General_Moisio: Äh skit i dom, lägga sig på deras nivå förra året är inget för oss, känns så jävla skönt att sådana som Wernblom blev blåst, tänk första mötet i höstas Challe: Som vanligt här uppe, Werna med dåligt spännd hjälm och tskigt slipade grillor. Två st skådespelare i Modollywood blev för en mycket, Werna och Krizjan!!!
Så kan man sammanfatta årets kvartsfinal mellan modo och timrå, för modo spelade bara hockey en match och det var igår. Då blev timrå helt överkörda. Övriga 4 matcher är det ett div 1-2 lag som åker omkring och yrar på plan.
El Maco: Grattis till segern. I slutändan var det inget snack om saken. Ni ville mer. Och jag är ganska övertygad att ni är gladare över den här semifinalplatsen än vad vi hade varit. Passa på att njuta medan det varar. Resan förra året var fantastisk. Vi får se om ni får uppleva något liknande. Men det sätt som många beter sig på gör att man inte unnar er den framgången även om laget skulle vara värda den. Det är trist.
Måste berömma varenda en av våra lirare.. Vilken jävla bragd.. 4-1 mot regerande svenska mästarna. och alla journalister och supportrar som garanterat trodde att det skulle bli hur jämt som helst fick alla helt fel..Timrå körde ju över Modo ganska enkelt. :-)
Fyfaan vad underbart!!! nu ska jag faan imig njuta riktigt av detta och kunna se lite hockey dom andra matcherna med kval och allting,utan denna fruktansvärda nervpress som varit,framåt söndag kan man börja tänka på semifinal.
Macallan: Jag är så jävla stolt över alla spelare, tränare och supportrar idag! FyFan vad vi är bra.... Hoppas modospelarna åtminstone kan sänka sina golf hcp i sommar!!
Smygläst denna GB i många år men aldrig skrivit något, men nu är det tamme fan på sin plats med en glädjeyttring: Härligt Timrå! 5-0 i matchen och 4-1 i matchserien är något av ett liten bragd. Tack.
shinzawai: De som var i Swedbank Arena ifjol vid den här tiden (kanske samma som är där idag) fick utstå rätt mycket sk-t från vissa andra dåliga vinnare så det är bara att suga i sig...
Cobbel: Vi har nuvarande restaurangavtal. Men vi ser över att öka ytorna. Vår förhoppning är att detta sker redan nästa säsong. Målsättningen är just det att folk ska åka till arenan tidigare och käka/dricka.