TIK-Bergslagen i all ära, självklart vill man tillhöra denna posse av coola och reslystna grabbar... Men ju fler TIK-underavdelningar, desto bättre! Ett TIK021 med skyhöga medlemskrav mår alla bra av...?!
Risken finns att TIK021 blir ett enmansprojekt, men va´fan då´ra...!?
Grattis Västerås ni har vunnit en husvagn! Kul med en ny underavdelning och hör av dig Hempen så ska jag hjälpa dig att bända till 3:an till en 2:a istället!
Hemp: TIK-Bergslagen och TIK-021 lär få ungefär samma förhållande som tex Hells Angels och Brödraskapet har... TIK-Bergslagen är mer granit och fiberpäls. TIK-021 mer Armani och loafers med tofsar. Båda har dock samma mentala härdsmälta.
Sedan blir min morbror glad över att Hempen flyttar till Gurkstan och Bergslagens port i öster. Han är byggnadsarbetare med specialinriktning på skyddshäkten, fyllehäckar mm. Det ryktas om att Västerås planerar en storskalig utbyggnad. Välkommen till Västmanland!
Höllu du´lu! Int´ är TIK021 tofsloafers int´... TIK021 är mockakängor alternativt bowlingpjucks! I övrigt köper jag din mycket fina och målande beskrivning...
Skickade ner det påskrivna hyreskontraktet idag! Så nu finns ingen återvändo, hoppas bara att allting löser sig...
FBK blir bara hetare och hetare... Kan laget överhuvudtaget torska? Tippade dem som SM-vinnare redan förra säsongen (samt inför den innevarande) och denna gång lär tipset slå in... Men... Vore coolt om någon outsider slog till! Heja MoDo...!
En sifferjävel hit eller dit liksom...!?
HUR GÖR MAN??? TIK:are i V-ås måste JUH också ha en hemsidejävel...!