1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581717 inlägg · 6215 ämnen

Timrå IK - Brynäs 2008-03-06

« · 998492 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
diffe: Jo, men inte 2 femmor som ständigt spelar PP.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Och är det inte härligt att alla finnar är tillbaka på allvar.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
diffe: nej, vi har bara 1 femma. Tror han menar att vi inte har 2 ordinarie?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Jensen_12: vadå har vi inte 2 femmor??
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
diffe: Fast det blev ju ett PP mål där...
Kommentera



Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Jensen_12: MÅÅÅLLL!!!!
Kommentera


Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
diffe: Det är väl så att vi inte har 2 klockrena femmor. Det bara är så. Challe tycker det funkar bäst så, antar jag.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
När jag ändå håller på att spy ur mig....

Varför finns det inga tydliga roller i PP Är det inte dags att plocka fram 2 femmor nu?????

Eller är det meningen att alla ska få spela???
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
fighter: Ja, vi tappar ju förmodligen 3 backar i form av Sanny, Kokko och Koskinen. (Inga frågor om Kokko, det är bara förmodat) Så nog tror jag vi får in bättre backar. Den som blir svårast att ersätta blir nog sanny.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Uno Gordon: timrå har en kanon målvakt att hämta i mora ........
Pitkämäki !!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Jensen_12: jo för all del,men det räcker inte vi måste få in nån eller några som riktigt kan stångas plus nån bra spelande back,det måste bli prio nr 1 till nästa säsong.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Skarin: Är han det? :D
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Simmalugnt: nej, antagligen inte. Nu hag jag ju inte sagt att Robin gjort en kanonsäsong. Han har inte spelat riktigt på topp. Han kan bättre, det hoppas jag alla förstår. Jag säger bara att han har något som även andra klubbar ville åt. Vad det skulle vara kan jag inte sätta fingret på, men han utvecklas fortfarande.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Pärssinen är bäst på plan.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Jensen_12:

Jo jag menar att det var många som VILLE ha honom inför den här säsongen, men tror knappast det blir någon kö i sommar....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Uno Gordon: Tack Uno Gordon!!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Simmalugnt: Vad menar du nu? Nu hänger jag inte riktigt med.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Jensen_12:

Ville var ordet sa bull....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Förresten, är det någon som vet vad låten som spelas just nu heter? Den med lite keybord då och då. I webbradion.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Uno Gordon: Han har inte kommit till sin rätt i år. Jag tror han blir bättre nästa år. Det var ju inte bara Timrå som ville ha honom, av alla Elitserieklubbar.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Är Pärssinen kvar i spelet?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Jensen_12: men försvara inte R.J. - snälla! Han är sämre än Henrik Petré tamejfan!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
slut på andra
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
diffe: Jag säger inte att du har fel, men det känns som att du inte kollar på saker och ting från olika vinklar, så att säga. :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Jensen_12: Jajemänsan.... verkar som om Janne är trött och mest vill vila nu.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
PP nu, nu sätter vi in 2-1 och visar vilka som bestämmer!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Jensen_12: ja absolut!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
diffe: Han är kanske lite klantig, som du säger så drar han på sig lite onödiga utvisningar. Det kan jag tycka att Koskinen gör också.
Kommentera


Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Tjalalalalalalala! Anton Axelsson :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
diffe: MÅÅÅÅL!!!!!!
Kommentera


Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Jensen_12: Robin är inte som ett plåster utan som en ryggsäck, kolla han är alltid bakom och hänger rycker drar och blir utvisad
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Simmalugnt: Vi har en bättre trupp än dessa lag och vi har vunnit fler matcher i serien. Alla slår alla, mer eller mindre.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
diffe: Ingen som bryr sej om den här matchen längre?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Jensen_12: varför visar han det inte då robin alltså? ja Lindström tacklar riktigt bra! Klart att man kan hitta negativt om alla och positiva saker kan man också hitta. Om han är så bra defensivt då ska han stanna vid egen blå och hans defensiva spel är väl det ända lilla lilla lilla positiva hos honom.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Simmalugnt: Vi har tagigt mer poäng än dom.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Jensen_12:

Jamen om det nu är som du säger att alla slår alla, vad är det då som säger att vi är så mycket bättre än Mora, Södertälje, SAIK och Brynäs?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
diffe: Jaja, du hittar säkert något negativt med alla spelare.

Lindström: Tacklar bra, mycket bra defensiv, stabil spelare.

Kalle K: Hyfsad offensiv back i mina ögon, stor och tung, stabil spelare även han, lite långsam kanske.

Kokko: Bra på det mesta tycker jag, vågar skjuta i PP, passar bra.

Styf: Kämpar alltid, ger sig aldrig, hyfsat skott, bra defensiv.

Moe: Bra offensivt, mindre bra defensivt, har inte sett honom spela så mycket, så jag kan inte säga så mycket heller.

Erixon: -||-

Robin Jonsson: Är bättre än många tror. Defensivt är han mycket bra och ligger alltid som ett plåster på motstångarna, förstår inte varför alla klagar. Han är ju inte värvad som någon poängstark back.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Jensen_12: Ok

* sanny- han må vara en trevlig kille och en bra kapten, men han ska absolut inte transportera puck, han har lyckats bra med det 1 gång under 50 matcher. Han ska tackla bara tckla. Jag är faktiskt glad att han lämnar..

*Kalle- För långsam ,,, Har iof gjort en bra säsong, men inte tillräckligt bra. tack för den här tiden.

* Koko- han skulle jag vilja ha kvar , mycket mycket bättre i år!!!

* Kimmo Lotvonen- Har aldrig sett Kimmo 100+ dela ut en tckling däremot sliter han ut isen med sina bromsspår... Och är långsammare än Kalle Bort bort bort med honom, han är duktig på nästan inget!

* Pär Styf- Han var timrås bästa back innan han blev skadad, synd mer fysiskt spel skulle jag vilja se från honom kanske ställa in siktet lite med ett hårt skott har han.

* Eric Moe- har spelat för lite för att han ska få en skopa, han kommer att bli riktigt bra...

* Sebastian Erixon- spelat för lite

sen har vi väl inga fler??? jo Den sämsta av alla!!

* Robin Jonsson- Hur kan han i huvud taget få spela??? Han gör tavla på tavla, han skjuter som min mormor. Om jag var challe så skulla han allllldrig få spela ett PP, jag är så jävla förbannad så jag vet inte hur jag ska få fram det..dhfköj
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Så ska det låta Challe!!! Raka puckar.....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Simmalugnt: Helt rätt, Södertälje, Mora, Skellefteå har verkligen slitit och visat att dom vill fortsätta att vara med i "kriget" om SM-bucklan, däremot Timrå, Brynäs, och Luleå har gjort precis allt vad dom kan för att glädja sina mest fanatiska supportrar genom att inte kämpa och ge allt i varje match, så ta och spela av dom här sista matcherna och åk på solsemester till Thailand med fru och barn, medans "krigarna" kämpar på här hemma om SM-guldet. Rätta mig om jag har fel.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Springsteen: Det blir inte alltid som man tänkt sig. Om det skulle vara så så skulle ju alla lag gå in och säga: "Nu ska vi spela så bra att vi spöar skiten ur alla lag i serien"-hockey, och det funkar ju inte.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Simmalugnt: Tyckte jag läste att Timrå enligt Challe skulle spela slutspelshockey mot brunäs ??? Då blir man jävligt mörk rädd !!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Simmalugnt: Vi har även klarat av att slå topplag borta, men vi kanske inte platsar ändå? Eller är det rentav topplagen som inte borde få spela slutspel? Alla vinner över alla denna säsong. Det bara är så.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Jensen_12:

Nä, det var jag som sa det....

Men jag tycker fortfarande att om man inte klarar av att slå jumbon hemma så har man inget i ett slutspel att göra.

Nu är matchen inte slut än så vi får väl vänta å se...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Simmalugnt: Jag har inte sagt att vi är överlägsna, eller har jag det? Nej, inte vad jag minns. Jag säger bara att det finns en anledning till att det är vi som har en biljett till slutspelet klar och inte SSK/SAIK. Vi har ett bättre lag och vi är ett bättre lag.
Kommentera

« · 998492 · »