1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581953 inlägg · 6215 ämnen

Strimma-låten

« · 423499 Till forumet


Sv: Strimma-låten
tjobba: instämmer helt... känns lite tråkigt att inte alla ska kunna få ta del av den. Vi älskar ju Timrå allihopa ju... sedan kan en Timår¨-låt aldrig bli sönderspelad.

Men sitter man på godiset så..... :-(((
Kommentera

Sv: Strimma-låten
Per HApps: Okej, ja det blir hårt för mig då.....
Kan inte du ta med en Sterio samt den minidisken och köra i gavlerinken på bortasektionen på annandagen då? hah!
Kommentera

Sv: Strimma-låten
tjobba:
När Timrå IK gjorde "Timrå Knockar" för två år sedan tog det en dag sedan fanns den att tanka på DC++. Det skall inte få hända med Strimma-låten.

När jag växte upp var det tecknat på tv en gång per år, julafton kl 15.

Det såg man fram emot hela året,
Kommentera

Sv: Strimma-låten
Per HApps: you do that?

Äh spelar ingen roll,,är inte så bra så att jag vill ha den på papper...då gör jag istället en egen Gävletikar-låt...Vi är från Gävle, vå håller på timrå. Vi hade strimma, vi hade zäta, baka kaka han är tillbaka ;) konungen har återvänt hipp hipp hurra!

GÄVLE TIKARE ÄR VI ALLIHOPA!
Kommentera

Sv: Strimma-låten
Fanzin:
Om andan faller på kanske jag skriver ner texten .
Kommentera

Sv: Strimma-låten
Per HApps: bra inställning,tänk på de som inte har möjlighet att se Timrå-Brynäs i år då, själv sitter du me låten på minidisc, du gör som du vill, men de skulle uppskattas av en del personer om du kunde dela den med fler
Kommentera

Sv: Strimma-låten
Per HApps: det var hårt...och själv kommer man inte kunna besöka SK Arena någon gång då Brynäs gästar i år..."Tror jag" det var hårt..får göra en egen strimma kopia då
Kommentera

Sv: Strimma-låten
Fanzin:
För att ta död på alla ev. spekulationer.
Strimmalåten kommer bara att avnjutas i Sydkraft Arena vid Brynäsbesök. Mellan dom besöken så finns minidiscen på ett säkert ställe.
Med andra ord, risken att den hamnar på DC++ eller liknade är i praktiken obefintlig.
Kommentera

Sv: Strimma-låten
lechef:
Har forskat i det där med låten, den finns inte utgiven och Timrå har den för att spela de tre ggr om året som vi möter BIF, får inte bli sönderspelad vet du...men den är KUNG
Kommentera

Sv: Strimma-låten
Någon som möjligtvis har artisten namn???.
Kommentera

Sv: Strimma-låten
lechef: Suppee och Hasche..
Kommentera

Sv: Strimma-låten
Fanzin: Ja, nånting att han rundade kassen och kom fri.

Nån som vet vem som har hand om musiken på hemmamatcherna?
Kommentera

Sv: Strimma-låten
Den var trots allt riktigt bra....snurrade runt kassen sköt och trean satt...:D eller nått sånt!
Kommentera

Sv: Strimma-låten
Fanzin: Tack Fanzin! Alltid nåt :)
Kommentera

Sv: Strimma-låten
Strimmalåten heter "BrynäsJävlar" om jag har rätt, jag tror det, det finns inte att ladda hem nånstans tyvärr letat jag nu och ingen lycka i sökningen :/
Kommentera

Sv: Strimma-låten
lechef: har hört att låten heter "Brynäsjävlarna"
Frågan är bara vart man kan få tag på den?
Kommentera

Sv: Strimma-låten
Fanzin: Vilka är det som har hand om musiken i ladan egentligen? Har inte supporterklubben ett finger med i spelet?

Bolla: Bra tips! Det ska jag seriöst göra!
Kommentera

Sv: Strimma-låten
lechef: skriv ett mail till gert fylking & co :-)
Be dom spela en favvo i repris på måndag morgon...
Kommentera

Sv: Strimma-låten
lechef: ja jag har ju en bit att ta mig till matcherna. Åker jag bil med syrran o hennes kille och en kompis så blir det sittplats. FUnderar på sittplats mot modo på nyårsdagen. Om jag tar tåget med en kompis så blir det ståplats och klacken. OFtast då,,,fast under slutspelet blir det svårt...när man kommer 30 min innan typ...

Ja du mitt råd är att du kontaktar Timrå och frågar vart man kan få tag på den, och om de ev kan lägga ut den på hemsidan...jag vill också ha den...tror många vill ha den :D
Kommentera

Sv: Strimma-låten
Fanzin: Hehe, härligt att stå i klacken. Föredrar sittplats dock. Mindre störigt folk (och då menar jag snorungar och alkoholister inte supporterklubben). Men bra sittplats kostar typ 5ggr så mkt så vad ska man göra? :) Måste dock ha tag i låten!! Hittar ingenting på varken google, dc eller kazaa, what to do?
Kommentera

Sv: Strimma-låten
lechef: hehe, ja jag stod för första gången mitt i klacken då ;) Och varje gång det var någon negativt om Brynäs så jublade folket :D härligt värre!
Kommentera

Sv: Strimma-låten
Fanzin: Ja, exakt!! Låten är ju genial! Förra året när jag var på Timrå-Brynäs fick jag stå bredvid en alkis som skrek att Brynäs var ett hockeybockeylag så den matchen minns jag inte med glädje direkt...
Kommentera

Sv: Strimma-låten
lechef: vilken låt var det? senast jag var på Timrå-Brynäs(förra året) så var det någon låt om att strimma rundade kassen och vände matchen mot Brynäs....den låten skulle hjag vilja ha :D
Kommentera

Sv: Strimma-låten
Åfan! Det var det värsta!

Om någon har den på mp3/cd/whatever hör av er till mig. Den där låten måste ju nyinspelas och nötas in i alla Timråbors huvuden!
Kommentera

Sv: Strimma-låten
lechef: Det var vår pistvaktare Lennart Jähkel som för något år sedan var inbjuden till Rix Morgonzoo. Han hade med sig guran och drog denna visa som han gjort själv. Vet inte om den finns att få tag på. Men nån har ju uppenbarligen spelat in den.
Kommentera

Strimma-låten
Vad var det för kanonmusik vi fick höra i ladan senast mot Brynäs? En strimma-låt. Vilket geni är det som komponerat denna höjdarlåt? Måste ha tag i den nu! (Eller helst ikväll :)
Kommentera

« · 423499