais .
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
Skarin: hua trodde det skulle stå om vår Jocke i målet.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
KORITFW: Giv oss frid och vinn.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
Dragan 2k: Det ska vara: Giv oss frid. Vinn! För att travestera en klassisk TIK-banderoll;)
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
Smokey: Enligt Lundström på twitter så ska "Ridderwall dra in våran första nolla idag". Menar han att Riddarn ska stå så dör jag.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
Aha, OT sedan straffar och SAIK sätter alla tunnel, ingen idé att se matchen.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
KORITFW: själv tycker jag Tarvainen ska stå!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
ersson:Visst vore det mycket underligt om Riddarn står idag? Perra kan väl inte på allvar mena att Lundström var orsaken till Modo-förlusten... då blir jag ju rädd. Nä, står Riddarn idag måste det bero på att Lundström inte är riktigt kry.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
KORITFW: 7-0 till saik
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
stoff:200ggr pengarna på svenska spel.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
Kattgubben: ett bra lir min vän
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
Ridderwall står.

Det kan bli bra. Det kan också bli mindre bra.

Äh. Låt han hålla nollan!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
Smokey: Okej då. Jag reviderar: Giv oss frid. Vinn!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
Skarin:han är het som en komet idag , 
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
superfalle: Förövrigt tycker jag linkan ska avgå... erm jaa Hmm.... Juste ja han avgick.... BUUUU
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
Edb: Synd att han inte gjorde
De 8 månader tidigare . Då kanske kvällens match hade varit nåt mer än en träningsmatch
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08

Kattgubben:

Riddarn står förmodligen eftersom Perra vet att ni är chanslösa. Jag hoppas att ni vinner, men likväl tänker jag äta upp min hatt, mina skor och mina strumpor från senaste innabandyträningen om ni lyckas ta poäng ikväll.

Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
Bad_Brett: Du måste ju äta något du inte tycker om, om det ska vara en bedrift.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08

Bad_Brett:

Smaklig måltid  :)

Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08

Inte för att ge mig på personangrepp, men för bövelen ikväll måste 71an få väldigt begränsat med speltid. Max 3 min, men ser gärna mindre. 

Kämpa!! 

Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
solkraft arena måste vara enda arenan där hemmafans befinner sig på "bortastå" .... skumt koncept.....
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08

Bad_Brett: Bra där. Mer jinxande, vi behöver all hjälp vi kan få!

Självklart är vi chanslösa ikväll.

Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
SuperMupster: skekraft* ska det stå.... samt att deras intro är riktigt tamt...
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
SuperMupster: Mm man brukar ju ge laget en extra krydda genom att de hör fansen bakom sig. Håller med att det är märkligt, absolut! 
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08

fredriko74:

Spelar ingen roll, ställs Riddervall i kassen så har man gett upp på förhand.

Heja Perra!

Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
haggen: Ännu värre fara att låta Högstöm få spela, ångestattack bara att se eländet! 
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
fredriko74: yes, enda som hörs är musiken i högtalarna.... och klacken deras låter som en skock brunstiga älgar. hör ingenting av vad som "sjungs"
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
fredriko74:Ja det där var ju ingen glimrande period precis. Vi får väl glädjas åt att vi inte ligger under i alla fall.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
John K:tycker inte den va speciellt kass heller . hade lika gärna kunnat haft ledningen 
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
John K: nej men jag tycker att Timrå kom i matchen mer mot slutet. Hoppas att den trenden håller i sig.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
John K: Tycker själv att det var en alldeles fantastisk period av TIK. Men det kan bero på att man har Modo-matchen i färskt minne, vilken gör nästan alla insatser till fantastiska i jämförelse.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
Raggaren Putte:timrå får mycket mer tid och utrymme än mot modo 
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
superfalle: Fortsatt tungt för Väck-sjö :-)
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
superfalle: Jo det kan vara att Skellefteå går lite på halvfart och gör typ vad som behövs så här långt. Sen kanske de höjer sig under en tiominutersperiod och avgör matchen. Men ett visst hopp lever i alla fall.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
fredriko74: När nu Halonen är borta resten av matchen så lär han väl dessutom spela nästan en tredjedel av den tid som är kvar, så det känns genast betydligt mindre hoppfullt.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
Kommentatorerna på sr.se/hockey är riktigt bra tycker jag. De refererar spelet åt båda håll och från båda lagens perspektiv.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
fredriko74: fy fan va virrigt det blir när Högström är inne
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
JAAAAAAAAAA!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
Loomis: Va fan har hänt med högström . Går på kropp skapar målchans
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08

Johan J: Ja kommentator på canal+ skriker så att blomkrukorna ramlar ner. Måste ha maxvolym på teven för att höra vad han säger och sedan så spränger han högtalarna när han får sina utbrott...

Barnen vakande när Bremberg gjorde mål.

Kommentera


Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
Raggaren Putte: Underbart! Blås av alla matcher och snart är det slutspel!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
RED DEVILS: Exakt har nästan högsta volym jag också!!! =) 
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
RED DEVILS: Ja visst är det lågt ljud? Högström tacklingsvilligast fick kommentatorn ur sig iallafall....
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
fredriko74: Och luleå viker ner sej ser jag
Kommentera

« · 1447957