Ann: Vet inte om den fantasin var särskilt våt...om det inte regnar på dej förstås! *asg*
gud är en fegis, gud är en fegis...
Moverare:
Har en firma på plats som bygger om det stora just nu..Det är det små tingen jag satsar min energi på när firman går på julledighet..
Sånt min fru tycker att jag ska fixa på min julledighet..*mutter*
Moverare:
Nopp..Blir inte någon match denna gång heller..Det nyinköpta huset pockar på med allt det innebär..
Att du och din superlakej Mats gillar tvål betyder inte att jag gillar att använda tvålen som ni gör.. Så du behöver inte dra in mig i eran lilla klubb..
Mats Edström
Du är inte byggd för att tvåla till mig..Dvärg..
Movve..
Jag är gudomlig på grillorna..Annat med dig som åker skridskor som en stelopererad get..Tvål lover..
Ann: Ännu en? Har jag fler??? Hade jag ingen aaaaaaaning om!
Gud: Kom upp nästa fredag så ska jag tvåla till dej...innan jag och Moverare går och tvålar in varandra!!!
Ann:
Så här kommer Movve o Mats se ut efter matchen..En tår eller två fäller dom ihop efter förlusten..
Undra om Leffe kommer att vända upp o ner på lillmovve i denna match med??
TIKbiff:
Haha..Dra inte in mig i Sundsvalls supportranas annorlunda duschvanor..
Jag är bara vänlig nog att fixa en tvål till dessa två herrar..
Movve o Mats..Glöm inte huvudvärkstabletterna..
Mats Edström:
Du kanske inte blir lika ledsen nu när jag har fixat en tvål till dig o Movve för eran tid tillsammans i duschen efter matchen..
Detta med anledning av att ALLT ÖVERSKOTT skall tillfalla Lekterapin vid Sundsvalls Sjukhus.
Men lugn bara lugn. Utlottningen av tröjorna kommer ske etappvis på speciellt utvalda bortamatcher på bussarna och även vid andra tillställningar där Supporterklubben är involverade.
Så ni som suktar efter äkta matchtröjor med Foppa, Mike Peca, Pierre Hedin, Per Svartvadet och några gamla landslagströjor från begynnelsen samt t-shirtar signerade Zäta kommer få chansen om ni ger er till tåls.
HÅLL UT!