1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

588898 inlägg · 6217 ämnen

Supportermatchen

« · 804178 · » Till forumet

Sv: Supportermatchen
timrå_ik: vilka ska gå och kolla på timrå-hv71 ?
Kommentera

Moverare: På julafton brukar de visa ett stycke ur Tjuren Ferdinand.

Jag tycker att du påminner väldigt mycket om Matadoren samtidigt som jag påminner om Ferdinand.

Du har längtat i ett år efter att få visa hur djärv och tapper du är men när du inte får det då jag nekar en fight så faller du i gråt.

Då kommer jag och ger dig kram.
Kommentera

Ambroo: ha ha nu är jag på gång nu visar vi dom jävlarna (hv suger) :)
Kommentera

timrå_ik: Knarkat sig lite?
Kommentera

Norden_AN: hejja hejja hejja timrå timrå ik är dom bästa hejja hejja hejja timrå timrå ik är dom bästa .... ett lag i sverige finns bara ett lag i sverige etttt laaaag i sverige finns baaara ett lag i sveeeriggge... jobba jobbba jobba jobba .. idag vinner vi TIMRÅ IK 4 ever
Kommentera

actionleif: ops...råkade kolla på datumet för nuvarande tid. Ja obestämd tid som sagt.
Kommentera

Norden_AN: Kolla datumet. hehe
Kommentera

Pucken: haha...läste länken på din presentation nu på dagbladet. Är det verkligen så illa? :D
Kommentera

JimmyH: Ska sundsvall bara ha supportrar som går på macherna får dom ju inte ihop något lag."S"
Kommentera

actionleif: Vad är mamma för ras?
Cocker spaniel eller labrador?
JimmyH verkar ha ärvt frisyren.
Finns det risk att hon biter mig i benet?
Gör inget, jag har benskydd.
Kommentera

Norden_AN: Misstänker det, men har för mig att det stod några rightare där också..

Moverare: Nog törs han, säg nåt elakt om hans mamma bara
Kommentera

actionleif: JimmyH?
Ha, han vågar inte!
Kommentera

actionleif: okey...hade nästan väntat mig det :)

Okey..mest leftare förstår jag? :Þ
Kommentera

andyo: Varför undrar "man" det?
Kommentera

Norden_AN: Kan vara så illa att det blir lite hugg och slag :)

Men det fanns några klubbor att låna ur förrådet där vi lånar tröjor oxo!
Kommentera

actionleif: Ja tack :) går den av får jag väl bryta mig in i A-lagets förråd :) Men det bör väl inte hända för jag hoppas att det inte är några vedhuggare vi möter, eller?
Kommentera

Norden_AN: Behöver du låna klubba imorrn igen?
Kommentera

Moverare: Ibland undrar man ju om inte du själv spelar med galler.
Kommentera

Moverare: Känns som att det kan bli något där imorrn?
Kommentera

actionleif: JimmyH börjar bli lite darrig och på en lista över era minst populära spelare toppar han överlägset.
Kommentera

Moverare: Jag bara myser när stämningen blir hetare och hetare.

Det märks att matchen är nära
Kommentera

Helg Ernest:

Japp den länken är precis "pappa upp i dagen"

fast han har inge skägg idag...
Kommentera

JimmyH: stackars dig då får du se den på teve ist
Kommentera

Moverare: Inte ett dugg men det tycks kunna bromsa dig i tuggande. Inläggen blir kortare och kortare och med mindre uttryckande av vad du gillar som du känner är tufft.

På tal om manlighet så måste jag nog lämna hockeysnack nu. Min sambo kommer hem ifrån Stockholm och har jag inte städat så lär jag inte få gå på hockeyn ikväll.

;)
Kommentera

JimmyH: Du och ditt tjat om manlighet. Är du osäker på din egen eventuella manlighet, eller?
Kommentera

JimmyH: Det har du f..n rätt i. Abron på pricken
Kommentera

Moverare: Nu var det visiret jag apade av Samuelsson och inte hjälmen. Det var ju det som kanadensare likt Don Cherry störde sig som mest på förutom att han smällde på och sedan lät bli att slänga handskar.

En riktig man vågar vara "feg" i andras ögon.

Att verkligen slå klubban i huvudet på folk är kanske mer av en McSorley-grej. Att däremed knacka folk på hjälmen kan dock tydligen få igång den mest osäkre mannen att hitta en anledning att visa obefintliga muskler.

Mark Messier var en man av en spelartyp jag älskar. En vältränad herre med både talang och styrka. Bäst när det gäller. Han snubblade inte bort några straffar inte.
Kommentera

JimmyH: Samuelsson hade Cooper, men han var i och för sig en fegis så jag förstår att du identifierar dig med honom.
Probert hade CCM, det stämmer.
Men jag väljer inte hjälm utifrån vilka andra som använt dem utan för att de är bekväma, och det finns inget bekvämare än Cooper. CCM kan jag inte alls ha.
I fjol hade jag för övrigt inte en Cooper utan en Winnwell, samma modell som Messier hade under hela sin karriär.

Ska du åka runt och slå folk i huvudet med klubban i år också. Det är Samuelsson-stil det.
Kommentera

JimmyH: I år ska vi vara rasrena, så långt det nu går att kolla.

Visst, det dök upp en hermelin bland katterna ifjol men med facit i hand så hjälpte det föga...Nobody's perfect!

Kommentera

JimmyH: Fast och andra sidan så kanske han är mer lik "Abron".
Kommentera

JimmyH: En Goring-länk
Kommentera

Mats Edström: Vi får väl se hur många "supportrar" ni har detta året. Ni har ju en fallenhet att fuska i den märkelsen.

Fast det är ju klart vi tog ju in Henrik Hallberg i sista minuten förra året, visserligen supporter men kanske överkvalificerad.

Moverare: Åh din hårding där. Det är ju skiiit-tufft att spela i cooperhjälm utan visir. Fast jag vill minnas att Probert använde CCM. Jag körde visir för att ta på mig en Ulf Samuelsson roll. Jag är mer för spelare som spelar hårt men som liksom jag tycker att fighter är det fånigaste den här sporten har att erbjuda. Det finns andra sporter för att hålla på med det.

Jag dumpar dock min hjälm och visir detta år och kör på en Gretzky, eller McSorley om vi ska tala i dina termer. Men jag föredrar nog Gretzky i sammanhanget, förebildsmässigt.

Sett till utseende och spelstil så blir jag kanske mer av en Butch Goring även om den hjälm han bar är av särslagen art och rätt svår att få tag i.

Fast förresten, är det inte jobbigt att hela tiden måsta apa efter någon annan eller annat och att inte bara stå ut med att vara sig själv?

Hans Antonsson är ju iaf Mats Sundin upp i dagen.
Kommentera

Åh så gulligt snälla alla är mot varandra. Ska vi ha kramkalas eller spela hockey.

Smokey: Vaddå skada, medfödda förståndshandikapp gills inte.
Kommentera

Mats Edström: Kan ju hoppas fler hakar på!
Kommentera

actionleif: Självklart!!!
Kommentera

actionleif: Bra, det är så eneklt att bara greppa gallret, hålla fast dem och slå dem i ryggen.
Kommentera

Mats Edström: Vinsten går väl såklart till lekterapin?

Moverare: Klart vi har gallerpojkar, vi satsar ungt i år
Kommentera

actionleif: Taget men det är ju som att stjäla godis från ett barn!
Kommentera

För övrigt kan jag inte begripa varför JimmyH har dubbla visir.
Kommentera

actionleif: Har ni några gallerfegisar i laget i år?
Kommentera

actionleif: Fjolla.
Kommentera

Mats Edström: Sätter 50 på motsatsen!
Kommentera

I morgon återtar Sundsvall Fans titeln "världens bästa supporterhockeylag"!

Kom ihåg vart ni läste det först! ;-)

Kommentera

Ni spelare som vill ha slipat innan matchen måste komma lite tidigare då sliparmannen kommer vara där strax före 18 för att sedan stressa iväg.
Kommentera

upprepar mig själv nu när folk kanske är på jobbet.

Skriv ut och sätt upp på arbetsplatsen!

www.hockeysnack.com/medlem/actionleif/filarkiv.php?showfile=prototyp3.jpg

Sedan får ni lyssna på Radio Guld imorrnbitti strax efter klockan nio då två dårar kommer att vara i studion..
Kommentera

Per HApps: Skulle haft en ny bild så har vi kunnat jämfört.. ungefär såhär ser han ju ut nu : www.hockeyligan.se/media/2002_2003/bilder/Elitserien/Sodertalje_SK/100px/31_Magnus_Lindquist_100px.jpg
Kommentera

Per HApps: Han har lite mer ansiktsbehåring
Kommentera

actionleif:
Det man kan säga är att Jimmy H vuxit om sig, :))
Kommentera

actionleif: Nummer två ser grymt stadig ut...
Kommentera

« · 804178 · »