Jag och actionleif har kommit överens om att inte bråka med varandra i år. Däremot har vi kommit överens om vilka vi ska ge oss på i respektive lag. Vi tror att publiken vill ha omväxling.
actionleif: Då tackar jag för mig! Kommer inte vara supportercoach i år! Jag prioriterar kärleken och åker norrut den dagen för att medverka på en födelsedagsfest och ladda upp inför julen.
actionleif: Haha, nej kan tänka mig det. Men en annan är ju i sina bästa dar fö fan. Hockeyträning varje dag med Ånges J18 kan bara bli inte bli bättre.
ernie eagle: Konstigt att du har koll på ledartrion då ingen av oss som håller i det har någon som helst koll på hur det blir än.
Har nyss haft möte ang. matchen och i år hålls den ju i E.ON arena, förutsatt att vi får istid men det ska inte vara några problems.
Som ni då säkert förstår så är inget datum spikat men det kommer att röra sig om mitten/slutet av December som vanligt, alternativt någon utav de första dagarna i Januari.
Ni som vill vara med och spela kan höra av sig till mig eller Frella så skriver vi upp er för att sedan gallra ut tillsammans med Sundsvalls Mats Edström för att få fram så jämna lag som möjligt!
Moverare: Vi syns i derbyt i vinter. Jag vet redan hur Timrås ledartrio kommer att se ut. Med blir med 99% säkerhet jag, Rolle Westin å Jonte Hedström som kommer bära fram våra grabbar till ännu en skalp i E.ON Arena.
Nu har vi fått vittring och blodsmak i munnen. Det är ju riktigt kul att vinna. Så varför inte fortsätta nu när vi fått upp farten och ångan.
ernie eagle: Men Magnus, jag skulle inte alls skratta åt dig om du spelade Supportermatchen. Däremot skulle du få ett par armbågstacklingar, en och annan cross checkin och kanske en liten knätackling. Naturligtvis i all vänlighet.
Jag har sagt det förr och jag säger det igen! Kamma dig.
Jag har inget att tillföra därute på isen. Det vore lika idiotiskt att ställa upp i Supportermatchen ombytt som att ställa upp i IDOL och skämma ut sig inför hela svenska folket.
Du vill bara ha ett objekt att skratta åt men så jävla roligt skall du inte få det.
Det räcker till att du lustfyllt fick njuta i somras på Drakkampen.
Men sånt är väl du för feg för att ställa upp i - PAJAS!
30: Jag ska göra som Ulf Samuelsson och Fredrik Wallberg, krypa ihop som en sköldpadda. Jag har inte kondition för att bråka. Säkert! Snyggt och fint ska det vara.
Kanske är jag för gammal och trött. Jag kanske borde vara snäll i år. Ja, det ska jag. Inte en endaste dum grej ska jag göra. Snyggt och fint. Så är det någon som vill bråka så får ni hitta någon annan.
Klenpropp, vifta inte med lampsladdarna dina vi har mycket värme åt dig på matchen jag lovar...om du nu inte fegar ur som ifjol för lite feber hahaha feber vad är det när det är match....
ernie eagle: Hm, är flashandet ett villkor för det?
Men det är nog det enda jag skulle kunna bidra med iaf. Mina skridskoåkarkunskaper är tyvärr lite begränsade. Lärde mig åka skridskor på sjön hemma tillsammans med en äldre bror och kusin, vilka hade en förkärlek för prickskytte med isklumpar. Det där med att stanna var liksom aldrig aktuellt att lära sig. Människor som hamnar mellan mig och sargen brukar ångra sig. ;)
Smörgåsen : Absolut, håller med! Men vi ska också veta att vi ökat både i antal och engagemang sista åren. Det går åt rätt håll, definitivt! Vi var kassa, är typ bra nu och ska bli bäst, så småningom. ;)
Ja, man kan kalla det olika saker.