1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581351 inlägg · 6216 ämnen

Stöd klubben - köp årskort!!

« · 1748253 · » Till forumet


Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Tramsbyxor. Sluta gnäll på varandra nu. Vansinnigt ointressant. Det är sånt här Gud skapade HS-bubblan för
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Kongo: Roligt att du väntar 20 timmar med att svara, tills du hittar en öppning som du tror är smart men som endast bevisar min tes angående din översittarretorik.
Kommentera


Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Kongo:
5) Lek besserwisser
6) Repetera 5)
Kommentera


Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Laken:

3) Skriv i ett diskussionsforum.
4) Bli upprörd när det uppstår diskussion.
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Laken: bjussar på länken
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
El Maco: För första gången i historien överväger jag som exilsupporter att köpa säsongsbiljett till nästa säsong. Det trots att avståndet till hemmarinken tycks bli längre än någonsin tidigare.
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
1) BLI MEDLEM
2) KÖP ÅRSKORT

Hur ni går tillväga finns på hemsidan!
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Har suttit på kortsidan i 4 år nu, har funkat bra. I år känner jag att något speciellt kan hända så bokade bästa möjliga plats på långsidan. Brorsan ville hänga på han också. 10.000 in till klubben.
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
El Maco: Bokar 2 nya på grabbarna mina idag
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
El Maco: mer trådarkeologi. 2013 sålde vi fler årskort än förra året men vi ligger långt före i år! 2014 var vi också under 400 kort i juni.

Hajpen är på riktigt ju
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
... Kollar bakåt i tråden. Nu 550 kort i slutet av april. Förra året knappt 400 kort i mitten av juni. Det blir bra det här tror jag...
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Redan 550 sålda årskort enligt Timrå IK på fejjan. Signa upp er alla!
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
1) BLI MEDLEM
2) KÖP ÅRSKORT
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
"Ja, de var absolut med i bilden. Men (Per-Åge) Skröder och Byron (Ritchie) verkar kanske bli kvar och det känns som att jag får en större roll i Timrå än vad jag hade fått i Modo."

Varför värvade inte Nubben föredettingen Palmebjörk och två kanadicker istället?!!
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Laken:

3) Hylla Nubben nu.
4) Begär utan annan motivering att han sparkas så fort det ser sämre ut.
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
1) BLI MEDLEM
2) KÖP ÅRSKORT
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Costanza: Även Anton Lander café öppnar väl upp som pub när det blir mycket folk. Återfinns bakom ståplats.
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Kongo: Perfekt, tackar. Blir kul att komma ner. Är helt övertygad om att det blir en härlig inramning. Vi får hetsa i forumet innan och dra hemmapublik :-)
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Costanza: Ta Hockeybussen från Navet till arenan. Käka/dricka öl kan du göra här timraik.se/restaurang-e-arena/ eller här timraik.se/northbar/.
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Friman SR: Bra jobbat!

Medlem borde ALLA supportrar kunna vara, oavsett vart i Sverige man bor!
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Betalade mitt kort för nästa sässe i dag. Känns skönt, men vad fan tror ni? Jag ger mig ju aldrig i denna kärlek...;-)

Nu ingick medlemskap i TIK i köpet vilket jag kan lösa ändå. I fjol när man löste kortet tidigt så fick man 10 st matbiljetter vilket har varit ypperligt. Jag fattar det inte, men kommer jag även få den förmånen nu???

FORZA TIK..........alltid, alltid.......
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
El Maco: Har aldrig varit i Timrå Isstadion. Funderar på att ta tåget ner från Umeå i höst eller under nästa vår. Finns det nån bra pub eller restaurang där eller i Timrå centrum där man kan käka och ta ett par öl innan match?
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Nu kom ett brev från Jonathan Dahlén med erbjudande att förlänga årskorten! Kolla brevlådan. Och ni som inte haft årskort på ett tag, årets säsong blir en säsong det är läge att göra come back.
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Puckat: de har nog inte kommit igång än. De får väl bestämma sig vad det ska kosta först.
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Laken: Hur köper jag mitt säsongskort? Hittar ingen länk på hemsidan.
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Köp ditt årskort NU!!!
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Nu har lönen kommit... Köp ditt/dina årskort omgående! :-)
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Glad midsommar!!
Fortsätt stödja klubben och övertyga personer i er närhet att göra detsamma.

Vi ger oss aldrig!!
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Glad midsommar alla Tinråfans. Låt pengarna fortsätta strömma in. Det är det bästa sättet att göra Tony och Nötverket besvikna.
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Årskort och två tallkort betalt och klart. Medlemskapet får vänta en stund, men det kommer.
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!

Laken: Håller med! Sen vore det smutt om man kunde få fram grafik över arenan när man ska boka säsongskort, för att på så sätt kunna välja i lugn och ro vart man ska sitta. Gillar inte att man ska behöva maila :) 

Nu är medlemskort beställt och säsongskortet beställer jag vid löning.

Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
El Maco: Ja, du ser där! :-)
Timrå IK måste bli bättre på att KOMMUNICERA hur/på vilka olika sätt man kan stödja klubben. Finns ju flera olika sätt - marknadsför dom.
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Laken: ...och skaffa konto på Sponsorhuset. Står på timraik.se hur man gör. Ger pengar till klubben utan att kosta en spänn. Som att ange Timrå IK som förmånsklubb på Svenska Spel, om det kunde ge ett par hundra tusen förra året så borde vi kunna dra in en hel del pengar via sponsorhuset. Bokade lite flyg och hotell inför sommaren den vägen in på hotels.com och tjänade en "gratis" hundring till TIK.
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Årskort
Medlemsskap
Tallkort

... Fortsätt stödja klubben! Dra ditt strå till stacken! :-)
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
palleparling: Varje stapel är 100 årskort... 100, 200, 300 o snart 400.
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
El Maco: jag hänger inte med... om man räknar in allt som står på den där bilden med årskort så blir de ca 950 sålda... hur kan du då få det till 400? :O
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Kongo: Två Tallkort köpta nu...
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Laken: Mkt bra! Jag har också dragit ett strå med sex Tallkort i dag. Medlemskap ska också ordnas...
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!

Dragit mitt strå till stacken ikväll:

* Guldmedlem

* Två st Tallkort

Fortsätt handla ni också men FRAMFÖR ALLT, försök påverka andra i er omgivning att stödja Timrå IK! Använd Facebook, Twitter o.s.v.

Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Laken: Grafiken uppdaterad, nu nästan 400 årskort sålda. ca 50 sålda på mindre än en vecka. Hålls den takten så nås budgeten. Hoppas att flera passa på att köpa nästa vecka när lönen kommer.
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!


Det ABSOLUT BÄSTA man kan göra som supporter är att köpa årskort och/eller enskilda biljetter redan nu! Detta eftersom denna period och fram till hösten inte genererar några intäkter att tala om. Allt för att undvika likviditetsbrist i sommar. Pengarna från Timrå kommun för köpet av arenan kommer ju inte heller omgående, utan ska igenom all byråkrati först (bevisades tidigare i veckan)...

Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!


Det ABSOLUT BÄSTA man kan göra som supporter är att köpa årskort och/eller enskilda biljetter redan nu! Detta eftersom denna period och fram till hösten inte genererar några intäkter att tala om. Allt för att undvika likviditetsbrist i sommar. Pengarna från Timrå kommun för köpet av arenan kommer ju inte heller omgående, utan ska igenom all byråkrati först...

Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!

Citerar mig själv :-)

"Det ABSOLUT BÄSTA man kan göra som supporter är att köpa enskilda biljetter och/eller årskort redan nu! Detta eftersom denna period och fram till hösten inte genererar några intäkter att tala om. För att undvika likviditetsbrist i sommar är det det bästa ni kan göra. Pengarna från Timrå kommun för köpet av arenan kommer ju inte heller omgående, utan ska igenom all byråkrati först..."

Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Laken: Har skickat in mitt brev idag, häng på ni också!!
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
Det ABSOLUT BÄSTA man kan göra som supporter är att köpa enskilda biljetter och/eller årskort redan nu! Detta eftersom denna period och fram till hösten inte genererar några intäkter att tala om. För att undvika likviditetsbrist i sommar är det det bästa ni kan göra. Pengarna från Timrå kommun för köpet av arenan kommer ju inte heller omgående, utan ska igenom all byråkrati först...
Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!

Laken: Hur mycket folk som kommer på matcherna beror till största delen på hur det går för laget. Förlorar dom så kommer publiktillströmmningen minska, men vinner laget så kommer folket till matcherna. Det är likadant med årskorten. Självklart har jag ett, men jag ser inte alla matcher för det. Är laget inne i en vinnartrend då ser jag matchen. Då kan jag till o med åka långt för att se matchen. Hur än det är så vill man inte känna sig som en "Looser". Eller bli förknippad med ett loosergäng. Självklart är det likadant med sponsorerna. De vill också bli förknippade med ett vinnade lag.

Men allt det här visste ju du sedan tidigare!

Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!

Vi kan inte göra mer än gå på matchen och försöka locka med oss så många som möjligt! Dela också länken nedan på er Facebook!

Kommentera

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!

Berglund: Vad kommer ståplatsbiljetterna kosta i år förresten? 100kr styck för vuxen?

Säsongskort på en rundelsittplats kostar 154kr styck, gick inte rundalrna på 180kr styck ifjol, vad ska dom kosta i år. Sparar man nånting alls på att köpa säsongskort?

Kommentera

« · 1748253 · »