Jag vill se Lotvonen på bänken hela tredje perioden och se Moe istället. Vill också se att Challe kastar in Pääjärvi och Lander, dom kanske är lite mer på gång ikväll.
Hahl, Regin, Pärssinen och Tenkrat har vart alldeles för osynliga hittills, lägg till massa onödiga utvisningar av Kalle, Lotvonen och Tenkrat och vi får en match som ser ut att leda mot förlust.
Kom igen nu, få in ett jävla turmål nu och spela tight sedan!
Fan att Modo skulle vara på tårna idag, fan att Pärssinen inte dödade Modos hopp med ett 0-2 mål. Känns som att vi bör vinna den här matchen. Jag vill fan inte att det ska bli en sjätte match i E.on på torsdag dels för att om vi förlorat dessa två borta nu mot Modo så är det allvarligt match igen i slutspelet, men också för att jag inte kan gå på matchjäveln! :(
RocknRolf2: Roligt att just du manar till lugn och tro på framtiden....*L* Nånå. Det som oroar mig är att vårt eget PP varit så svagt. Hoppas att Pyörälä visar vägen nu i andra.
Precis den matchöppning vi ville ha med ledning och så friläge frö Pärssinen. Snacka om små marginaler. Med mål där och de hade börjat hänga ordentligt med huvudena. Sedan vänder de och får ledningen. Detta måste stärka dem otroligt mycket. Faan!