1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581752 inlägg · 6215 ämnen

Timrå IK - Djurgården 2010-10-30

« · 1298835 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Heleniz: Såg att någon försökte ta det med Patrik direkt men då kallade han bara på vakten. Det är inte Patrik i säg jag disskuterar, utan hur det är rätt att göra sådär eller inte mot en så pass ung pojk... aja
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Frella: Många kloka ord där.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
nectis: Det känns inte som rätt forum att diskutera detta på. Ta det med Patrik direkt istället för att skriva massa skit här.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
73Sjöbba: Ärligt, jag tyckte synd om killen.
Patrik var verkligen flyförbannad.
Killen var kanske mellan 10-12 år o han visste inte bättre, han hade ju luvan över ansiktet i besvikelse o satt ner.
Tror inte han tänkte spec. mycket över vad han gjorde o flaskan var tom.

Jag hade verkligen förståelse för pojken.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
29 mål gjorda på 9 bortamatcher och 15 poäng. 19 mål gjorda och 9 poäng på 7 hemmamatcher. Nästan så man saknar Challe. Då vann vi åtminstone hemma emellanåt.

Det måste ju vara bättre att spela Boyce på Hynnings plats än att låta den usla sopan alibispela i match efter match. Sonntag måste skickas till Sundsvall så han får upp skallen. Han sänker sin backpartner oavsett konstellation just nu. Pitkämäki i mål tack!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
nectis: Dessutom tror jag många yngre ser upp till Patrik som är trummis, och det får nog honom att må ännu sämre. Nä, hade jag varit honom hade det dröjt innan jag gick på hockey igen.. tyvärr.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Hahl Bundy: Exakt, det är frågan om han vågar gå på hockey igen. Säger bara det att det var otroligt onödigt av Patrik att göra sådär, tror vakterna klarar av det där helt själv faktiskt...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Hahl Bundy: Beklämmande.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Blizzard: Håller helt med det är pinsamt, att ett gäng dyrgårdare kan sjunga ut oss så pass som dom gjorde är pinsamt.... jag skäms och hoppas fler gör det
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
nectis: Pojken stod framför mig.
Han var besviken, drog mössan överhuvudet o kastade bara i väg petflaskan i besvikelse o satte sig ner. Tror inte han tänkte ens en gång.

Han blev jätterädd ställde sig längre ner för att sen bli utkörd av vakten.
tror att han aldrig vågar göra om det igen.
Frågan är om han vågar gå på hockey igen?

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Blizzard: Dif ägde oss både på läktaren o på isen. Liten uppryckning i 3:e som gjorde att vi var såååå nära att kvittera.
Men men jag är verkligen besviken.

Jag vet att Åke inte kan lastas för alla målen men några skulle han ha tagit. Jag vill se Pitkä resten av säsongen, Tack!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Timrå Icon: Vad hitta dessa ledare,det finns ingen i detta lag,och är sanningen den att det inte blir nåt med sonneberg då vet inte jag vad dom skall hitta på för Perra o classe verkar inte fixa till det ?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
nectis: appropå ståplats så måste detta vara den sämsta klacken på flera år, de är aldrig tryck inte ens trumman som jag hatar orkar låta längre, vi blir krossade av dif's klack och vi suger verkligen, sjukt dålig klack!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
sedan tycker jag att Patrik "trummisen" Mossberg var jätte tuff och gick på en 10-12 åring som kastade en flaska på nätet. Han i princip släpade ner han från läktaren och skrek åt han att han bara förstörde. Jag säger inte att det är rätt att kasta en flaska mot isen, men han var 10-12 år, snälla be en vakt berätta för honom vad som gäller så hade han förstått. Jag vart riktigt förbannad och såg att fler vart det. Patrik.. om du läser detta så har jag bara en sak att säga, du bestämmer inte på ståplats. Jag lovar att det tar ett tag innan den grabben går på ishockey igen, tack Patrik för att du skrämmer bort framtiden.....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Timrå Icon: Tur att det snart är bortamatch igen, en svår sådan mot ett skickligt skaik. Ser ändå större segerchans i den än i en random hemmamatch. Spelar man på slush-puppy så går det så klart åt helvete. Synd att alla andra lag kan göra det bara...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
73Sjöbba: Preeeciiisss....tänk dig; paraplydrink, strippstång och....Gynning! Vilken kväll!! Men nu liknar det mer bortamatch
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Timrå Icon: Bara vi går till slutspel under fjärdeplats så har vi fördel med bortamatcher. Då borde det ordna sig. =)

Det kommer inte att bli några 5 millar i överskott.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Mappe: Hahahaha!! Jooo tyvärr minns jag dem....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
bobrov: M0D0 stavas det ;-). Nä vi kommer att resa oss hemma. Det är jag säker på. Men vi behöver ledare. Både på och utanför isen

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
73Sjöbba: När är det uppehåll för Karjala Cup?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Timrå Icon: Har du glömt de här godingarna, eller är du för ung?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Per HApps: Jo men nu kan det ju bara bli bättre så jag kommer nog att masa mig dit....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Timrå Icon: Det står skrivit nånstans här att vi har seriens bästa MV-par den som säger så vet ej vad hockey går ut på, sen är samtliga spelare helt enkelt
dåliga ingen nämd,alla H-matcher undantaget VF första M,den var kanon,sen vet jag ej vad som hänt????? Vi har en jävla tur att vi har de poäng vi har och ligger där vi ligger,blir det ej nån bättring är nog risken stor att vi spelar i kvalserien med MODO det skull smaka de!!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Timrå Icon: God grogg och mycket discodans.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Mappe: Money walks, ...... Personligen kommer det att dröja till mitt nästa besök på e-on, tyvärr för jag vet att dom behöver inkomster , men undehållningsvärdet är större i en femöres kola från badhuskiosken.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
73Sjöbba: Samma här! Då sitter du och jag på Oscar med halva laget
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Per HApps: Tackar man nej till Sonnies tjänster så kommer iaf jag bojkotta hemmamatcherna resterande säsong. Fan, om det stämmer.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Mappe: Det är bara den där tjejen på Medium eller vad programmet heter som kan jaga bort ett sånt här stort fult spöke
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Mappe: Hahahaaa!! Ett tvättäkta slottsspöke hahaha!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Per HApps: Jippie, vad glad jag blir!!!1 eller vadå?..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Per HApps: Blir det nån Valdix v2.0 då?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Per HApps: Men kanske nästa år....efter nyår ;-)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Raggaren Putte: Prästgården i Borgvattnet? Då skulle de få se på riktiga spöken som skulle få vårt "hemmaspöke" att se beskedligt ut.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Nisse: Men en del av dessa ser nästan ut som om de hellre VILL sitta på bänken
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Timrå Icon: Som info kan jag nämna att det inte blir någon sonnenberg i år. Beslut har tydligen tagits av klubbledningen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Raggaren Putte: Ja, varför inte Söråkers Herrgård. Låt dom gå till och från bärandes på hockeytrunkarna. Nu får det vara slut på limousinservice. Nu är det hårt arbete som gäller och utegångsförbud i kväll borde det också automatisk bli.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
250kg kärlek: Nu är du inne på något väldigt centralt, vi har för lite spelare i truppen, vi behöver fler nu. Det går inte att starta en säsong på 12 fw. Det är ju snudd på omöjligt att bli bänkad. Vi behöver fler, men inte klassen - Asterix utan Sonnenberg nivå. Alla skall veta att ger jag inte järnet så blir det bänken nästa match. Kolla på SAIK där är det fart och fläkt, men så har dom fem femmor av klass, medan vi avvaktar kraftfullt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
250kg kärlek: Amen!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Mappe: Hahaha! Men hans kompis var lika kass också
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Timrå Icon: ...och någon Karlsson, Pikkarainen, Hirso..
Våra bästa betalda spelare är de som viker ner sig. Då blir det så här. Det är ändå dessa spelare som ska leda laget.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Timrå Icon: Jag brukar akta mig för att såga spelare i vårt rödvita lag men nu är jag så jävla less och på gränsen till gråtfärdig. Fredrik Hynning! Du är den absolut lataste jävel jag någonsin sett på ett par skridskor, speldum är du också! Jag skulle skämmas om jag var du! Stackars, stackars Corso som måste dras med dig hela tiden. Sträck din satans ljumske igen och lämna din plats i femman till någon som förtjänar den! Latoxe där!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Kattgubben: Nä men han var nog bra sugen på att eventuellt hänga ut nån kanadick och nån Gynning-kopia
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
John K: Jag har redan föreslagit att övernatta i Ånge inför hemmamatcherna. jämttik föreslog Hammarstrand. Nån med andra förslag för Camp TIK?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
John K: Ja och träna i b-hallen. Har varit inne på det där tidigare
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
73Sjöbba: Tänk om vi hde haft några fler spelare då hade jag skrikit "våga bänka". Jävla divafasoner på många håll.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Raggaren Putte: Han har iaf den goda smaken att inte hänga ut individuella spelare som Challe brukade göra.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Timrå Icon: Det där med Abris bussrunda kanske inte vore så dumt som mentalt "bedrägeri". Alltså, att prova allt som kan ändra hemmabeteendet.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
73Sjöbba: Ja en riktig bög-hög och sked i varje närkamp!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
250kg kärlek: Ja, något bra pokerface har han inte vår Perra. Att det är något som inte står helt rätt till inom laget får man ju verkligen intrycket av. Att vissa inte lyssnar eller helt enkelt skiter i vad han säger.

Klart är i alla fall att det inte var hans ide att spela den här typen av skithockey, men vissa spelare tyckte tydligen att det var helt ok.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
John K: WO-varning!
Kommentera

« · 1298835 · »