1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

580598 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Färjestad 2006-11-14

« · 785633 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
Det var länge sedan men här kommer mina spelarbetyg:

+++++ - Jonathan Hedström
++++ - Oscar Sundh
+++ - Sanny Lindström
++ - Petri Kokko
+ - Fredrik Warg

Riktigt bra hockeymatch du missade, ernie eagle!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
RödVit: Mkt möjligt att vi har ett bra lag. Känns inte som jag orkar bry om dig det just nu.

Jag tar en dag i dag framöver och försöker stiga upp ur sängen med huvudet upp och fötterna ner.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
Jamen! Håll med om att det var lite trevligt i kväll!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
Gött mos! Nu är det 29 poäng och 38 mål ner till kvalserien... dock med en match mer spelad. Vi ska inte möta Växjö i denna säsong.

Teamet Kent*2 är väl utan tvekan sista 5 årens mest framgångsrika hockeyledarstab.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
ernie eagle: Nä men tjena ditt jävla avbräck.
Fattaru vilket lag vi har efter jul, fattar du.....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
Kerstin_k: Håller med dig..."Nubben" vilken chef!!!Han är sååå jävla bra den gubben!!!Ska bli roligt att höra Sören Huring vad han säger om TIK nu då???Han var måldommare igår...(Han hatar Timrå,den lilla grisen)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
JD: Han såg trött ut även under Karjala.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
Hälge: Instämmer. Speciellt Strålman verkade helt j-vla utpumpad på slutet.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
dr-nix: Han sa att han förhoppningsvis skulle ha någon klar om ett par dagar, men att han inte stressar fram någon. Den eller de som kommer ska kunna vara kvar hela säsongen och även prestera något.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
Bästa sportspegeln på länge? Sällan får man väl se så mycket från Timrå. Intressant inslag om Nubben och hans värvningsstrategi.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
Kapten Lindow: Ja den junisen pissar ingen på !
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
dr-nix: Jag misstänkte det. Vet man om att det kommer förstärkning inom en snar framtid kan man ju våga matcha de etablerade något hårdare.

ambroo: Ja, Moe var riktigt bra. Schysst uppåkning genom egen zon som till slut renderade i en utvisning på Ledin.

Inget är väl klart med Nylander ännu va? Inte officiellt i alla fall. Timrå MÅSTE verkligen förlänga med honom. Hans kedja är grymt bra och rolig att titta på.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
Hälge: Detta var kvällen då jag fick gåshud av allt. Jonte Hedström, vilken underbar människa och hockeyspelare! Tänker på både hans spel och de underbara pratstunder han ger.

Nubben i direktsändning bredvid en, hör och häpna, enbart POSITIV Hans, "ljushuvud" Lindberg!!

Och vilken match vårt kära Timrå gör, varenda en kämpar och åker skridskor som bara ett rött och vitt lag kan.

Eric Moe!!

Sen Sanny, en till underbar människa. När han åker upp till Ledin och talar om att Moe låter du bli, i och för sig så crosscheckar Ledin Moe i momentet efter men i alla fall.

Synd att man inte hörde klacken som man brukar, kanske de hade tagit bort micken som gick sönder sist?  =)

Nu tror jag Timrå går till SM-final, resan är lång men det ser bra ut "framförallt"! ;)



Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
ernie eagle: Måste få ge Kuben med beröm godkänt för sin insats idag.
Han var en av dom absolut bästa aktörerna på plan.
Visserligen är jag partisk, då Löfbergs fick mest utvisningar - men det kändes som att han blåste för hakning när det var hakning och han blåste för fasthållning när det var fasthållning.
Heder åt en sådan domare!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
Hälge: Den där junioren med helvisir (71:an) han var bra idag!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
Kerstin_k: Fy fan vad bra Moe var idag när han fick rätt partner bredvid sig...ojojoj! Vilken otrolig skillnad och vilken pondus han visade upp...härligt! Det såg ut som att han spelat elithockey i 10 år! Sen gjorde det inte saken sämre att han förnedrade Ledin ett par gånger om:-)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
Kerstin_k: jo men Nubben verkade ha någon på gång.. till Canal+ (han satt i "studion") sade han att han kanske skulle ha någon klar om några dagar. (hörde jag fel eller?)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
Hälge: Juniorerna fick inte vidare mycket speltid i dag. Tror jag såg Österholm inne en sväng, men kan ha missat flera byten med dem. Frågan är hur länge vi orkar med den här matchningen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
dr-nix: Ja den intervjun är nog den roligaste jag har hört på länge. HAHA
Han är så jävla skön.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
Imponerande att de orkar genomföra matchen så som de gör, men man såg på slutet att det var många trötta ben och huvuden.

På torsdag lär nog FBK köra på i ett sjuhelsikes tempo, så då kan det nog bli tufft.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
dr-nix: Öj, vilken glädjande premiär. Vi fortsätter på den inslagna vägen. Trummar på och öser på, tuggar oss igenom. Underbart att se att takterna sitter i. Hedström var grym i dag. Han borde lira i visir jämt, det måste vara det som gör honom så het.

I övrigt tyckte jag att Timrå var värd segern, sett över hela matchen. Även om FBK gjorde två mål var det Timrå som förde.

Underbart skönt. Och vilken debut för Sanny. 2p, ett mål och ett ass - välkommen tillbaka! Underbart!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
dr-nix: Fy fan vad skkööönt! Jag lyssnade inte på radion, såg inte på teven och var inte på plats i arenan ikväll. Spelade även emot Timrå ikväll på Oddset och det gick vägen.

Härligt, härligt...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
Asså Hedström är hur jävla kung som helst.. satt och skrattade under större delen av hans intervju
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
Oooo! så trevligt det där var!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
Jäklarns vad underbart med en seger så här efter uppehållet....


JIIIIIIIIIIHHHAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

Timrå IK är dom bästa......................
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
arf: så där ja.....3 friska pinnar..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
arf: Tack Jonte det var den jag "Saidade" fram (C:
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
Suzuki2: Det där var väl att döda matchen så det räcker!

Härligt Timrå!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
arf: Bättre än man tordes hoppas på!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
Suzuki2: Kvittering och jag suiciderar
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
Suzuki2: Dålig effektivitet i PP, kan man hoppas på en balja i öppet mål?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
arf: ja man tycker det...när Färjestad bjuder på utvisningar i parti o minut
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
Suzuki2: Nu måste de väl få in en fyra?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
inte kommer Kantor till himmlen om han håller på med sånna krimminella saker som att haka folk heller *S*
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
Suzuki2: Kantor, det skall väl vara stillsamma och kyrkliga människor. Aj aj inte haka (c;
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
se till att döda matchen nu då....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
mikenomad:
Ha ha ha...vilken kille han är Asplund..han tar av sig målvaktsbenskydden och stänker in en kasse på direkten :oD
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
mikenomad: Eller så var det så forwards"krisen" löstes. Asplund visade helt sonika upp lika oanade som hittills hemliga kvalitéer! Han är TIK:s egen Erlingmark, kan hoppa in lite varstans...:-)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
dr-nix: Nä..usch..surt med såna mål i baken! Tur att vi kunde replikera tillbaka lika snabbt nästan!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
mikenomad: heh :P... svettigt .. man hade knappt slutat jubla när FBK bara drämde in kvitteringen (2-2)..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
Suzuki2: Jättebrist på spelare i TIK tydligen om man ska tro AB:resultatservice...de har Asplund som målskytt. :-/
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
så där ja....sköööönt!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
jaha....då blir det nervigt igen..*pust*
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
Härligt med trean....

Hålla mot, i underläge nu då!"!

Kämpa Timrå...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
mikenomad:
YEAH!!! Nu är vi på G igen :oD
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
Dream Team:
Det är väl själva fan oxå............
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
mikenomad: 2-2, Höglund, pang!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
Suzuki2: LOVELY!!!!!!!! :-D
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
mikenomad:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
Suzuki2: Där kom tvåan! Härligt!
Kommentera

« · 785633 · »