Jag ångrar att jag skrev det där om Backlund. Jag tvekade länge innan jag skrev det men tänkte att va fan.... Men så blir det som det blir. Satan!!!!!!
Jahopp, det var den matchen det. Backlund bjuder på matchavgörande pucken, tragiskt! Nåväl, tre matcher kvar visa att det verkligen finns vinnarskallar i Timrå
Här kvitterar vi och får momentet med oss..så släpper han in en sån jävla puck i det läget, DET FINNS JU FÖR HELVETE PÅ DENNA NIVÅ, HUR MÅNGA JÄVLA SKITMÅL HAR HAN SLÄPPT IN DENNA SÄSONG.
Tråkigt när det finns sex killar som har så mycket energi och sen tar man skitutvisningar i egen zon sådär. Riktigt illa. Snacka om att klanta bort en hel match...
Jag vägrar tänka negativt ändå. Vi leder med 3-1 i matcher och det ska mycket till för att vi ska förlora tre matcher TILL mot MoDo. Jag tror vi fixar detta i morgon. Heja Timrå!
MB: Jo, vissa här brukar ju tjata om att Timrå aldrig kommer att vinna nånting med Backlund i kassen, jag vill verkligen se den tesen motbevisad. Det där var fanimej uselt! Blir så jävla trött. Det är inte första gången han bjuder Modo på kassar i kvartsfinalspel
Kom ihåg att den grymma offensiven redan har räddat backe efter en megatabbe i första matchen. Det håller inte att släppa in sånna puckar i ett slutspel.
Tillägg: Koskinen...put him to sleep allready. Usel prestation idag.