1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582415 inlägg · 6215 ämnen

Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07

« · 856499 · » Till forumet


Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
willysson: Mycke lakritsshots nu å?
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
DJ Hemp: Han var ännu skönare i TV:

C+: Döme tyckte du var feg som inte ville ta en fajt?

Sanny: Jag slåss inte med fjärdelineare. Jag vill ha honom på isen.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
actionleif: blev en skvätt igår om man kan kallar 2 saltafiskar i 2 liter brännvin för lakrisshots:)
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
willysson: Givetvis men bortaklacken är väl oftast de mest hängivna supportrarna?! Så visar man att man har stor klack borta visar man stort stöd...
Kommentera


Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
viktor2112: de mest hängivna supportrarna kan aldrig ha åkt på en bortmatch heller.

Men en sak tycker jag är tråkigt, jag tycker en sak var bättre med allsvenskan... vi fick alltid, nästan alltid de biljetter vi vill.
Jag kanske är bortskämd men jag tycker inte att 150 per är en så stor klack... men nu är ni väl 43... hoppas ni låter väl det kommer trigga de rödvitas anhängare mer.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
"Känns som om det är vi som bestämmer det här nu, säger han inför den femte kvartsfinalen." (Niklas Sundström)

Årets floskel??
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
mikenomad: Vi får se på Söndag(eller förhoppningsvis fredag) :)
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
mikenomad: Kanske. Men bara om vi vinner slutspelsserien. Inte läge att vara kaxig än.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
mikenomad: Haha, hoppas att någon berättat för han att modo ligger under i matchserien, så han förstår vad det handlar om.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
mikenomad: Slår vad om att han känner sig i underläge nu. Men det är väl en floskel det också.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
NuMo: Han kan juh alltid skylla på att han inte var pigg efter magsjukan om det tas upp... :)
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Tycho: Ja, eller så kan han säga att han trots magsjukan ställde upp och spelade 25 minuter i matchen och ändå vann inte Modo, vilket får anses som att bragdguldet borde gå till Timrå.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Tycho: Jag tycker väldigt mycket om att leva i nuet, uttalandet handlade om inställningen inför förra matchen och det vet vi ju alla hur den slutade. Just nu är det fördel TIK men jag är fullt på det klara att det svänger fort. Har man följt TIK sedan mitten på 70-talet vet man bättre än att ta ut något i förskott!
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Dalan: förslag till reseutrustning för modo i morgon..

1. Dilevas rymdblomma att lyssna på, på vägen ner.

2 Michael jacksons moonwalker att titta på, på vägen hem.

3 och ett exemplar av jan kaufmans Så FUNKAR DET.

tror det var allt det är nog för varmt för moonbootsen tror jag
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Oj, vad nöjd o stolt jag är idag. Vilken underbart härlig match i går, trodde aldrig att vi skulle kunna ta 2 borta på raken o på det sättet dessutom.


Hoppas att vi tar chansen att avgöra imorgon nu´rå. Själv går jag mer rakryggad än vanligt i fiendeland.
Gosse vad Modo:s supportrar grinar idag o jag hoppas dom gråter än mer imorgon.
Själv är jag för erfaren för att gå i den fällan att det är klart, det ska spelas om det o imorgon kommer Modoiterna ut på isen som sårade tigrar för att vinna, det jag vill se är en förnedring av Modo!
Men jag nöjer mig med en vinst. Hoppas!
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
NuMo: Du låter lite bitter...
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
NuMo: Gläds åt att ni har det "svinigaste" laget stället. Med ärkegrisen himself Per-Åge Skröder och hans småkultingar Döme och Blatny. Otroligt att de faktiskt har misslyckats med att skada någon Timrå-spelare.
...Samt teaterapan Krizan i mål som blir mer och mer mänsklig ju längre matchserien fortsätter...
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Laken: Så du ser det som ett misslyckande? haha
Kommentera


Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Knylan: moget, kan jag väl rå på att nån utrycker sig så dåligt
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Murre: Varför måste allting vara så moget? Det här är min tillflyktsort från vardagen. Skönt att sitta och fega bakom tangentbordet.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Frazze:
Om HV vinner då möter TIK Färjestad i semi. Om Brynäs vinner då får TIK möta Linköping. Detta förutsätter naturligtvis att vi verkligen går till semi.
=Ödmjukhet!
Självklart går vi till semi och sedan till final oavsett motståndare.=Kaxighet, men, so what!
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
John K: Går Timrå till semi o får möta Färjestads BK blir det respass, fyra raka till FBK, sanna mina ord
Kommentera


Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Murre: Så länge vi slår ut Modo så är jag nöjd.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Murre: Och om Modo går vidare hur går de då?
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Murre: Än så länge spelar vi kvartsfinal.Ska det vara så svårt att förstå!
Kommentera


Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Manderville: Han bor ju i Hockeystaden, The Heart of hockey eller allt annat tjafs om storebror och dittan o dattan. Han är väl lika frustrerad som en blind man på stripklubb nu och måste som en del andra Modoiter utrycka sin besvikelse på detta patetiska sätt.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Det brukar ju alltid vara folk som har matchen inspelad, är det verkligen ingen som spelat in den här?
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
actionleif:
TGO/Talangscouten brukar alltid banda när han har möjlighet. Hör med honom.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Skellefteå-Löven blir en perfekt mellandagsunderhållning.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
T T: Vilken kanal visas den matchen på?
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Lemmy: Så omoget att man inte ens kan prata hockey med er, jag kom med en teori som jag har och ni uppträder som småungar....
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
ÄlskarTIK: www.tvmatchen.se är en bra sida, oavsett om du vill veta på vilken kanal 08 möter Solna eller var Bröndy Köpenhamn visas
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Murre: Ja för det var en väldigt givande start på din diskussion.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Till alla er som behagar spekulera i en ev. semifinalmotståndare för Timrå, och i hur resultatet där kan tänkas bli: Kvartsfinal sex spelas i morgon fredag. Vi utgår från det så länge. Tack för att ni lyssnar.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Murre: Innan du presenterar din "teori" så kan det ju vara bra med lite empiriskt underlag om du vill bli tagen på allvar.

Slå upp det.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
mikenomad: är kycklingen Sanny Lindström?
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Murre: Men nu börjar du faktiskt bli lite pinsam. Skutta in i tråden inför morgondagens match och ge ett klokt inlägg på hur Modo måste förändra sitt spel för att vinna istället.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
jokklas: Han anpassar sig till nivån bara.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
jokklas: aa, ska sluta med detta genast. ber om ursäkt, vi ska inte hålla på att "fjanta" såhär och jag hoppas ni godtar det...

Länge leve den goda hockeyn
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Murre: Som en blind på stripklubb som sagt....kycklingen är en kyckling vad jag kan se. Vet inte vad du ser.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Murre: Aha, den goda hockeyn....den där man dunkar motspelares hjälmlösa huvud i isen, slåss från avbytarbåset, skriker sig till 10-minutare från nämnda bås etc...eller?
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
mikenomad: Det finns en före detta fruars klubb och en misslyckade NHLspelares klubb.

Rankar fruarna högre faktiskt fast jag gillar hockey.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Murre: Sorry, uppfattade inte ursäkten i ditt inlägg. Just ja, för där finns ingen.
Lite bättre får du nog anstränga dig.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Murre: Är det du Morrison?
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Murre: He he...min tur nu, ursäkta. Såg den till slut...Glädjetårarna efter gårdagens seger måste ha förblindat mina ögon. ;-)
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
actionleif: "ÄlskarTIK: tvmatchen.se är en bra sida, oavsett om du vill veta på vilken kanal 08 möter Solna eller var Bröndy Köpenhamn visas"


Mmm, nja den brukar fela ganska ofta den där TV-matchen, speciellt om man vill veta vad det går för NHL-matcher på NASN, har råkat ut för det flera gånger att det inte stått nåt om NASN, och sedan går man in och kollar på NASN, då står det att det är match liksom...
Kommentera

« · 856499 · »