Abron: Klart att det skulle dömmas efter veteranregler och ska jag vara ärlig så grisade de blå mycket mindre i sista perren.. och det betalade ju sig.
actionleif: JaJa, var ju jätte kul att det blev en bra match, jag måste hylla Zebrena för en mycket bra genomförd match, katternas totala överläsenhet i spel, skridskoåkning och framför allt ett schyst spel. Vi grävde ner oss i taktiska dispositioner som att att "Hålla I Hopp" men som salut, den enda i vårt lag som hade nått, kunde nått, om hockey var vår båsdörrs öppnare samt goa coach......
Now både ont här å där, men inga rev ben skadade...
Nu efter några timmars sömn så känns det behagligt i kropp å själ, och det var kulans att få vara med spela. Lita synd att inte fler kommer å tittar på, hade säkert kunnat muntrat upp många i julstressen.
Tack alla som bidrog till Lekterapin! 3098 friska kronor blir en fin julklapp i efterskott. Tack även till er som bidrog med 2:50 i icke gällande 50-öringar, en dansk 5-krona samt 41 cent (euro). ;)
Tack för en härlig batalj ute på isen!
Dagens träningsvärk är en skön smärta som jag bär med glädje.
Abron: Jag vet inte om det sas något om detta i diskussionerna som följde efter medlemsmötet nu i måndags, men det nämndes iaf där att det inte blir någon supportermatch den här säsongen. Orsaken skulle visst ligga i att någon av de i Sundsvall Hockey som hållt i trådarna hade dragit sig ur. Det sas vad jag kommer ihåg inget om kommande matcher supportrarna emellan. Vi får väl hoppas att intresse finns att driva detta vidare.
Tikinmyheart: Tänker bara på- Dansbandskampen, Körslaget, Let´s Dance, Stjärnor på hal is -när jag ser länken.......Billigt som fan att göra programen och typ all tittar på vansinnet! 2000-talet är ett skämt!
Blizzard: Men ta av dig skygglapparna för i h-e! Det är ju du ditt mörka element som har stora problem som dömer ut folkminoriteter åt höger och vänster. Men ta din dödsmetal och stoppa upp den någonstans....