Maktankan: känslan är att många experter ej verkar ha noterat att vi värvat poängmaskinen Kivenmäki.... den klart mest spännande värvningen inför säsongen.
BlackBay: Verkligen. Åtta i SM-liigas poängliga borde ge mer uppmärksamhet. Hans poäng där borde kunna motsvara minst 25-30 här. Tänker vi utifrån deras Lakerssejourer McLaughlin som värd 25 poäng och Gardiner som 30 har vi fått in 80-90 poäng. Inte så jävla långt från Dahlen och Pettersson.