För klenproppar som dig det. Mycket snack å lite verkstad är väl det du skall skriva på din profil. Armar å ben som lampsladdar fast å en storkäft fast det brukar lösa sig självt med såna klenisar. Har idag satt ett pris på din eminenta pappskalle så det löser sig nog (C;
actionleif: Och helt plötsligt fick man en anledning att inte gå. Måste vara dömt att misslyckas om men ger den karln en PA anläggning att våldföra sig på.
Dalan: 6-1 till timrå efter andra perioden, kuriosa är att vi fått en ny stjärna på speakerhimlen nämnligen Erine Eagle, klockren som speaker, stakar sig inte och är tydlig, Pratarn se upp, du har fått konkurrens :)
Dream Team: Trevligt med seger, en ny era i supportermatcherna har inletts. Över 5000 spänn samlades in för Lekterpain, bara det är värt en applåd med tanke på att det inte kan ha varit mer än 100 på läktaren, om ens det. Sundsvall Fans utan TIKare i laget gick på knäna i tredje och var inte ens nära.
Madde: Inte en enda A-lagsspelare var på plats och såg matchen. Men de har väl fullt upp med tanke på att julafton är på söndag och ett litet uppehåll i Elitserien.
Kanon match! Jag fick köra riktiga spotlighten. *stolt*
Skarin hade massor av hånlåtar som han körde i musikbåset.
LingaN: såg timrå-hv71 i repris nu igen jag såg den live i går med det var lika jävla skönt nu igen när sanny satte dit 6-6 målet jag fick går hud på armana
Jag är så besviken & förbannad på mig själv. Tack vare att jag inte fixat i ordning julklappar, städning & dyligt så missade jag matchen. Fruktansvärt frustrerad när ens gamle vän Ante Nordin (Norden_AN här på HS) var med å spelade dessutom.
Roligt att ni som var med å spelade vann i alla fall, inga dåliga siffror heller!
andyo: Förstår att det är stressigt innan jul ;) Men vad gör det? Det kommer väl en match nästa år också, då blir det i Kattlådan. Kanske man tom får hänga dit en i nätet då?
Abron: Härliga bilder! vore fint om du kunde maila de högupplöst till mig!
Tusen tack till alla inblandade igår! Spelare, Sjöstedt som speaker, Per Arne på klockan, Abris och Gurra som båsöppnare, Domarduon, Friskan, Ann mfl som samlade och sålde lotter på läktaren.
Har inte så stor koll på vilka som jobbade där men tusen tack alla ni som var i hallen igår! Ni skänkte smått fantastiska 5301 kr (vid en första räkning) igår!! Nytt rekord för supportermatchen antar jag.
Helt otroligt. Mer otroligt var att flickvännen vann det i mina ögon största priset, Jonte Hedströms signerade klubb ;)
actionleif: Hoppsan!! Va det flickvännen?? :) Jo jag kan dra rätt vinster ibland jag...Ganska kul att Mats Edströms Sambo vann den andra klubban...Fniss...Själv gick vi hem med en sundsvallshatt, en sundsvalls-t-shirt (till sambons stora förskräckelse) och en Timrå IK skiva....
Mats Edström BÖR ha sätt siffrorna jag tejpade fast på porten hemma 7-2 stod det så fint i relativt stora siffror tillverkad av maskeringstejp...Då må han ju ha känt sej välkommen hem tycker jag....
actionleif: Ja jag frågade Kjell o han sa att det kunde jag ta itu med och det gjorde jag... Men Mats må ju va tokig...hade jag velat mygla hade jag vunnit ena klubban o sambon den andra*S*...Närå...allt gick schysst till...Garanterat!:) Kul det drog in så pass mycket pengar...jättekul...
Tränaren för supporterlaget kan bara säga att spelarna som var med var strålande i sitt spel. Vad som var det roligaste var att alla spelade verkligen efter det vi sa före matchen dvs vi skulle spela med huvud o inte arsel. Vi sa att vi skulle hålla ihop över banan det gjorde vi med bravur nästan överbetyg där, vi spelade verkligen enkelt å såg till att vi hade puck framför oss hela tiden och jag tror att ingen var trött för det såg faktiskt så ut så.
Dom fick skjuta från sidorna för det mesta å där tog Ubbe "väggen" Karlsson ALLT. Returerna tog vi alltid hand om eftersom vi var väl samlade som i övrigt på banan hela matchen. Vi hade snabba avslut å det var inte så mycket krims krams i hörnerna alla Sedin som tar kraft om man tappar pucken å skall den långa vägen hem, nä där var det riktig hockey från killarna snabba avslut som dessutom var resoluta utan pardon. Vi stog upp bra på både offensiv blå som den egna å tvingade för det mesta dom "blåa" att ta taskiga beslut.
Bytena var lite vingliga från början pga tre backpar tre centrar å fyra ytterpar där det var rena rama hönsgården i båset jag var nära hjärnblödning pga att en del följde rakt av slips den femma dom börjat i hahaha men det löste sig med att vi spelade med tre sedan å rullade runt på folk hahaha gosse man var jätteyr själv där ett tag å då har jag tränat småkillar i 8år men detta var nog det yraste jag varit med om i ett bås hahaha.
Killar ni spelade faktiskt riktig hockey igår det var inte så mycket hawaii hockey som det brukar som dessutom tar kraft ni var helt enkelt överlägsen igår utan att överdrivit i ord på det. ALLA får betyg MVG av tränaren å hoppas att ni kom ur sängen i morse hahaha.
30: Jodå, nog kom jag upp ur sängen allt, men det blev ett besök på akuten i natt, 2 revben gick åt he,,, men det biter inte på en fd 08,a öven om det var redan i andra bytet....
Rip Kirby: kul citat från MoDo-Adam där i sin timråanalys. Det han säger är alltså att om målvaktsspelet havererar och forwards havererar och om juniorerna havererar, då kan det bli kval? Vilka lag i serien hamnar INTE i kval på dom premisserna? 😅