1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 606338 inlägg · 6215 ämnen

Slaget om Västernorrland 2008

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
ralus: Det tror jag inte. Men flinar göra han, vilket ger ett tvetydigt intryck.

Ser ut som ansvariga för hemsidan också tagit påsklov.

Dom kanske borde vara lite smart på hemsidan och skriva ut tider för om dom ska vänta till vardag så kommer de bli på tisdag och resan är på onsdag. Hmm kanske borde uppdatera så fort som möjligt. Inte vet jag men folk kanske vill ha ett par dagar på sig att fundera.

General_Moisio: Min teori är att tiderna inte är fastställda ännu, framförallt eftersom det är söndag, Ceris är nog oerhört stängt.

General_Moisio: Du kan ju anmäla dig i alla fall och sen anpassa dig till de tider som blir

El Maco: Tiderna skiter jag i bara roligt och veta hur mycke de kommer kosta.

Dessutom kanske folk vill veta några dagar tidigare men de kan vi inte göra så mycket åt.

General_Moisio: Och det skrev ju Leffe några rader ner, 300 inkl inträde.

General_Moisio: Upplysningsvis så är slaget om västernorrland redan över, det är resa till Jönköping du får ställa in siktet på i vilket fall.

Ursäkta att jag yttrade mig.

Imorgon spelar vi SM semifinal, varför använder vi fortfarande den här tråden ?

Wennerholm förnekar sig inte, skriver att TIKS:s pulvisering av Modo inte var vatten värt, typ:

"Själv låg jag hemma framför tv:n i går, drabbad av samma förkylningsvirus som Modo drogs med inför slutspelet.

Nu förstår jag att de såg ut som de gjorde mot Timrå"

F-n han måste väl sätt nu efter HV-matchen att det var vi som var bra, och att modo inte räckte till...

The great one: nejnejnej, hela modo var ju förkylda, och wennerholm märkte ju nu efter att han råkat ut för precis samma sak - att det va därför modo förlorade, andra eventuella faktorer påverkade inte.

« · 1013471