1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 604802 inlägg · 6213 ämnen
2937788 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-11-15
"Timrå dödar mitt hockeyintresse" "Timrå är kuklösa framåt" "Jag är tacksam som slipper vara där"
Jojo. Ikväll levererade man jinxar på löpande band. Länge sedan de bet så bra!
Har försökt se ikapp matchen men i Sundsvall åks det jävlar i min låda taxi inatt. Har dock lyckats bocka av höjdpunkterna samt slutet. Det måste skrivas.....alltså Landers hänsynslösa skottäckning som inte behövdes för att slutsignalen gick. Sekunder kvar och två måls ledning men han tvekar icke utan slänger sig för ett skott som inte hinner komma. K A R A K T Ä R!
Symboliserar Timrå IK 25/26. Kan vi bara få igång produktionen nu så....

Znark: Bry oss inte om dina inlägg lek me skruven du så mår du bättre!!!🤬🤬

Har er användare "grabben" kommit på varför timrå ik skyltar med kubal? Oh my oh my

The great one: jag fanns på D och där trivs man ofta fint. Klacken trycker med sektionen fint och det är ofta bra där!

Men just innan billiga 2an på Pääjärvi och nästan hela 3 var det jäkligt skönt tryck i hallen alltså!

Hade sällskap av förstagångsbesökare med som kommer att gå igen.

Så hatten av till alla i ladan, publik, spelare och konståkare som ramade in med känslor åt alla håll!

Åkte hem och såg matchen på tv med efteråt och man måste konstatera att ALLA Timrå spelare bidrar ikväll men bäst och mest ger jag till Genborg.

Bästa matchen hittills!

Jag hoppas att han trivs bra! Han ger otroligt mycket bra saker till Timrå IK!

Nu vill jag se varannat match spöket försvinna på torsdag!

Jobba som oxar och mal ner kaffebönorna!!!!

Blake Slåhan: Bara att inse, Joe Dalton är en renodlad och mycket begåvad matchcoach.
Hade vi haft honom i Slutspelet istället för OlliPolli hade vi skickat ut Fiskrenset.
Sedan vet man inte hur det gått men det kunde ha räckt riktigt långt.
Aja, lätt bara att spekulera som hårt prövad Timrå-fan.
Är i vilket fall mycket imponerad av lag insatsen mot Frölunda och en guldstjärna till Didde för det fysiska spelet ikväll.

En av dom bättre upplevelserna i SCA arena från rad 3 H höger. Laken, Bysse o Kongo. Tack för en episk kväll.

mkt skön seger👍

Och jävlar vad roligt det var att gå genom stan ikväll i matchtröjan, heja Timrå och 4-2 fick jag höra hela tiden!

Bragd-Birger: Du är en så jävla bra stilist, tycker en skribent/författare. Du torde vara copywriter eller något. Ändå denna eviga faiblesse för töntuttryck. Språket är en underbar sak.

JonteD: Tack, du med. Hockeysnack awards, anno 2019 ,som var min ide blev tyvärr omöjligt att genomföra minns jag även om tanken var god 😂.

KulltorpsOlli: Ge på han bara tror han behöver de!!! 🤬🤬👎

Charliejfz: Du är ett trevligt inslag i vår bok besök oss gärna för du är mkt trevlig med dina bra inlägg!!! Ha de bäst där nere!!!🤣🇱🇸

JonteD: Dags att utmana det gamla cyklopögat igen då. Han lovade ju att logga ut.

JonteD: Va faaan JFK den onämnbara lever i ett nytt nick nämligen WILLOW!!!! Ojojoj!!! 🤣🤣🤣🇱🇸

JonteD: Tror ni att tabellens top 6 ger en indikation på hur serien slutar avseende slutspels placeringar. Kanske tidigare statistik kan hjälpa i bedömningen. Svårt att sia övriga tabellen. Snart halva säsongen spelad och det är jämnt skägg.

Charliejfz: Lilla farbrorn tackarrr så mycket för uppmärksamheten!!!! Jo vi va hyfsade i sista perren och hela laget bidrog till att vi fick hål på Norman för han hade inte släppt så många förbi sig om ja har rätt!!! Jag gruvar mig för mötet mot er!🥴🥴🇱🇸

JonteD: Grattis till vinst!

Andersson: Bira jag bjuckar på den för hans fina jobb i alla matcher!!!🤣🤣🇱🇸👍

EXPLORERSMÅLAND: hur fan orkar du. Själv drog jag 8 bärs sedan somnade jag i soffan. Vaknade och bad chatGPT göra en bild på en timrå spelare som pissade på Björn Olden och Petter Rönnkvist men det kunde inte fanskapet... så vad fan ska man med AI till då?

Smokey: Hör gärna av dig till mig med foto bevis när du hivar en tv genom rutan så bjuckar jag på en ny men de ska vara video o fönstret ska fara ut!! 🤣🤣🤣🇱🇸 Bara skämtar ja hoppas de e bara bildligt!!🤣🤣🇱🇸

2937788 · »