Jonasson säger sig hålla lika mycket på Timrå som MoDo, men i och med hans ångermanländska bakgrund har jag fått insidertips på att han håller MoDo närmast hjärtat...
Jotack, eftersom vi inte kunde enas om vilket lag han höll på för några år sedan frågade jag honom, och han berättade då för mig att han höll på bägge lagen. Fast det är ju tydligt att han håller lite mer på Timrå. Muahaha.
En annan journalist som inte är omtyckt av sina egna supporters är förresten Ronney Jerrevång, fast jag tror att de börjat älska honom nu bara för att vi tycker att han är dum i huvudet. Han går för övrigt snart i pension, det är ju bra. Det borde fler göra.
Personligen anser jag att Timrå IK var den moraliske segraren denna säsong. Antar att det finns de som håller med. Vi såg ju alla att TIK var bäst när laget var ordinarie och att det nästan enbart handlade om tur för MoDo i kvartsfinalserien är väl i stort sett alla överens om...
Steven Bradbury hade faktiskt bonntur i samtliga lopp inklusive finalen. Världen har sällan sett något liknande. Fullt jämförbart med MoDos kvartsfinalserie...
DJ Hemp: Jo jag håller med dig lite.Känns surt att timrå var ett stolpskott från att slå ut modo.Men jag har inga problem med att modo blev svenska mästare,bättre det än att det hade blitt frölunda,fbk,hv71,linköping.Modo vann rättvist och jag är stolt över att det blev ett lag från norrland.Skulle dock vara mycket roligare om det blev timrå men nu blev det modo dom hade den lilla turen som behövs,vi kommer igen nästa år.
Jonasson säger sig hålla lika mycket på Timrå som MoDo, men i och med hans ångermanländska bakgrund har jag fått insidertips på att han håller MoDo närmast hjärtat...