dr-nix: Det där med Djurgårdens mållösa minuter stämmer nog inte. Det ligger nånstans mellan 190-200. Så inget rekord för dem ikväll, förutsatt att MoDo nu slutade på 266.
Kul att ni har ett rekord i sikte, dock inget all time, men åtminstone som säsongens klenaste hemmalag med 4 raka torskar. Bara att njuta av det och sikta in er på all time rekordet så ni kommer in i böckerna ni också.
Raggaren Putte: håller med, tänkte samma sak själv. Känslan är att man går lite på 75% och vill göra det lite väl snyggt. Dax att ta på sig blåkläderna nu från Timrås sida.
tik02: Spud är som den där lillebrodern polarn hade när man var 9-10 år, typ 3 år yngre och skitjobbig, vi fick aldrig vara ifred, överallt dök han upp och skulle retas, förstöra eller tjalla till deras morsa och skrek högt så fort man försökte "åtgärda" problemet ;-)
När det gäller Westfält så måste jag säga att jag känner mig oerhört trygg när han är på isen. Han kommer nog aldrig bli någon poängmaskin, men han gör inga misstag heller! Vinner puckar,tar bort spelare och bäddar för lagkompisar!