1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582386 inlägg · 6215 ämnen

Timrå IK - Brynäs 2007-12-08

« · 951361 Till forumet


Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
Finns väl ingen anledning att göra några ändringar. Robban tillbaka, kanske att han kunde gå center i fjärde i stället för Hynning?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
T T: Erik Andersson ska ju enl ST eller Dagbladet spela med Bobbarna ikväll och borde väl isåfall kunna medverka även imorn?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
Frella: Det var ST och då är det förmodligen fel.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
Frella: Sebastian Erixon spelar med IFSH i kväll men inte Erik.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
Jag undrar jag om inte det blir en reaktion på frölundamatchen idag,alltså ett bakslag med en förlust som svider,men jag hoppas jag har fel.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
fighter: Hoppas min känsla har fel när den säger att vi loosar ikväll.
Jag vill se 5:e raka segern o jag jhoppas verkligen att dom inte tänker tåla en förlust till mot äcklen från Gävle.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
Hahl Bundy:

Äcklen?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
Hahl Bundy: Ingen skam att förlora mot ett bättre lag...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
Bissett19 o huge: Visste väl att ni skulle komma o säga hej! :) Puss o kram
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
Huge: Det kommer att trösta dig ikväll.... men de övriga i ert gäng?
Nää... :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
Huge: nej men skäms om man förlorar mot ett sämre lag,som i det här fallet faktiskt brynäs är.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
Bissett19:

Japp..Äcklen.. Bruunäs = Ett skit lag och skitfans..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
Jag undrar vem det är som har spelat in Timråmatcherna mot Linköping och borta mot Djurgården ? och om denne ska spela in kvällens också ?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
Huge: Bättre lag brukar ligga högre upp i tabellen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
Jensen_12: Som alla vet vinner det lag matcherna som vinner tugget i matchtråden på HS. Let the pajkastning begin.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
Tant-Gert: Det tvekar jag ju på, att det har något sammanhang. Men jag tror vi vinner ikväll, oavsett vem som vinner den där pajkastningen du pratar om ;)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
Jensen_12: Mina nojjiga looser-tics säger förlust med 1-4 med sista i öppen kasse. Men jag hoppas naturligtvis på motsatsen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
Tant-Gert: Jag tror vi vinner med 4-1 faktiskt, raka motsatsen till ditt tips alltså :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
Jensen_12: Skulle vara så enormt skönt om vi kunde vinna mot Brynäs ikväll !!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
Brynäs, Brynäs. Likt en humla förnekar dom sin egen oförmåga och piskar upp oss, gång på gång. Det är bara att inse: detta är en av de tuffaste motståndarna vi har i serien. Inte om man grundar det på tabelläge eller rankar de berömda papperstrupperna, men i realiteten. Likförbannat: i afton blir det seger. Tre raka seriematcher tar dom icke.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
Bragd-Birger: min magkänsla säger mig att det blir en reaktion av matchen i torsdags,som nog var årets bästa match därom kan det bli skittufft ikväll.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
Bragd-Birger: Hmm, brynässupportrarna i brynäs tigers kanske ska byta namn till brynäs bumblebees.. (BB). Passar ju i färghänseende helt lysande också. Så kan A-laget ha små teatervingar på ryggen för att göra koreografin vacker och konsekvent, allt med en stor humla på bröstet (kanske är det den där blaffan som redan finns där ska föreställa när allt kommer omkring..)

:)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
så har Martinen målat igen...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
fighter: Det verkar som motivation slår klass ikväll. Hoppas på undantag ikväll.
Efter fyra raka segrar är det här en match vi egentligen har "råd" att torska, och just det känns också lite oroande. 100% inställning ikväll tack
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
RocknRolf2: ja så är det.jag är lite orolig för inställningen ikväll efter urladdningen i torsdags dom har ju visat såna tendenser förut,men kan dom bara tända om så ska dom kunna vinna.men som sagt jag är inte säker på att dom lyckas med det,det är bara att hoppas.

sen har ju junisarna en viktig match mot knätoffsarna samtidigt
så man får följa 2timrålag ikväll.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
fighter: Lite bråkigt i skellefteå,kolla på swehockey hehe
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
Kul TV-match...

38.08 2 min HV71 97. LEDIN, Per HOLD
36.39 2 min SAIK 37. GOREN, Lee ROUGH
36.39 2 min SAIK 58. MARTTINEN, Jyri ROUGH
36.39 2 min SAIK 37. GOREN, Lee ROUGH
36.39 2 min SAIK 32. HAAKANA, Kari ROUGH
36.39 2 min HV71 20. JOHANSSON, Eric ROUGH
36.39 2 min HV71 8. GRILLFORS, Daniel ROUGH
36.39 2 min HV71 7. GUSTAFSSON, Per ROUGH
36.24 2 min SAIK 16. LINDGREN, Fredrik TRIP
34.12 2 min SAIK 29. NORGREN, Christoffer ROUGH
34.12 2 min SAIK 29. NORGREN, Christoffer ROUGH
34.12 2 min HV71 10. THÖRNBERG, Martin ROUGH
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
fighter: Jag tyckte de kändes skit att han gjorde bra ifrån sig i början, men nu skiter jag i de för om de är sant att han var en diva som krävde speltid utan att förtjäna de så kan han vara i Skellefteå då.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
Snoop: Varför lirar inte Pärssinen????
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
lungan: Timrå IK

--------------------------------------------------------------------------------

31. BACKLUND, Johan
Goalkeepers 1. ÅKERLUND, Magnus

--------------------------------------------------------------------------------

1st Line 30. KOKKO, Petri 9. KOSKINEN, Kalle
7. HYNNING, Fredrik 32. HAHL, Riku 37. PYÖRÄLÄ, Mika

--------------------------------------------------------------------------------

2nd Line 4. JONSSON, Robin 8. LINDSTRÖM, Sanny
62. TENKRAT, Petr 17. ANDERSSON, Johan 71. HEDSTRÖM, Jonathan

--------------------------------------------------------------------------------

3rd Line 36. STYF, Pär 29. LOTVONEN, Kimmo
10. SUNDH, Oscar 13. REGIN, Peter 16. AXELSSON, Anton

--------------------------------------------------------------------------------

4th Line
19. SVENSSON, Björn 12. CARLSSON, Robert

17. HERMANSSON, Daniel 37. SUNDSTRÖM, Alexander 27. SPETS, Lars-erik
4th Line 3. JOHANSSON, Daniel 33. KARLSSON, Sebastian

--------------------------------------------------------------------------------

14. MÅNSSON, Mathias 15. HAUHTONEN, Janne 41. WIDING, Daniel
3rd Line 10. NOLANDER, Peter 8. ANGELL, Nicholas

--------------------------------------------------------------------------------

23. DANIELSSON, Björn 36. LIND, Mikael 28. BRENDL, Pavel
2nd Line 22. SUNDQVIST, Jörgen 11. HIETANEN, Juuso

--------------------------------------------------------------------------------

29. ALCÉN, Johan 24. HANSEN, Mads 12. DACKELL, Andreas
1st Line 18. KANKAANPERÄ, Markus 7. SJÖDIN, Tommy

--------------------------------------------------------------------------------

Goalkeepers 25. LINDBÄCK, Anders
30. SPERRLE, Daniel

--------------------------------------------------------------------------------

Brynäs IF

--------------------------------------------------------------------------------

Referee: Lindqvist, Mikael
Linesmen: Lyth, Peter
Winge (Leks), Daniel
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
Helvetes jävla kuk skit! Pärssinen är ju grym och har varit bäste ytterforward på slutet. Varför ska jävla fucking brunas alltid få massa handikapp för?

Dessutom: Varför sätta in Hynning där? han är ju iskall, ge Axelsson eller nån chansen med finnarna istället
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
AndersN: ja det är en konstig match,jag har just pratat med en hv fan
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
ingen som vet om han är skadad eller om det är nåt annat.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
fighter: Om nu Mora eller Luleå vinner så putttar dem ner Brynäs under sluspelsplats, tror skutton att de kommer ge allt och ännumera nu när de inte längre är på slutspelsplats.

Nej ikväll blir det en tuff match, hoppas dock på seger, men den känns inte säker, Timrå måste ge sitt yttersta i varje sekund av matchen.

Hoppas backe håller en nolla till...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
RocknRolf2: håller med varför ska det jämt hända nått mot äkel bruuuuunäs, nu när väl Backlund ska stå, ja då j-vlar ska topp forwaden vara borta istället! .......tycker också det är konstigt med Hynning i den kedjan, stor chansning av challe, men men de kan ju bli bra :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
adde_1337: Anledningen lär väl vara så enkel att han inte vill röra om i andra formationer som fungerar bra. Funkar det inte med Hynning så finns ju Svensson och Carlsson att tillgå som fjärde forwardspar.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
Hoppsan, Mora och DIF tappar viktiga poäng i slutet...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
lungan: ja helt klart att det handlar om hjärta ikväll.
jag har just nu tagit beslutet att gå på lokal och se matchen
så nu har jag hällt upp kvällens första öl det är lika bra att man dopar sig om nu det skulle bli en förlust.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
RocknRolf2: De andra resultaten går vår väg idag. HV får rejält med pisk i Skellefteå. Färjestad ser ut att gå mot oavgjort.

Under sådana här förhållanden går det bara att negga när det gäller vår match. Ser för bra ut helt enkelt. Snöplig tvåmålsförlust hägrar.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
Kollade myp2p.eu, dom sänder Timrå - Brynäs matchen ikväll!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
arf: Färjestad förlorade i förlängningen och får bara en poäng. Negga inte, nu far vi till E-on och stöttar grabbarna. Just go for it!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
arf: jag har sms kontakt med en kompis som håller på hv,jag säger åt han att nu kommer svackan som alla väntat på.sillstryparna får bara en pinne mot mora,tror inte att bävkman står i deras bås nästa år.
skulle sitta jävligt fint men en vinst till ikväll.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
arf: Är inne på din melodi, när det går Timrås väg i andra resultat brukar det inte bli seger för Timrå!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
RocknRolf2: ge hynning chansen,finns mycke hockey i den killen bara han får piggna till riktigt efter skadan,nu går jag bort till mitt mecka.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
AndersN: Jag tycker draget med Hynning i första femman med Hahl är klockren, VI alla kommer väll ihåg hur bra Hynning spelade med Chabada i Luleå förra året, samma mackor kan Hahl leverera till Hynning böra för han att slå in pucken i mål!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
Scheisse att Päronet är borta. Typisk jävla Brunstjärts-tur. Hynning känns väl knappast som en klockren ersättare. Å andra sidan: Challe vill så klart ändra så lite som möjligt i ett vinnande lag. Bättre då att ha övriga formationer intakta.

I övrigt är omgången resultatmässigt härlig. Vi noterar att Modo nu är ute ur sin formtopp igen. Men som alla vet: det spelar ingen roll om man förlorar allt i serien, ety det är i mars/april man ska vara som bäst. Lova nu att ni lever efter det mantrat, modolider.

Allt - utom Pärssinens frånvaro, då - talar för timråseger. Form, tabelläge, Brynäs inneboende äcklighet...allt. Och därmed säger tecknen otvetydigt: torsk. Men jag tror fanimej icke på det. Världen är ond, men det finns gränser.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
AndersN: Vi får se helt enkelt. Men killen måste börja visa att det finns hockey i honom snarast, han är inte värvad som nån halvreserv. Upp till bevis ny Hynning
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
Nu Hynning.

Och hellre Hynning i Regins kedja än med finnarna. Men vi får se...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
RocknRolf2: Och inte köra Regin-Sundh-Axelsson ? Den linan vill jag verkligen ha intakt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
Kul med övriga omgångens resultat att spela på. Vinner vi är vi uppe på samma poäng som klöbben och det var rätt avlägset för några omgångar sedan.

Brynäsarna lär ha lite mer sammanbitna käkar. Inte mycket som gått deras väg idag. Förlust och det surrar rejält i getingboet i botten. Seger och till och med Sjödins fruga drar på munnen.

Stort hopp på Kungsholmen i alla fall.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
Bragd-Birger: Men nu slänger man in sämsta forwarden i bästa kedjan. Hade hellre sett att man "jämnar ut" istället. Men med tanke på lön/meriter hoppas man väl få igång Hynning lite, annars kunde lika gärna Svensson spelat i första, som faktiskt har varit bättre
Kommentera

« · 951361