Alltså vad faan är nivån på denna rubriksättning egentligen? De visar en kille med Modo tröja och sätter rubriken "Var på golfrunda - missade matchen". Sedan visar det sig att en NHL spelare som tidigare spelat för klubben nu hade en day-off med Avalanche. Snacka om click-bait
solbacken: Ja endera så blir vi förföljda av SHL eller så är det lite som Sverige och EU, där EU hittar på en massa dumheter som Italienare, Fransmän och Co skiter fulltständigt i, medan lilla goody two shoes Sverige kastar sig genast över varenda regeländring och inför den på momangen
X-Län: Det är säkert svårt att räkna hem, endera får föreningen bekosta det med pengar vi inte har eller så gör kommunen det och lägger på kostnaden på hyran. Dessutom tror jag det försvann runt 40-50 av de bästa sitt-platserna runt kameran vilket gjorde det svårt att räkna hem.
Samtidigt så är det nog en smäll som det varit bäst att bara ta direkt, straffet för felaktig kameraposition kommer bara att gå upp för varje nytt tv-avtal.
Bobby Hahl: Nu ska vi inte blanda ihop äpplen och päron, som man brukar säga.
Det som du nämner ang kameravinkeln är där kameran är placerad, dvs på långsidan ovanför utvisningsbåsen och har ingenting med ev ombyggnad av ståplats att göra.
Bobby Hahl: borde gå att göra något åt de rimligtvis. Om man planerar att vara kvar i SHL 2 år så borde 2 m räcka för att göra en lösning som uppfyller kraven. Även om det är branta läktare.
Bobby Hahl: Är detta sant är det trakasserier mot Timrå. Först tvingas man bygga en bur för bortasupporter, vilket annat lag har sådana krav. Kameravinklar löjligt, vid en bortamatch ställde sig publiken upp och då skymdes hörnet på rinken så att man inte såg vad som händer på isen. Är det så de styrande vill ha det. Varför vill SHL ledningen inte ha Timrå i serien, blir alltid pressade från förbundet.
ST skriver att ståplats ändras inför nästa säsong. Hur många ståplatser är det egentligen? Någon här skrev 2000, på t ex Wikipedia anges 1400, det låter mer rimligt, eller?
Nubben ska ha träffat framtida tränaren senaste dagarna enligt texten. Där tänkte jag genast på Stridh, om nu Nubben följde med upp till Luleå förra torsdagen. Sedan kom jag och tänka på att HV var här i lördags och Anton Blomqvist kanske vill leta nytt ändå fast han har kontrakt? Är ju ändå en Nubbenvärvning.
Villervalla: Med tanke på att Nubben säger att det kommuniceras ut efter säsongen och att det än så länge inte sipprat ut nått som liknar ett rykte med tränare utifrån, så tror jag faktiskt att det blir en intern lösning. Även om det är det sista man hoppas på.
Jaja de är folk på kansliets huvudvärk.
I långa loppet kommer de kosta dollars