Hahl, Regin, Pärssinen och Tenkrat har vart alldeles för osynliga hittills, lägg till massa onödiga utvisningar av Kalle, Lotvonen och Tenkrat och vi får en match som ser ut att leda mot förlust.
Kom igen nu, få in ett jävla turmål nu och spela tight sedan!
Jag vill se Lotvonen på bänken hela tredje perioden och se Moe istället. Vill också se att Challe kastar in Pääjärvi och Lander, dom kanske är lite mer på gång ikväll.
Jag ångrar att jag skrev det där om Backlund. Jag tvekade länge innan jag skrev det men tänkte att va fan.... Men så blir det som det blir. Satan!!!!!!
Jahopp, det var den matchen det. Backlund bjuder på matchavgörande pucken, tragiskt! Nåväl, tre matcher kvar visa att det verkligen finns vinnarskallar i Timrå
Här kvitterar vi och får momentet med oss..så släpper han in en sån jävla puck i det läget, DET FINNS JU FÖR HELVETE PÅ DENNA NIVÅ, HUR MÅNGA JÄVLA SKITMÅL HAR HAN SLÄPPT IN DENNA SÄSONG.
Tråkigt när det finns sex killar som har så mycket energi och sen tar man skitutvisningar i egen zon sådär. Riktigt illa. Snacka om att klanta bort en hel match...
Jag vägrar tänka negativt ändå. Vi leder med 3-1 i matcher och det ska mycket till för att vi ska förlora tre matcher TILL mot MoDo. Jag tror vi fixar detta i morgon. Heja Timrå!