1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582038 inlägg · 6215 ämnen

Slutspelsserien 2016

1731552 · » Till forumet


Sv: Slutspelsserien 2016
EArk: 19 insläppta mål på 5 matcher?
Kommentera

Sv: Slutspelsserien 2016
EArk: Inga kommentarer... Han verkar inte vara så insatt.. Aldrig att vi kammar noll, han har väl inte ens koll på vår form... 20p av 27p möjliga i februari... Säger väl väl vilket jävla toga det är i detta lag! ;-)
Kommentera

Sv: Slutspelsserien 2016
Leksing tippar slutspelsserien....
Uppladdat:

100x100-file-placeholder.png

Kommentera

Sv: Slutspelsserien 2016
Som vanligt, ingen käft tror på oss i slutspelsserien. Tror att man ska vara jäkligt oroliga för Timrås spel i slutspelsserien, i februari har man lyckats tagit 20p av 27p möjliga, på en vecka har man slagit både 1:an, 2:an och 3:an i serien, jag ser stora möjligheter för vårt kära Timrå IK att vinna slutspelsserien, men då måste de gå rent över hela serien vilket jag tror att vi skall kunna göra..


Match ikväll grabbar! Ikväll kör vi så det bara ryker!!!! Forza RÖTT&VITT!
Kommentera

Sv: Slutspelsserien 2016
Jag har faktiskt en lapp liggande någonstans från sommaren 2000. Text: Jag hade fel. Undertecknat: Leif Boork.
Kommentera

Sv: Slutspelsserien 2016
Harald Lückner tror att vi är chanslösa i kvalet! Fan, det här kan ju på riktigt räcka hela vägen!
Kommentera

Sv: Slutspelsserien 2016
mikenomad: hoppas vi möter Nyköping i sista matchen i kvalet
Kommentera

Sv: Slutspelsserien 2016
Att snuva just Västerås på platsen ger sköna vibbar.
Kommentera

Sv: Slutspelsserien 2016
Andersson: Då kommer priset självklart bli högre. Var förutsättningarna på något vis otydliga gällande årskorten?
Kommentera

Sv: Slutspelsserien 2016
T T: tydligen inte ..... ?
Kommentera

Sv: Slutspelsserien 2016
Kapten Nosring: Det är väl nästan bara Leksand vi inte har plus på av dessa lag?
Kommentera

Sv: Slutspelsserien 2016
Andersson: Så är det väl för ståplatskort fortfarande. Eller?
Kommentera

Sv: Slutspelsserien 2016
Kapten Nosring: Ja nog ska vi kunna stöka på lite i meca, dom ska hata att spela i isstadion !
Kommentera

Sv: Slutspelsserien 2016
Detta är tydligen en inbördes tabell för oss i slutspelsserien:

1. IK Oskarshamn 38p
2. Timrå IK 38p
3. Mora IK 29p
4. Almtuna IS 28p
5. Leksands IF 27p
6. BIK Karlskoga 23p

:)
Kommentera

Sv: Slutspelsserien 2016
T T: Jag tycker att man nästa år ska införa Säsongskort , som gäller alla hemmamatcher under säsongen , oavsett om det blir ingenmansland playoff eller allsvensk final
Kommentera

Sv: Slutspelsserien 2016
T T: jag betalar gärna för två hemmamatcher till. Till att börja med...
Kommentera

Sv: Slutspelsserien 2016
Leksands IF hela Sveriges TV-lag.
Kommentera

Sv: Slutspelsserien 2016
T T: Som jag sa. ;-)
Kommentera

Sv: Slutspelsserien 2016
Angående årskorten:
Kommentera

Sv: Slutspelsserien 2016
Stort grattis till fortsatt spel, tror ni har goda möjligheter att göra en vita hästen i slutspelserien. Kanske det slutar med ett västernorrlands derby igen ?. Hur som helst stort grattis ni har spelat sjukt bra på slutet och är värda detta,
Kommentera

Sv: Slutspelsserien 2016
Timrå IK har slutspelsseriens bästa Målvakt.

Stått överlägset flest matcher av alla samt bästa GAA för hela Allsvenskan 2015. Hirsch tog verkligen med sig rätt målvakt från Björklöven!

Det tog lite tid för vår målvaktsgud att komma igång, men som han levererat när det varit som viktigast. Mattsons plock i slutet när han knappt ser något idag är så viktig!

Stora gratulationer till årets upplaga. Ett lokalt lag mindre nästa år, skapar mindre krig av sponsorer vilket gör att Timrå är att räkna med framöver.

En sak till, jag har inte hört ett enda skit kring ekonomin iår, så nog är den i bättre balans än på länge.

Nu har vi 5 bonus matcher som vi banne i mig ska njuta av!
Kommentera

Slutspelsserien 2016
Timrå öppnar slutspelsserien med match borta mot Almtuna på onsdag 2/3, nedsläpp kl 19:00. Givet för TIK08. Därefter följer match hemma mot Oskarshamn fredag 5/3, nedsläpp 19:00, och match borta mot Leksand på söndag 7/3, nedsläpp 16:00

Så TIK08:or, finns det intresse att se matcherna mot Oskarshamn och Leksand?

Planerar att åka till Sundsvall på fredag vid 14:30-tiden, stanna där över helgen och rulla ner till Leksand vid 11-tiden på söndagmorgonen. Bör vara tillbaka i Stockholm vid 11-tiden på kvällen.
Kommentera

1731552 · »