1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581722 inlägg · 6215 ämnen

Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07

« · 2234752 · » Till forumet


Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
kulltorp: Nej inte jag. Vi behöver poäng. Och poäng måste vi ha!
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
Modano: Alibiförlust, bra kämpat men.. Det är svårt att vara nöjd med en förlust, var man än huserar.
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
Modano: Vilka jäkla målisar vi har. De bådar gott i alla fall. Tyvärr åket Ske mer o snabbare grillor och vinner 4 av 5 nörkamper.
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
snushane: Vi möter det kanske starkaste laget i SHL på bortaplan. Jag tycker att vi ska vara ganska nöjda, oavsett poäng eller ej.
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
Labban: skola om Zajac till forward, killen är ju helt värdelös i egen zon. Sluta passa Hanzl i avgörande lägen, han kan inte göra mål. Ge Rattie pucken. Slut på meddelandet.
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
Labban: har antes defensiva spel börjat sätta sig i laget?

Alltså jag tycker det ser ganska bra ut ändå. Den offensiva delens offras en aning och lider av låg fart samt dåliga passningar
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
Kerstin_k: Ja vad säger man? Helt fri...
Blir säkert 3-1 i öppen kasse.
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
JonteD: Utan Rajja 5-6 till i baken
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
Hahl Bundy 2.0: åhhh... Där kom chansen. Fan.
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
kulltorp: Lundin helt osynlig..Lööke gör inte mycket rätt..förutom målet..Lodin sliter och kämpar tycker jag.! Nää..HA spelarna håller inte måttet just nu.
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
Labban: MEEEEEEN.....
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
Kerstin_k: men de här pp döda ni bra, första matchen jag ser med Timrå i år och ni känns då inte direkt som någon nykomling i SHL, tycker ni spelar riktigt bra, fortsätter ni så här blir de då inte kvalspel för er 💪🤘
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
kulltorp: Men fy faan va bra rajjan e en succé vill jag påstå!!!👏👏🎇
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
Vi försöker och sliter som djur för att skapa något framåt. Nu i tredje känns det som luften gått ur lite, men fortfarande bara ett mål upp.
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
kulltorp: Hanzl måste börja göra mål. Vilka chanser han har sumpat!
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
Modano: Ja nu måste det spetsas till. Men tveksamt om det kmr hända
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
Hahl Bundy 2.0: Det såg ut så här mot Luleå också i början av tredje. Hur det än går i kväll så har vi något i år som vi saknade sist vi var uppe: två bra målvakter. Raja gör en grym match. Det räcker inte till att både försvars och ha ett anfallsspel i kväll, täcket blir lite för kort.
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
roger_sundsvall: alltså slarv i defensiven, missade markeringar osv. det kan man i viss mån acceptera men när backarna står som fån och tittar när skellefteåspelaren slashar rajaniemi över plocken, det gör mig helt vansinnig. Finns det ingen som helst känsla för att stå upp för varandra? 6 matcher in på säsongen och har inte sett en enda timråspelare gruffa. Är det nån timråspelare som har blivit arg på någon sen den här säsongen startade?
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
Modano: Albin Carlsson har det riktigt jobbigt...
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
Hazzel 🤬🤬
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
Hahl Bundy 2.0: finns risk att det här blir spiken i kistan.
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
Men agera gå ne på folk för helvete bänka Andersson Boyce Olofsson idiot Freddan vakna
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
Nu är matchen över. Vi står på hälarna o BP på det.
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
Man har väldigt svårt att ta sig ur egen zon på ett kontrollerat sätt. Farten är oftast nerdragen redan i mittzon, då blir det svårt att ta sig förbi deras backar.
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
Vak nu fö fann
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
Blister Brigade: Man tackarrrr för ett schysst o trevligt inlägg!!🙌🙌🙌
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
Hahl Bundy 2.0: Just nu får vi ju inte ens låna pucken...
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
Dela om!!
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
Labban: Vi är lite för uddlösa framåt. Krydda med 2 spetsspelare... som Sputte säger.
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
Måste säga att det är en fin hockey match ikväll, fan ni har ju fått till ett riktigt bra lag, klart underhållande och spännande match.
Tycker vi är bättre i 5 mot 5 men eran pp är riktigt bra, sällan ofarligt där 👍💪
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
Reign in red: Alltså Per Svenssons utveckling WOW!!
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
Alldeles för många långpass på måfå. Svårt när de hamnar på skridskon dessutom
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
Tripping! Men inte då...
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
TIKTok: i våran bok kan Timråiter skälla bäst dom vill..men att du som ett surt höstlöv kommer hit och öppnar käften på ett otrevligt sätt gör dig inte populär. Gör om gör rätt.
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
In mä puckuslingen i kissen nuuuuuu
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
p.p
faaaan in med pucken
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
Zäta75: www.expressen.se/sport/hockey/shl/kan-snart-behova-hitta-ett-nytt-jobb/?referrer=todays-news

Kan tyvärr inte läsa artikeln men nog därifrån de tar info om Wedin
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
Reign in red: och då har vi ändå tre ganska kassa pp i den här matchen. Vi gör iofs mål men i övrigt var det tamt. Funkar inte att drälla ut puckarna på egen hand och släppa till frilägen när man har pp.
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
Tom Topp: om inte annat blir det långt till byte. Tycker även mot Frölunda så såg motståndarna lite hetare ut i närkamperna, lite bättre pass, lite smartare täck. I andraperioderna har det hittills betytt långt tryck i egen zon för Timrå. Förhoppningsvis blir det bättre i tredje där vi får kortare byten.
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
Nja.. undra om inte nubben måste titta efter lite mer tongivande spelare?. Enda gången vi lyckas skapa nått slags tryck i offensiv zon är i powerplay för utom ett par ströanfall. Överlag så är forechecken trubbig och Skellefteås backar får oftast ut pucken ur zon i lugn och ro.
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
TIKTok: Njjaääää de gör ni inte de kan jag med säkerhet säga!!!!😴😴😴😴
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
Tom Topp: Min berömda önskan om spets håller jag fast vid. Skellefteå kommer fram till farliga lägen mycket enklare.
Jo jag vet vi kan inte jämföra oss med lag som Frölunda och Skellefteå men Våra spelare får jobba hårdare i varenda match för att ha chansen att vinna. Frågan är hur länge man orkar det mentalt.

Jag tycker vi har råmaterialet i denna trupp men 2 kreativa och offensivt skickluga forwards in hade gett ett större djup i denna trupp och jag tror det hade kunnat förändra rätt mycket faktiskt och vi hade kunnat kämpa om platser lite högre upp i tabellen framöver. Just nu tror jag vi kommer få kämpa hårt om att slippa kvalplats. Vi kan inte leva på att skapa mycket mindre heta chanser och ha en hög effektivitet hela säsongen. Brukar sällan hä
hållla i längden.
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
Zäta75: ryktas att det ska brytas med honom i sin nuvarande lag, dom är verkligen inte nöjd med honom
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
snushane: Tycker inte det var så farligt. Vi vet hur det gick till här inne i våras men minnet kanske är kort?
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
Tom Topp: Wedin på ingång? Har nte följt forumet idag
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
roger_sundsvall: Detta vänder ni i nästa period
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
Matsg: tycker att vi hade det riktigt jobbigt i den här perioden! Saik kändes tyngre och Timrå såg trötta ut. För långa byten?
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
jå1: Ev. går vi upp till våren, då kommer ni och SKAIK få bevittna en riktig klack och publik igen! 👍
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
The great one: Definitivt ingen strykpåse. Däremot uppvisar vi lite bottenlagsmentalitet. Hänger med i det stora hela, får slita hund för ett mål medan motståndarna gör de lite enklare målen.

Vi behöver verkligen få upp AS-lirarna i lite högre kvalitet. Blir så uppenbart att det blir lite platt efter första lajnen. Mycket hårt arbete och slit,men väldigt lite uträttat.

5 mot 5 är ju nästa kapitel att styra upp. Vi är ganska uddlössa i den spelformen just nu. Tack och lov levererar PP.

Nåväl: 2-1 inför tredje borta mot SAIK som nykomlingar... Nog hade det kunnat varit värre. Finns chans på poäng bara man orkar tredje perioden!
Låst ämne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
Matsg: Helt ok andra period, men ibland går det lite väl fort på bekostnad av passningsspelet. Tycker att Per Svensson gör en gedigen insats så här långt.
Låst ämne

« · 2234752 · »