1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

577877 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06

1489429 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06
Epost: Skit i den där nu . Supergurra lider i sin ensamhet och vill få bekräftelse på att han finns till
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06
Epost: Var du tvungen att säga det där när allt hade lugnat ner sig?
Lysande.....eller nåt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06
Gurra88: Så Nubben spenderade TIK in i krisen? Om du missade det är han ny sportchef och hans värvningar har hjälpt till att rädda klubben kvar i es.

Om man inte vet vad vad man pratar om är det betydligt bättre att vara tyst.
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06

bisterfinnen: Eftersom jag inte läst  artikeln om de 16 kr så förstod jag inte riktigt vad du menade med de 32 ölburkarna. :)

Sen är det väl 1 kr pant numera, så då blev ditt inlägg väldigt missvisande;)

Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06
Gurra88: om du hade läst mitt inlägg om 32 ölburkar och levt kvar på 90-talet som jag... Så kanske du fattat tidigare, hahaha

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06
spud: kämpa på spud
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06

Gurra88: Men allvarligt Gurra, kan du lägga ner. Vad får du ut av att sitta här inne och jävlas. Timrå kommer spela i ES nästa säsong, de kommer få genomgå ett ekonomiskt stålbad och vi får se hur det går helt enkelt. Varför sitta och provocera och vara dryg? Det är ju så jävla tråkigt, det blir dålig stämning helt i onödan.

Vi har ju varit igenom samma helvete själva och tack och lov så gick det bra, otroligt bra dessutom. Nu är vi en ekonomisk stark förening för första gången på evigheter. Kommer du inte ihåg hur jävligt det var innan?

Vart är förståelsen och ödmjukheten hos dig? 

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06

Dream Team: Dock som det står är ju inte stormen helt över, men det va ju ett jävligt stort steg i rätt riktning

T o m jag hade kunnat tänka mig att lägga de där 16 kr:P

Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06
Kongo: Absolut inte,men han verkar vara en jävel på att spendera
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06
Gurra88: Men äntligen! Det finns hopp, det trodde jag inte om dig! :)

Ja, varför gör man sig inte kvitt hela skulden om det hänger på småslantar, det undrar jag med. Men några miljonbelopp handlar det alltså inte om längre.
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06
Gurra88: Tror du att det är sportchefen som sätter budget?
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06

Dream Team: Sorry. Missade det inlägget. Nä det har jag inte läst, då verkar man ju ha klarat sig, eller köpt sig tid som det står. Sen kan man ju fråga sig vad de där 16 kr står kvar för??:)

Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06

bantaloni: Vi har efter säsongen ett eget kapital på 20 miljoner. Går förstås inte att ersätta elitseriens bästa spelare, men att något ska vi nog hitta. Ni däremot ska dra ner ytterligare på eran A-trupp. Tycker du att vi ska vara oroliga inför våra möten? Vi har varit i samma skit ni går igenom, är bara oerhört tacksam att det inte är vi som är där nu.. Med en stor förändring i föreningen så fixar ni det, låter ni däremot Nubben äventyra er ekonomi även i fortsättningen så är ni ett sjunkande skepp. Gör om gör rätt.

Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06
Gurra88: Men kan du inte läsa pojk? Jag postade ju en länk till dig i ett inlägg tidigare där det stod att läsa att klubben nu har en skuld hos fogden på 16 spänn. Här har du länken igen!
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06
dr-nix: Var inne på St.. Fick lite mer klarhet hur det såg ut. flera miljoner hos kronofogden som det verkade?
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06

Gurra88: Sluta bråka nu, visst folket här inne hjälper inte men anledningen att de är gnälliga är för att du kommer med helt galen information och de tar för givet att du driver med dem.

Personligen tror jag att du helt enkelt inte har någon koll alls på hur Timrå IKs ekonomiska situation ser ut, och snälla länka inte till AB eller någon sån källa för de har om något lika lite koll som du. 

Kolla in st.nu och dagbladet.se jag har för mig att de ska ha några ingående artiklar där folk i Timrås ledning förklarar situationen på ett bra sätt 

Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06
Gurra88: HAHAHAHAHA rolig du det finns ju ingenting att vara orolig över, tycker det ska vara ni som ska vara oroliga . jag är nog inte ensam om att tro att silverberg ,järnkrok,svedberg,ekholm kommer att dra långt bort nästa säsong....vi kan öppna detta diskutionsforum när det e dags att vi ska mötas igen !!men oroa dej inte ni som kan få ut en sån super kapacitet ur alla spelare gör det då,kasta in superfenmman med tord lundström,virus lindberg och dom andra oldtimers som ni har , ska inte du ut och bränna bocken snart??
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06
Gurra88: Ha ha men sluta nu.
Löjets skimmer lyser över allting från er sida nu.
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06
Stor eloge till alla som åkte ner och stöttade våra spelare idag. Hoppas ni har det trevligt på vägen hem. Forza Timrå.
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06
Ingen idé att retas med oss - vi tål fan spiken numera. Svårt att bli upprörd efter att ha grejat kontraktet efter den här säsongen. Go waste your troll skills someplace else. Här faller de platt till marken. :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06
spud:Öpp öpp öpp kasta inte sten i glashus nu Spud ni är inte ett jävla skit bättre ni och det vet du!
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06
superfalle: Precis
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06
foppa78: Precis . Ombytta roller för några år sen . De går fort i hockey . Kan gå lika snabbt åt andra hållet . Då är de skönt att ha hållit en låg profil då man låg på topp
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06
bantaloni: Skit i de där nu tony , du diskuterar med en lågbegåvning eller en väldigt ung pojke . Låt de bara va
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06
Vi i Modoboken hade problem med skadedjuren bifare för ett tag sen.
Att svara på deras inlägg fungerar inte.
Att komma med sakliga argument fungerar inte.
Att vädja fungerar inte.
Att be dem dra åt helvete fungerar enbart genom att man mår lite bättre under ett ögonblick, men sen fungerar det inte.
Att totalt nonchalera dem fungerar.
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06
Gurra88:vad då vi?? sitter du som nåt jävla ordförande eller???
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06
Gurra88:höö ndummaste jag har hört , hoppa in på din tråd och sprid mer av din skit
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06
Gurra88: Hörru du, ta ditt jävla saltkar och kör ner i halsen på dig själv!
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06
Gurra88: Lugn i båten nu detta ordnar sig säkert nu ska vi brynäsare inte vara kaxiga bara för vi har mycket cash;-)
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06
Jo visst men det är ju det som är så jävla sjukt frölunda har väll om jag inte minns fel en jävla massa pengar som på nått sätt är låsta och då lånar man 20 mille utav got event (tror det var dom) TROTS att man har dom pengarna själva egentligen jag fattar inget men där ser man hur det går när man värvar en massa pengakåta finnar!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06

Att ni orkar...

Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06
Blizzard: Eftersom du inte kan styrka det med något utan det är ren idioti. Tror i ärlighetens namn att Timrå klarar detta också. Men att helt blunda för det ekonomiska läget är ju rätt korkat.
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06
Gurra88: Det fick du ju svar på i ett tidigare inlägg. Timrå undvek fogden och kommer fortsatt ha två miljoner i eget kapital. De 15 Mkr. man vill ha in är väl för att slippa hamna i likviditetsbrist kommande säsonger. Frölunda lånade väl 20 Mkr. av lite samma orsak?
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06
Gurra88: "Om ni inte är oroliga för degradering varför då bli så upprörd? "

för du sprider massa skitsnack!

om jag går in i er bok och skriver "BIF kommer konka inom 2år" ska inte ni säga emot då för att "ni inte är oroliga" jävla pucko!
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06
ersson: Fan vad alla lackar ur. Om ni inte är oroliga för degradering varför då bli så upprörd? Ni som vet så mycket kanske kan svara på om de sista 4 miljonerna gick till kronofogden?
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06
sargad: Bremberg är ishockeyns Peter Apelgren, fullkomligt briljant och helt sjuk i huvudet. 
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06
ersson: Och här kommer länken till det gamla örhänget 'Bor du hemma ännu', grym version speciellt tillägnad till några av de utomsocknes GB-gästerna. Kolla in presentatören/hallåan, Nästan Bremberg.
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06
Knylan: Förutom falangen då. Dom entrade isen och körde tåget iaf.
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06
superfalle: får väl ringa
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06
Gurra88: Släpp kuken och flytta ut från morsans trånga källare, sen kan du återkomma.
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06

Skarin: Det är synd att vi är så artiga i Timrå numera. 

Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06
Kramer: Ja hockeykulturen där saknar motstycke i sverige
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06
Kramer: Asplöven, som kanske spelar i samma serie som Leksand nästa säsong, hade 232 mot Sundsvall.  
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06

5447 som publiksiffra på en helt betydelselös match i KA!

Leksand är defenitvt värd en plats i elitserien.

Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06
Nu när vi har några års nedgång och facit på hur klubben skjutits i sank krävs det förändring.
Som jag ser det så måste Timrå IK satsa mycket mer på Juniorverksamheten, jobba för att en större trupp "egna" produkter spelar i A-laget. Det måste bli tradition i föreningen att träna hårdare och smartare, det måste bli ledstjärnan för framtida Timrå IK

Timrå IK är dom bästa.
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06
mikenomad: Skönt. Nya miljoner som Nubben kan bränna på absolut ingenting
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06
Gurra88: Med ett eget kapital på i runda slängar två miljoner så har då jag väldigt svårt att se att klubben skulle bli av med elitlicensen.

Citat från ST.nu: "I skrivande stund har Timrå IK endast en skuld hos kronofogden på summan 16 kronor."
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06

T T: Nä det ska baske mig bli krig så att firandet får en härlig nyans av bajsbrunt.

Härligt TT bra idé. :)

Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06
Gurra88:

Tyckde jag hörde mamma Agusta67 ropar.

- Gurra88 MATEN ÄR KLAR, SLÄPP DATORN OCH KOM OCH ÄT NU !!!! 
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06
Gurra88: Klartobetart så du kan sova lugnt inatt. Faktiskt är det så att det vänt nu. Ekonomin är i balans och allt ser toppen ut. Pengarna i det närmaste strömmar in så det blir bra det här. Nubben kommer få fina förutsättningar, no doubt.
Kommentera

1489429 · »