Kid cox: Jaha? Har jag eller någon annan någonsin brytt sig om vad du tycker? Skvallerjournalist? Precisera dig gärna. Men om du menar det jag tror att du menar så kan jag bara säga att jag hade skrivit oavsett klubbtillhörighet. Alltså, jag hade skrivit även om det varit en Sundsvall Hockey-spelare. Svårare än så är det inte.
Moverare: Äh, sluta hyckla nu. Det faktum att din Pulitzer-aspirerande artikel handlade om en timråit renderade garanterat ett par extra ryck i baguetten. Liksom de ryggdunkningar du fick/fortfarande får av dina moralpaniska sundsvallspolare. Att påstå att du 'enbart följde ditt stolta, journalistiska kall' är pinsamt.
Kid cox: Du får vara lite snäll mot Moverare. Jag ska ge igen för allt i nästa supportermatch. Sist hade dom jävlarna kattkräken spolat uppförsbacke åt vårt kära TIK-supporterlag. Men nästa gång så kan dom bygga en hel Berlinmur runt Moverare. Jag tuggar mig lätt igenom och därefter så kommer Moverares mamma att förbjuda honom spela ishockey med så elaka pojkar;-)
Smokey:Alla fem på isen går på Moverare,Snacka om yter för mig då...På ett friläge gör man alltid mål även om HH bråkar med Moverare eller om han är kvar i målet.Ska satsa på en vanlig Zäta-fint!