O om nu nån sitter o tänker "jo jäklar nu när dom VILL ha hjälp då piper hon inte mycket" ....Så kan jag meddela att Actionleif vet om ja vill eller inte....
Jen: Typ samma här då....8:or e ja iofs ganska bra på... O iofs skulle jag säkert kunna "tunnla" dom flesta sundsvallsspelare pga att ja int e så stor så tja....varför inte...Men näe det är nog bäst o lämna det till "proffsen" och hålla sej till att bara hejja...Inte så bara det heller faktiskt...MEN då vill jag att dom tackar efter matchen...*S* Sedan är jag iofs ganska bra på att kränga lotter ,koka kaffe torka svett o baka iofs så har dom nån nytta av mej så får dom väll hojta... :)
Jag är nog ingen höjdare på skridskor. Och om jag desstuom måste hålla reda på en klubba så blir det katastrof. Men att hejja på vid sidan gör jag nog!!!
actionleif: För gammal för sånt :-) dessutom sjuk med infektion och vätska i benet, skulle nog frysa till is i en ishall, vila med benet högt är vad som gäller för mig.
Fortfarande ingen som deklarerat att de inte kan komma på träningen så då hoppas jag att verkligen alla kommer också, så det inte blir som tidigare år .. svalt intresse på träning
friskan: Gud vad skönt att slippa dig. Jag kan bidra med pengar via kurirer och ombud. Lekterapin är en behjärtans värd sak och således lättar jag på lädret för detta ändamål.
tjobba: Det är väl Rolle Westin om jag fattat saken rätt. Jag kommer iaf inte att närvara. Och får således inte upprepa fjolårets bragd. Men jag önskar er lycka till.