Alla som är anmälda var god messa mig angående er närvaro nu på lördag Kl 8:00 i timrå ishall .. så jag vet hur många som kommer .. annars får ni ge en bra anledning ..
actionleif: Jag hoppas nu för din och HH:s bästa att det blir lite folk på lördag annars så blir ni halshuggna här på gb:n ;) om ni inte styr upp detta så vill vi byta tränare och ny målvakt, ja då måste vi köpa in ett helt nytt lag.
Men vad jag hörde på Domustrappan igår så ska alla komma som har lovat att ställa upp, Hmmm jag litar snart inte på alla rykten som jag hör...Ska det gå så långt att vi måste bjuda in Moverare ;)
Förresten Moverare vill nog inte träna med oss för då blir han förkyld i förtid och det vill vi ju inte ;)
actionleif: Det vilar ett stort ansvar på dina och HH:s axlar. Att IFSH:are sluter upp och deltar i supportermatchen, det kan jag garantera. Men kommer alla (inklusive mig, som inte ens tackat ja än) från Timråhåll att närvara? "Fiaskovarning" känns det som!
Hoppas hoppas hoppas att ni styr upp det här. Jag har i alla fall varit och testat skridskor idag, suspensoaren håller än ( Petter Niklas har inte växt nämnvärt de senaste tio..) Så jag är beredd att ge Moverare en match!
Rip Kirby: Om du har ännu mer tid över på semestern, varför inte se en hel match med Lill-Strimma... Detta är den klassiska VM-matchen mot ryssarna från 1970 med Arne Carlsson-målet.